Hardlopen is ook veel blessuregevoeliger dan mountainbikenquote:Op maandag 24 september 2012 11:14 schreef the85mc het volgende:
Zal ik doen
Ben van plan om 2 of 3 keer per week te gaan lopen, kleine rondjes van 5 km. Ik doe nu stukje lopen dan 1 minuut wandelen. Dus loop stukken van 1,5 km. Is echt weinig maar ik wil niet weer last krijgen van shin splints.
Nu voel ik alleen lichte spierpijn in mn kuiten en in mn rug, 10 cm onder mn schouderbladen. Rare plek voor spierpijn.
Toch raar dat ik echt 2 uur maximaal kan rammen op de mtb, maar dat ik niet eens 5km kan lopen zonder blessures
Sowieso kan het ook zijn dat het gewoon iet jouw sport is. De sportarts die ik vorig jaar sprak zei ook al dat bij sommigen de maximale afstand gewoon 5 km is. Dat iemand anders een ultraloop kan doen, wil niet zeggen dat het voor jou ook gaat werken.quote:Op maandag 24 september 2012 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hardlopen is ook veel blessuregevoeliger dan mountainbiken. Kwestie van rustig opbouwen met een schema
. Dat je conditioneel 5 km kunt lopen, wil nog niet zeggen dat je lijf (pezen, spieren) daar ook op voorbereid is.
Over een paar weken is het een betere tijd.quote:Op maandag 24 september 2012 08:44 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon 3 van die pakjes tegelijk!
[..]
Is dit een goede tijd om kleding te kopen? Ben zelf ook wel toe aan wat nieuws maar beetje korting zou leuk zijn natuurlijk
Ik kon vorige week gratis een health check doen bij m'n sportschool, maar ik was bang voor de conclusie, dus heb het niet gedaanquote:Op maandag 24 september 2012 12:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vooralsnog voel ik me nog gezond, maar het is zo tijd voor mijn health check (inclusief conditietest), dus als ik me zo een stuk minder fit voel, dan weten we hoe het komt!
Hier kwam net Nothing compares to you voorbij op m'n iPod. Dan houd ik het ook amper droog hoorquote:Op maandag 24 september 2012 12:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Begrafenisliedjes op de radio zijn altijd![]()
Uh neequote:Op maandag 24 september 2012 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier kwam net Nothing compares to you voorbij op m'n iPod. Dan houd ik het ook amper droog hoor.
Welke was er op de radio? Goodbye England's Rose?
Contradictio in terminis!quote:Op maandag 24 september 2012 13:44 schreef Viking84 het volgende:
I like Mondays. Gaan altijd zo lekker snel.
Eerste wat ik dacht was ook: "Tell me whyyyy I don't like moooondaaays!"quote:
Goeie maandagmojo!quote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Daarom formuleerde ik het ook zo. Op maandag ben ik weer lekker fris en fruitig en lukken dingen die vrijdag niet lukken altijd meteen
.
Oh daar heb ik nou nooit last van. Maandag is zo'n dag dat ik alles vergeet (dit keer mobiel en agenda), niets wil lukken, de bomen buiten uitgebreid bestudeerd worden en ik zou willen dat het nog weekend was. En dat is niet veel beter nu ik op zondag moet werken steedsquote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Daarom formuleerde ik het ook zo. Op maandag ben ik weer lekker fris en fruitig en lukken dingen die vrijdag niet lukken altijd meteen
.
quote:The Fat Slags from Viz hit the big time and become celebrities.
Manos the Hands of Fate!quote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Zo bekijk je voor de gein de slechtste 100 films op IMDB, krijg je bij een film deze omschrijving...
[..]
Oef, 7 kilo is wel een groot verschil..quote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De statstieken van de fittest: weegschaal gaf 7 (!) kilo meer aan dan die van thuis vorige week, bloeddruk te hoog, vetpercentage 35,6, middelomtrek niet op het smalste punt gemeten en de fittest niet gedaan omdat mn bloeddruk te hoog was ofzo. En omdat ik toch wel fit ben en de uitslag bij voorbaat al niet klopt omdat ik benauwd ben.
Hoe kapoet was die weegschaal!?quote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De statstieken van de fittest: weegschaal gaf 7 (!) kilo meer aan dan die van thuis vorige week, bloeddruk te hoog, vetpercentage 35,6, middelomtrek niet op het smalste punt gemeten en de fittest niet gedaan omdat mn bloeddruk te hoog was ofzo. En omdat ik toch wel fit ben en de uitslag bij voorbaat al niet klopt omdat ik benauwd ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |