Ik had het er in het begin moeilijk mee, want het is een andere manier van denken over eten. Nu eet ik zelf nog wel eens vlees, maar niet vaak. Hooguit een keer per week.quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goeie inspiratie, dank je! De anderen ook, natuurlijk. Ik kook nooit Thais, maar ik zal er eens naar kijken..
Dat zijn toch ook gerechten waar vlees en vis eruit gelaten zijn?quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ons weekmenu voor deze week: uiensoep met brood, aardappeltortilla met sla, quiche met volkorenbodem, rode bietensalade met feta, appel en munt, tortilla's met bonenprut, avocado, paprika en kaas. En nog iets, maar dat ben ik vergeten...alles vegetarisch! Zoek ook eens op goodgawker voor ideeën...
Tof! Heb je ook ergens een reisverslagje ofzo?quote:
Geweldige fotoquote:Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef MarMar het volgende:
Even een jompelfoto hier:
[ afbeelding ]
Tranen in mijn ogen krijg ik ervan!
Neuh, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook als ik weg benquote:Op zondag 23 september 2012 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tof! Heb je ook ergens een reisverslagje ofzo?
Geniet ervan
Wel goe, thanks for asking!quote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha Maria, 'mede nerds'
Hoest met buikje
Dat klopt, dat zeg ik ook en dat bedoel ik ook. Gewoon alles lekker maken met kruiden en bonen enzo... Wat Nallie zegt dusquote:Op zondag 23 september 2012 21:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nope..
Uniekje, die gerechten kunnen met vlees, maar hoeven niet met vlees.
Nerds en cupcakesquote:Op zondag 23 september 2012 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
An in Mexico![]()
Viz, ben benieuwd! Hoepeloorbellen kan je altijd nog kado doen![]()
Go Henk en Mo en Mar!
Ik heb cupcakes versierd vandaag met een groepje (grotendeels) mede-nerds, was leuk!
Er komen foto's als het goed isquote:Op zondag 23 september 2012 21:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Nerds en cupcakeszijn daar foto's van?
Ik om ze te etenquote:
Die is leuk ja. Alleen zonder de nerds erbijquote:Op zondag 23 september 2012 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Er komen foto's als het goed isik heb er net 1 op FB gezet want das tenminste makkelijk mobiel te doen
Ziet er best ranzig uit. Kan me niet voorstellen dat ik vroeger dummies ook lekker vondquote:Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef V1z0R het volgende:
Vorige week geleerd, nerds zijn de Amerikaanse dummy's
[ afbeelding ]
Maar zij hebben dan weer allerlei varianten zoals zure, met kauwgom etc.
Zie: de dikke vegetarierquote:Op zondag 23 september 2012 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We eten het vaak ergens doorheen, dus dat werkt dan niet. Zomaar weglaten vind ik te gemakkelijk - er moeten toch nog genoeg volwaardige vegetarische recepten zijn die ik niet ken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |