Wij ook! Junior's werd ons door verschillende Amerikanen aangeraden. Ik vond het echt goddelijk!quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben de cheesecake gegeten bij Junior's. Van mijn lief heb ik later hun cheesecake Cookbook gehad.
Dat kan ook zonder, vrij makkelijk eigenlijk, combineer een lage zelfwaarde met een extreme inname van suiker en vet, et voila!quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe kun je dan ooit dik zijn geweest??
quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe kun je dan ooit dik zijn geweest??
quote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..].
Toen ik dik was had ik ook nog nooit cheesecake gegeten. Heb het in NY pas ontdekt (helaas?).
Ben zo'n 40-45 kg zwaarder geweest dan nu.quote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]wist niet dat jij ooit echt dik bent geweest
Ik ook nietquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ben zo'n 40-45 kg zwaarder geweest dan nu.
Jij onthoudt inderdaad altijd allesquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]normaal onthoud ik alles...
Verklaart sommige dingen ook enigszins
Ik heb laatst thuis mini-cupcake-cheesecakes gemaakt. Heerlijk en minder kcal per portiequote:Op maandag 24 september 2012 23:23 schreef the85mc het volgende:
Cheesecake is lekker maar heb het na de VS nooit meer gegeten. Is ook echt ern calorieenbom.. Iets van 500 kcal per punt..
Ga zo maffen, vannacht veel te kort geslapen. Trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |