Het zijn er 23 in totaal hè?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nee, was geen linkje van jou.
Maar ik zou ze gewoon lekker allemaal achter elkaar doen. Zoveel tijd kosten die oefeningen niet.
En daarna nog even op handen en voeten de trap bij Nemo af en dan ben je klaar voor de Urbanathlonquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zijn er 23 in totaal hè?. Niet alleen de filmpjes die je direct ziet. Maar ik zal eens kijken vanavond, ben toch vroeg thuis en hoef niet te koken
.
Als ik het hardlopen dan mag skippen: finequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En daarna nog even op handen en voeten de trap bij Nemo af en dan ben je klaar voor de Urbanathlon
Never! Liever hardlopen dan je buikspieroefeningen doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik het hardlopen dan mag skippen: fine.
Heb allemaal kleine minipaadjes gepakt en niet echt logisch gedaan dus geen idee hoe ik dat doe danquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Netjes!
en afstanden na meten doe je gewoon met Map my run ofzo.
Moet nog andere muziek op mn foon gooien, plus ik wou eerst stukjes van 5 minuten en dan zijn Bruce nummers veelal ongeveer lang genoegquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef the85mc het volgende:
In google earth kun je een pad klikken. Ideaal.
Maar lopen op Bruce? Ik vind het prima muziek, maar niet voor tijdens hardlopen..
Weegt ongeveer 7 kg?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed nieuws! Ik heb een groot cijfermatig en rekenkundig inzicht.
Nee, dat enorme rekenkundige en cijfermatige inzicht had ik gister ook al.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ruilen met mijn taalkundig inzicht?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb je rekenkundige ambities?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ruilen met mijn taalkundig inzicht?![]()
.
Ik zou wel wat beter willen kunnen rekenen jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je rekenkundige ambities?
TORCHES AND PITCHFORKSquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef V1z0R het volgende:
Wat moet je met taalinzicht? Kun je heul niks mee![]()
Misschien niet helemaal het verstandigst om te zeggen in een topic vol taalkundigen
Sorry, ter compensatie is het ook mijn vakgebied.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou wel wat beter willen kunnen rekenen ja.
Je hebt zeker ook een groot analytisch inzicht?![]()
.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TORCHES AND PITCHFORKS
Dat je op de arbeidsmarkt relatief kansarm bent wil niet zeggen dat je geen slechte grappen kan maken op openbare fora, ja!![]()
![]()
beuh. Ik moet nog heel veel werken. Kwam er gister achter dat ik de workload voor woensdag wat onderschat had. Dat betekende dat ik naast andere werkzaamheden gister en vandaag de tijd had om 1 boek, 4 artikelen en 3 hoofdstukken uit een boek te lezen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nog een kwartiertje. Lekker vroeg thuis
. Niet hoeven koken
. Bankhangen met thee
. Core stability oefeningen
.
Oh, dat sucksquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
beuh. Ik moet nog heel veel werken. Kwam er gister achter dat ik de workload voor woensdag wat onderschat had. Dat betekende dat ik naast andere werkzaamheden gister en vandaag de tijd had om 1 boek, 4 artikelen en 3 hoofdstukken uit een boek te lezen.
Maar goed, morgen van 8 tot 5 lesgeven, en dan niet zoveel meer. Volgende week woensdag naar Nederland!
mn moeder wordt zestig. En ik heb dit jaar nog maar welgeteld 1 dag in NL doorgebracht. En dat is een klein beetje te weinig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat sucks.
Maar fijn uitkijken naar je tripje naar Nederland dan. Speciale gelegenheid trouwens?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TORCHES AND PITCHFORKS
Dat je op de arbeidsmarkt relatief kansarm bent wil niet zeggen dat je geen slechte grappen kan maken op openbare fora, ja!![]()
![]()
Je kunt mee eten in Den Haag volgende week woensdag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
beuh. Ik moet nog heel veel werken. Kwam er gister achter dat ik de workload voor woensdag wat onderschat had. Dat betekende dat ik naast andere werkzaamheden gister en vandaag de tijd had om 1 boek, 4 artikelen en 3 hoofdstukken uit een boek te lezen.
Maar goed, morgen van 8 tot 5 lesgeven, en dan niet zoveel meer. Volgende week woensdag naar Nederland!
ik kom pas om 18.30 uur aan, geloof ik. Dus dan is het 8 uur voordat ik in DH ben, en dan nog door naar het oosten werkt niet. Ik had er ook even aan gedacht...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je kunt mee eten in Den Haag volgende week woensdag.
Nee, ik denk dat ik dan rustig de trein naar het oosten pak, aangezien dat ook de dag is dat m'n moeder jarig is. volgende keer beter (ik ben het weekend van 3/4 november weer in NL, en op zondagavond in de randstad, voorlopig nog zonder plannen).quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef loveli het volgende:
Moeten we een logistieke oplossing bedenken?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik dan rustig de trein naar het oosten pak, aangezien dat ook de dag is dat m'n moeder jarig is. volgende keer beter (ik ben het weekend van 3/4 november weer in NL, en op zondagavond in de randstad, voorlopig nog zonder plannen).
Ga de techniek in. In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TORCHES AND PITCHFORKS
![]()
Mwaa ik blijf wel zitten waar ik zitquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga de techniek in. In het land der blinden is eenoog koning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |