Ik had in NY cheesecake als lunch! En kon t niet eens helemaal opquote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik probeer de toetjes te skippen, de porties zijn gigantisch
Wij hebben een keer met z'n tweeën twee dagen over een stuk taart gedaan. Belachelijk grote portie.quote:Op maandag 24 september 2012 16:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had in NY cheesecake als lunch! En kon t niet eens helemaal op
Wij hebben de eerste avond met zijn vieren van 1 toetje gegetenquote:Op maandag 24 september 2012 16:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had in NY cheesecake als lunch! En kon t niet eens helemaal op
quote:Op maandag 24 september 2012 16:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kan niet, dan heb je 115 % in totaal
Soms heb je de keus uit appetizer of normale portie, maar zelfs de appetizers dat kook ik thuis normaal voor twee manquote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar krijg je ook niet alles standaard gesupersized en moet je vragen om een normále portie? Die dan nog idioot groot is?
Het is vooral dat de normale portie groter is, dus dat vinden wij supersized. En ze vragen ook wel snel of je het 'large' wilt inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar krijg je ook niet alles standaard gesupersized en moet je vragen om een normále portie? Die dan nog idioot groot is?
Ontbijt is buffet dus je kan zelf kiezen. De restaurants waar ik geweest ben, daar zijn alleen de toetjes gigantisch.quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je moet wel een beetje je best doen om bij het ontbijt iets met vezels of zonder suiker te vinden. Hoewel we wel veel havermout tegenkwamen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ontbijt is buffet dus je kan zelf kiezen. De restaurants waar ik geweest ben, daar zijn alleen de toetjes gigantisch.
Of wacht de bekers koffie zijn wel huuuuuge
Wow, ons fotoboek kostte geen 80 euro.quote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef LieLie het volgende:
Overigens is onze nieuwe computer er![]()
We hebben nu een iMacEn ik heb de iBood van vandaag gekocht, een bon voor een fotoboek, dus die ga ik nu ook maar eens maken. Bij dat bedrijf kun je tot 300 pagina's, dus dan kom ik heel ver.
Misschien ook een tip voor andere (ex-)vakantiegangers hier?
Heb ook eens ontbeten bij restaurant waar ze de calorieën bij de gerechten hadden vermeld, en speciale logo's voor als het onder de 500 calorieën was. Dat waren er iets van 4, en alleen maar egg substitutesquote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef LieLie het volgende:
Je moet wel een beetje je best doen om bij het ontbijt iets met vezels of zonder suiker te vinden. Hoewel we wel veel havermout tegenkwamen.
Hoeveel bladzijdes heb je dan?quote:Op maandag 24 september 2012 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, ons fotoboek kostte geen 80 euro..
We zijn inderdaad wel vrij selectief geweest.quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oja, dat ga ik niet redden denk ik..
Ik wil ook graag de teksten van de blog er bij, dus dan zit ik sowieso al op dat aantal geloof ik. En ook als ik heel selectief ben denk ik dat er van 2200 foto's nog heel wat overblijft.. Maar ik vind het wel leuk om daar een dik boek van te maken!quote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We zijn inderdaad wel vrij selectief geweest.
We zijn wel heel blij met het boek. Ik blader het regelmatig even door.
Ik vind het een heel mooi boek!quote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We zijn inderdaad wel vrij selectief geweest.
We zijn wel heel blij met het boek. Ik blader het regelmatig even door.
Klopt!quote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje je best doen om bij het ontbijt iets met vezels of zonder suiker te vinden. Hoewel we wel veel havermout tegenkwamen.
Ik heb deze gehad: Lemon Raspberry Cream Cheesecakequote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Skoap het volgende:
ik heb me echt verbaasd in Amerika over de porties... Na het voorgerecht zat ik zo ongeveer al vol.
Ik heb 1x hier een cheese cake gegeten: http://www.thecheesecakefactory.com/
Dat was echt zoooo lekker.. Ik deelde hem gelukkig met mijn manEn nog dacht ik de hele tijd "niet nadenken hoeveel calorieën ik hier weg zit te werken
"
Wij ook! Junior's werd ons door verschillende Amerikanen aangeraden. Ik vond het echt goddelijk!quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben de cheesecake gegeten bij Junior's. Van mijn lief heb ik later hun cheesecake Cookbook gehad.
Dat kan ook zonder, vrij makkelijk eigenlijk, combineer een lage zelfwaarde met een extreme inname van suiker en vet, et voila!quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe kun je dan ooit dik zijn geweest??
quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe kun je dan ooit dik zijn geweest??
quote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..].
Toen ik dik was had ik ook nog nooit cheesecake gegeten. Heb het in NY pas ontdekt (helaas?).
Ben zo'n 40-45 kg zwaarder geweest dan nu.quote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]wist niet dat jij ooit echt dik bent geweest
Ik ook nietquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ben zo'n 40-45 kg zwaarder geweest dan nu.
Jij onthoudt inderdaad altijd allesquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]normaal onthoud ik alles...
Verklaart sommige dingen ook enigszins
Ik heb laatst thuis mini-cupcake-cheesecakes gemaakt. Heerlijk en minder kcal per portiequote:Op maandag 24 september 2012 23:23 schreef the85mc het volgende:
Cheesecake is lekker maar heb het na de VS nooit meer gegeten. Is ook echt ern calorieenbom.. Iets van 500 kcal per punt..
Ga zo maffen, vannacht veel te kort geslapen. Trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |