Je hebt die ene foto toch gezien waarop ik ongeveer naar boven werd geduwd en getakeld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Not likely, die 5 km heb ik ook nog niet gehaaldPlus zou al meelij hebben met Team Slankie als die me een stormbaan op moeten hijsen
![]()
![]()
Vast omdat er file was hier en daar!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je hebt die ene foto toch gezien waarop ik ongeveer naar boven werd geduwd en getakeld?
Maar het is wel zwaar, alhoewel ik van 4 km drekrees een stuk kapotter was dan van de urbanathlon.
Jaaa, cola in wijnglasquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn nieuwe nichtje is leuk!
Vaiz, waar blijven de details? Je mag me ook appen als je het niet op fok neer wilt plempen...![]()
Vandaag drukke dag gehad, frietjes gegeten met vrienden, zit nu met mijn fanta-in-een-wijnglas* achter de computer en ga zo nog even lekker wat tv kijken
* ik drink vrijwel nooit alcohol (nu sowieso niet), maar drink wel regelmatig een sapje of frisdrank in een wijnglas. Dan voel ik me heel volwassen en sophisticated![]()
*boks*quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vast omdat er file was hier en daar!Maareh tja
Wie weet, zullen we maar zeggen
[..]
Jaaa, cola in wijnglasdoen wij hier ook, bij de gourmet
Nu slapen, morgen actief dagje![]()
Kinderen van anderen lijken mij ook altijd veel leuker dan zelf kinderen hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn nieuwe nichtje is leuk!
Vaiz, waar blijven de details? Je mag me ook appen als je het niet op fok neer wilt plempen...![]()
Vandaag drukke dag gehad, frietjes gegeten met vrienden, zit nu met mijn fanta-in-een-wijnglas* achter de computer en ga zo nog even lekker wat tv kijken
* ik drink vrijwel nooit alcohol (nu sowieso niet), maar drink wel regelmatig een sapje of frisdrank in een wijnglas. Dan voel ik me heel volwassen en sophisticated![]()
SPOILER: Niet aanklikken als je het niet wilt lezen ;) al is dat vrij evident wanneer ik iets onder een spoiler plaatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 23-09-2012 00:30:25 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef V1z0R het volgende:
Bios doet daar dus niet aanof die kerel was vanavond gewoon chagrijnig
Nu dus maar met een bak kwark op de bank
[..]
Kinderen van anderen lijken mij ook altijd veel leuker dan zelf kinderen hebben
Nog meer details?Vond het al vrij uitgebreid eigenlijk wat ik had neergeplempt... Je snaptte het symbolisme toch wel?
WTF? Zit ik onder het genot van lekkere drankjes te kijken waar jullie gebleven zijn...het eerste wat ik lees is een seksverhaalSPOILER: Niet aanklikken als je het niet wilt lezen ;) al is dat vrij evident wanneer ik iets onder een spoiler plaatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde al kijken of er meer in mijn drankje zat, maar ik was zo slim om eerst terug te lezen
![]()
NSFWquote:Op zondag 23 september 2012 05:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lees de spoiler van V1 wel even op het werk
Uhuh, gelukkig ben ik alleen op de afdeling.quote:Op zondag 23 september 2012 05:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NSFWalleen als er iemand meeleest
Hij had het niet meer kunnen indekken dan dit.quote:Op zondag 23 september 2012 05:00 schreef An24 het volgende:
[..]
WTF? Zit ik onder het genot van lekkere drankjes te kijken waar jullie gebleven zijn...het eerste wat ik lees is een seksverhaalIk wilde al kijken of er meer in mijn drankje zat, maar ik was zo slim om eerst terug te lezen
Wanneer is het en in welke stadquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef V1z0R het volgende:
WTF is er tijdens m'n vakantie gebeurt hier in de buurt? Ben net anderhalf week terug en vuurwerkbommen op de parkeerplaats hier vlak achter, conifeer van de onderbuurvrouw in de fik gestoken en nu een honderdduizendklapper...
[..]
We zijn best wel een smerig soort jaGelukkig zijn er vrouwen om ons af en toe intoom te houden
![]()
[..]![]()
Waarom niet? Flinke stok achter de deur, echt iets om je op te richten, lekker buiten je comfort-zone en dat kan leuke deuren voor je openen.
Gisteren ook alleen geluk gehad omdat m'n kameraad me uit m'n comfort-zone sleepte
Daar staat alleen nog september op!quote:Op zondag 23 september 2012 10:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
www.urbanathlon.nl voor alle info Billy!
Iddquote:Op zondag 23 september 2012 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Het rosbief olijf gedeelte, Aiai v1z!
Fijnquote:Goeiemorgen lieve slankers! Voor het eerst in heel lang hebben we allerijl een twee daags weekend, zo fijn!
Hehehe, websites updaten is een kunst op zich.quote:Op zondag 23 september 2012 10:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Daar staat alleen nog september op!
Ik dacht dat de route ingekort was?quote:Op zondag 23 september 2012 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, websites updaten is een kunst op zich.
Maar ik heb gehoord: mei in Rotterdam.
Maar de vorige keer zeiden ze 12 km en 12 obstakels en dat werden 14,5 km en 25 obstakels.
De oorspronkelijke route.quote:Op zondag 23 september 2012 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de route ingekort was?
Succes vandaag btw!
Ik ga in ieder geval nooit meer normaal naar rosbief kunnen kijken. Of olijven.quote:
Volgens mij heb ik de olijf in eerste instantie verkeerd begrepen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:27 schreef the85mc het volgende:
Haha wat een beeldspraak Viz. Maar klinkt iig dat je het leuk met dr hebt gehadRelatiemateriaal?
En over dat rosbief en olijf: dat doe ik op een eerste avond niet zo snel..
SPOILER: olijf?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn hè die jet lag!quote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Lekker gegeten gistermaar weer om 0400 wakker
Ik ook! Gister gebakken:quote:Op zondag 23 september 2012 13:26 schreef LieLie het volgende:
Als ik vanavond nog bread&butter-pudding wil maken zal ik eerst wel moeten hardlopen denk ik he![]()
/al in de stoofpotten-en-bak-modus voor de herfst en winter
Da's dus afwachten...quote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!
VaizKlinkt goed!
Maar waar ik inderdaad ook benieuwd naar ben: was het een eenmalig iets of is hier sprake van potentieel relatiemateriaal?
quote:Volgens mij heb ik de olijf in eerste instantie verkeerd begrepen.Wut?!SPOILER: olijf?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, is ook wel zo Mc, maar het zag er netjes uit, rook goed, dacht gaan met die banaa... eh rosbief!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's dus afwachten...
[..]
Wut?!Oooh!!! Ik dacht dat de olijf aan jou vast zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, is ook wel zo Mc, maar het zag er netjes uit, rook goed, dacht gaan met die banaa... eh rosbief!![]()
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ook! Gister gebakken:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
En nu staat er een groentebouillon op het fornuis, vanavond soep en brood...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja tuurlijk, maar ik weet niet of je een hele komkommer, struisvogelei en 5 trossen kerstomaatjes eet of een kievietsei, schijfje komkommer en 3 kerstomaatjes.quote:Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
geen last van eigenlijk... en ligt er ook aan hoeveel groente enzo je eet? ik vond de spruiten gister echt een steen in mijn maag bijvoorbeeld.
Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan? Telefoonnummers uitgewisseld?quote:
Dus dat zijn de criteria ''het zag er netjes uit en rook goed''?quote:Mja, is ook wel zo Mc, maar het zag er netjes uit, rook goed, dacht gaan met die banaa... eh rosbief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |