abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117218456
Nog net 23 als ik het goed heb, 89 wel onthouden heb, begin december? /breinbrekers :(
*auw*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117218637
Bijna!
pi_117218664
Was jij dan bijna dierendag?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117218680
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef V1z0R het volgende:
Was jij dan bijna dierendag?
^O^
pi_117218719
/Landa that's a bingo! :D
pi_117222291
Hallo Slankies! Tis hier bijna half negen, dus mooie tijd om te posten :+

Aurum: ik zit hier met hetzelfde. Niet vanwege de porties, maar vanwege de ruime keuze. En de amerikanen vreten zich hier ook helemaal vol. Geen kleur te bekennen en vaak drie keer opscheppen. Die laatste keer eten ze dan twee happen en de rest laten ze staan. Echt enorme verspillers die Amerikanen :')
pi_117222922
Goodmorning!

Net flauwgevallen in de douche. Volgens mij heerst er iets. Voel mij verder prima. Nu even rustig aandoen.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 25 september 2012 @ 07:54:04 #208
70532 loveli
N
pi_117222951
Lage bloeddruk + hoge temperatuur = wijde bloedvaten, kan heel onschuldig zijn. Hou het even ind e gaten en als het nog een keer gebeurt voor de zekerheid even checken.
crap in = crap out
pi_117222977
Aankleding lukt nog niet zo zonder weer duizelig te worden. Moet m'n haar ook nog föhnen :')
Heb al gesmst dat ik waarschijnlijk iets later ben.

Hoe kom ik aan een lage bloeddruk?
  Vis een optie? dinsdag 25 september 2012 @ 07:59:39 #210
70532 loveli
N
pi_117223004
Aanleg, erfelijkheid. Kun je 110 mee worden (als je niet op een verkeerd moment flauwvalt :P ). Nallie weet er meer van, want de hare is lager dan de mijne (ik heb 110/60). Er wordt meestal niets aan gedaan, behalve wanneer het echt hinderlijk is.
crap in = crap out
  dinsdag 25 september 2012 @ 08:00:35 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117223008
*bloeddruk-boks met loveli
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117223024
Wat kan ik nu doe ? Want ik wil graag naar werk maar haar föhnen wordt ik nog een beetje dizzy van.
  Vis een optie? dinsdag 25 september 2012 @ 08:04:00 #213
70532 loveli
N
pi_117223037
Iets eten/drinken, zittend fohnen, heb je zoethoutthee? Hoe moet je naar werk? Fietsen?
crap in = crap out
  dinsdag 25 september 2012 @ 08:05:44 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117223050
Dropjes eten B-) .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117223081
Ik ga met de metro. Ben niet ziek maar m'n lichaam werkt niet mee. Volgens mij heb ik wel dropjes
pi_117223092
*lage bloeddruk boks

Dan krijg je dit:

*)

zometeen ff lijstje fiksen, eerst koffie.
  Vis een optie? dinsdag 25 september 2012 @ 08:10:45 #217
70532 loveli
N
pi_117223097
Ook veel drinken. Als je te weinig hebt gedronken krijg je er sneller last van.
crap in = crap out
pi_117223249
Heb t inderdaad ook Prob, moet zeggen dat mn gezond eten en sportregime ook wel helpt, heb lang niet zoveel last meer van die onwijze schommelingen naar beneden.
Zout, drop, zouthout inderdaad. Of gewoon ff gaan liggen ook.
Klinkt niet echt alsof je echt kan werken.. even wachten tot het beter is voordat je naar buiten gaat hoor!

Oh en op t moment dat je een duizeling hebt, op je hurken gaan zitten met je hoofd naar beneden!
Be someone that makes you happy
pi_117223254
Lijst:

O: brinta, thee
T: cappuccino, appel
L: dubbele boterham kaas, komkommer, tomaat, beker melk
B: wandelen
T: cappuccino, banaan
D: witlof met ham en kaas uit de oven, aardappel
T: kwark met kiwi

Voor mij voelt dit al als HEEL VEEL eten.. toch denk ik dat er nog meer bij moet als ik zo doorga met bewegen.
Nu nog niet, want mijn kerstjurkje zit nog een beetje strak :P

edit: vergat ik gewoon m'n B.. dat moet nog wennen haha!
pi_117223447
Fijjn, Marmar, maar mag iig wel wat meer.

Hier werk ik thuis vandaag, behalve een meeting om twaalf uur. De was is al bijna klaar, zo fijn als je vier ladingen tegelijk kunt doen. Verder ben ik bezig met dit brood te bakken, ben benieuwd hoe het lukt. http://www.wildyeastblog.(...)gh-it-is-what-it-is/
  dinsdag 25 september 2012 @ 08:58:07 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117223575
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 07:56 schreef Probability het volgende:
Aankleding lukt nog niet zo zonder weer duizelig te worden. Moet m'n haar ook nog föhnen :')
Heb al gesmst dat ik waarschijnlijk iets later ben.

Hoe kom ik aan een lage bloeddruk?
Mij gebeurt het ook regelmatig. Bewegen helpt, dropjes eten ook. En niet stressen gek genoeg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 08:58:27 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117223581
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 08:02 schreef Probability het volgende:
Wat kan ik nu doe ? Want ik wil graag naar werk maar haar föhnen wordt ik nog een beetje dizzy van.
Muts op en staart in. Niet fohnen.
pi_117223608
Ik heb op bed gelegen tot het weer ging, nu onderweg. Had misschien toch iets langer moeten wachten :') maar ik ga zo nog even buiten staan.
pi_117223638
Jah ik bouw het rustig op, ik moet echt wennen aan meer eten, grappig hoe dat verandert in een paar jaar tijd.
Ik zit nu op zo'n 200 kcal meer dan ik deed met mijn rolstoelmenu.
Misschien komt er nog wat bij vandaag, even kijken wat mijn maag gaat brullen :)
pi_117223683
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 08:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mij gebeurt het ook regelmatig. Bewegen helpt, dropjes eten ook. En niet stressen gek genoeg.
Ik stress niet, dan zou het idd echt mis gaan.. Heb grappig genoeg dropjes van werk al tijden staan, anders zou ik die dus echt niet in huis hebben.
Wilde vanavond sporten, maar dat kijk ik dus maar even aan.
Ik mag thuis blijven van m'n begeleider dus voel mij zeker niet verplicht om te gaan, maar heb het idee dat ik mij over een uur wel weer helemaal goed voel. In bed liggen word ik ook niet vrolijk van.
  dinsdag 25 september 2012 @ 09:05:11 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117223697
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik stress niet, dan zou het idd echt mis gaan.. Heb grappig genoeg dropjes van werk al tijden staan, anders zou ik die dus echt niet in huis hebben.
Wilde vanavond sporten, maar dat kijk ik dus maar even aan.
Ik mag thuis blijven van m'n begeleider dus voel mij zeker niet verplicht om te gaan, maar heb het idee dat ik mij over een uur wel weer helemaal goed voel. In bed liggen word ik ook niet vrolijk van.
Ik heb het niet over piekstress, maar je standaardstressniveau (de basislast zo te zeggen). En je kan me veel zeggen probje, maar jouw basisstressniveau is minimaal gelijk aan het mijne.
pi_117223700
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:01 schreef MarMar het volgende:
Jah ik bouw het rustig op, ik moet echt wennen aan meer eten, grappig hoe dat verandert in een paar jaar tijd.
Ik zit nu op zo'n 200 kcal meer dan ik deed met mijn rolstoelmenu.
Misschien komt er nog wat bij vandaag, even kijken wat mijn maag gaat brullen :)
200 kcal. Dat is een heeel klein stukje cheesecake ;)
Wat fijn dat het zo goed gaat!
  dinsdag 25 september 2012 @ 09:06:06 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117223709
O: kwark/ananas
T: banaan
T: twee bth
L: twee bth
T: worteltjes
D: Turkse tortilla's
S: buikspieroefeningen
Niet meer actief op Fok!
pi_117223874
Als je echt even een te lage bloeddruk hebt: cup a soup.. Zit flink wat zout in, en het zout zorgt even voor een flinke bloeddruk boost.
Wel even voorzichtig doen prob..
pi_117224096
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:05 schreef Probability het volgende:

[..]

200 kcal. Dat is een heeel klein stukje cheesecake ;)
Wat fijn dat het zo goed gaat!
:D thx!
pi_117224146
Misschien ook even ijzer laten prikken probje?
Als het zo erg bij mij is, ligt dat nooit puur aan mijn bloeddruk, maar meestal aan ijzergebrek.
Dat is relatief makkelijk te fiksen, geen reden om er mee rond te blijven lopen en tis maar een vingertopprikje die je huisarts zo gedaan heeft.
pi_117224177
Morning :W
Waar ik gisteren wilde beginnen met een nieuwe ronde Jillian heb ik alleen maar op de bank of in bed gelegen.
Volgens mij heeft de yoghurt die twee dagen over de datum was er iets mee te maken -O-
Eens kijken of ik vandaag wel wat kan eten.
pi_117224412
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:28 schreef MarMar het volgende:
Misschien ook even ijzer laten prikken probje?
Als het zo erg bij mij is, ligt dat nooit puur aan mijn bloeddruk, maar meestal aan ijzergebrek.
Dat is relatief makkelijk te fiksen, geen reden om er mee rond te blijven lopen en tis maar een vingertopprikje die je huisarts zo gedaan heeft.
Dat kan natuurlijk ook nog ja.. Maar het klonk als lage bloeddruk door warmte van de douche. Kan natuurlijk geen kwaad om hb/ijzer te checken.
Maar ook met normaal ijzergehalte kun je duizelig worden, bij mij wordt t soms zwart voor de ogen terwijl mn hb prima is.
Van laag hb word je toch moe en futloos?
pi_117224677
Mogguh!

:') last van trek vanochtend en nu beetje spijt want 't ligt vrij zwaar op de maag, heb 3/4 liter kwark met havermout en rozijnen gegeten...

Vik, ga je die S in sportschool doen of thuis? Voor sportschool heb ik anders wel goede buikspiersetje...
Moet er wel zo'n decline bench zijn, maar dan pak je een 20kg plate op je borst, gooi je die bench op z'n max. en doe je 3x30 crunches afbuigend naar links, 3x30 recht omhoog en 3x30 naar rechts.
Gegarandeerd dat je dan morgen niet normaal uit je bed kunt komen! :P

Koffie! :O
c_/
pi_117224692
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook nog ja.. Maar het klonk als lage bloeddruk door warmte van de douche. Kan natuurlijk geen kwaad om hb/ijzer te checken.
Maar ook met normaal ijzergehalte kun je duizelig worden, bij mij wordt t soms zwart voor de ogen terwijl mn hb prima is.
Van laag hb word je toch moe en futloos?
Van laag hb in combi met lage bloeddruk heb je iets sneller last van duizeligheid is mij ooit verteld door dok.
Moe en futloos kan idd ook, maar da's pas na een tijdje meestal.
  dinsdag 25 september 2012 @ 09:57:30 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117224772
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

:') last van trek vanochtend en nu beetje spijt want 't ligt vrij zwaar op de maag, heb 3/4 liter kwark met havermout en rozijnen gegeten...

Vik, ga je die S in sportschool doen of thuis? Voor sportschool heb ik anders wel goede buikspiersetje...
Moet er wel zo'n decline bench zijn, maar dan pak je een 20kg plate op je borst, gooi je die bench op z'n max. en doe je 3x30 crunches afbuigend naar links, 3x30 recht omhoog en 3x30 naar rechts.

c_/
Die doe ik (nu iig nog) thuis. 3x15 met 20 secs rust ertussen (de basisversie van buikspieroefeningen, wil wel gaan uitbreiden).
Niet meer actief op Fok!
pi_117224781
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

c_/
Hier net halve liter koffie naar binnen gegooid!
Wat ook werkt is op zo'n aflopend bankje (wat jij volgens mij ook bedoelt..) is je rug net optillen van het bankje. Dus dat je bovenlichaam net het bankje niet meer raakt. Dan neem je in beide handen lichte gewichten, 2-3 kg ofzoiets en daar maak je een soort boks beweging mee. Je gaat helemaal naar de tering. Is wel effectieve oefening voor lage en schuine buikspieren omdat je net niet horizontaal ligt en draaibeweging maakt. En omdat je lichte gewichten gebruikt heb je weinig kans op blessures.
pi_117225113
Ik haal wel automaten soep :p lekker zout.

Vanmiddag warm eten en dan vanavond hopelijk fit
pi_117225172
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die doe ik (nu iig nog) thuis. 3x15 met 20 secs rust ertussen (de basisversie van buikspieroefeningen, wil wel gaan uitbreiden).
Ik zou sowieso niet beginnen met 20 kg als je de oefeningen van V1z gaat doen. :P

Ik ben trouwens begonnen in De Hormoonfactor. Leest bijzonder makkelijk weg en klinkt eigenlijk wel logisch. Eens kijken of ik 'm vanavond uit ga krijgen. :)

Planning:
O: kwark met bran flakes
T: banaan
L; 4 boterhammen met runderrollade
T: 2 appels
D1: beetje pasta met veel saus (met HEEL VEEL groenten)
S: krachttraining
T: kwark
D2: nog wat pasta met veel saus
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_117225256
ha, vandaag salaris gekrgen. Ik voel me dan altijd zo rijk op die eerste dagen.... :')
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:22:56 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117225418
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:16 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, vandaag salaris gekrgen. Ik voel me dan altijd zo rijk op die eerste dagen.... :')
Check halverwege de maand nog eens :P.

@ HPKW: duh, dit is de de komende 6-8 weken wel genoeg :P. Maar ik wil er wel ook andere buikspieroefeningen bij doen, want ben nu met een paar minuten alweer klaar. Heeft iemand een handige link waar wat bewezen effectieve oefeningen staan die je met een matje kunt doen?

Ik moet wel m'n crosstrainschema wat zwaarder maken. Het wordt te makkelijk. Denk dat ik m.u.v. warming-up en coolingdown alle levels een stapje omhoog ga gooien (zwaarste wordt dan level 11 met 135-145).
Niet meer actief op Fok!
pi_117225487
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

@ HPKW: duh, dit is de de komende 6-8 weken wel genoeg :P. Maar ik wil er wel ook andere buikspieroefeningen bij doen, want ben nu met een paar minuten alweer klaar. Heeft iemand een handige link waar wat bewezen effectieve oefeningen staan die je met een matje kunt doen?

Ik moet wel m'n crosstrainschema wat zwaarder maken. Het wordt te makkelijk. Denk dat ik m.u.v. warming-up en coolingdown alle levels een stapje omhoog ga gooien (zwaarste wordt dan level 11 met 135-145).
maar ik heb zelfs al m'n rekeningen al betaald, alleen de automatische moeten er nog af. Maar goed, over een halve maand is het inderdaad anders.
pi_117225505
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je kan de plank eventueel nog doen. Zie: http://exercise.about.com/od/abs/ss/abexercises_10.htm

Wel zorgen dat je lijn enigszins recht blijft. Alleen even voor jezelf bepalen hoeveel setjes je wil doen en hoeveel seconden per setje. Is niet enkel voor buikspieren maar voor je hele core als ik het goed begrijp.
pi_117225543
lijstje:

O: yoghurt met banaan en muesli, halve sinaasappel
T: plak zuurdesembrood met jam
L: kwart stuk quiche van volkorenbodem met courgette en feta
T: gekookt ei
D: spätzle, stuk gebakken kip, maiskolf.
T: ?
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:28:57 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117225568
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:26 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Je kan de plank eventueel nog doen. Zie: http://exercise.about.com/od/abs/ss/abexercises_10.htm

Wel zorgen dat je lijn enigszins recht blijft. Alleen even voor jezelf bepalen hoeveel setjes je wil doen en hoeveel seconden per setje. Is niet enkel voor buikspieren maar voor je hele core als ik het goed begrijp.
Oké, coretraining is goed :Y. Thanks! :)
Niet meer actief op Fok!
pi_117225783
Ik zou hier eens kijken: http://www.sportzorg.nl/oefeningen.html
Heb ooit in het hardlooptopic een keer een filmpje gezien met core stability oefeningen, geen idee alleen wat de link is daarvan. :P
Doe wat je niet durft.
pi_117226033
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:57 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hier net halve liter koffie naar binnen gegooid!
Wat ook werkt is op zo'n aflopend bankje (wat jij volgens mij ook bedoelt..) is je rug net optillen van het bankje. Dus dat je bovenlichaam net het bankje niet meer raakt. Dan neem je in beide handen lichte gewichten, 2-3 kg ofzoiets en daar maak je een soort boks beweging mee. Je gaat helemaal naar de tering. Is wel effectieve oefening voor lage en schuine buikspieren omdat je net niet horizontaal ligt en draaibeweging maakt. En omdat je lichte gewichten gebruikt heb je weinig kans op blessures.
Ik heb dat dus geprobeerd met een 20kg plate, inderdaad vrij zwaar :@
Dus plate in je handen die dan uitsteken en van links naar rechts en andersom tijdens de crunch.
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:49:04 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117226106
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou hier eens kijken: http://www.sportzorg.nl/oefeningen.html
Heb ooit in het hardlooptopic een keer een filmpje gezien met core stability oefeningen, geen idee alleen wat de link is daarvan. :P
Als ze van Asics waren, was dat linkje van mij :P: http://www.asics.nl/runni(...)-bij-krachttraining/

Hier staat alleen zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie :'). Dan weet ik niet welke ik het beste kan kiezen of dat ik ze allemaal moet doen...
Niet meer actief op Fok!
pi_117226152
Nee, was geen linkje van jou. :P
Maar ik zou ze gewoon lekker allemaal achter elkaar doen. Zoveel tijd kosten die oefeningen niet.
Doe wat je niet durft.
pi_117226154
Buikspieren kun je ook gewoon alleen crunches doen, dus recht omhoog en met je rechter elleboog de linker knie aantikken en met je linker elleboog je rechterknie aantikken.
Zo pak je de abs en obliques...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')