abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117133630
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Not likely, die 5 km heb ik ook nog niet gehaald :D Plus zou al meelij hebben met Team Slankie als die me een stormbaan op moeten hijsen :') :+
Je hebt die ene foto toch gezien waarop ik ongeveer naar boven werd geduwd en getakeld? :P
Maar het is wel zwaar, alhoewel ik van 4 km drekrees een stuk kapotter was dan van de urbanathlon. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_117133906
Mijn nieuwe nichtje is leuk! O+

Vaiz, waar blijven de details? Je mag me ook appen als je het niet op fok neer wilt plempen... O-)

Vandaag drukke dag gehad, frietjes gegeten met vrienden, zit nu met mijn fanta-in-een-wijnglas* achter de computer en ga zo nog even lekker wat tv kijken :)

* ik drink vrijwel nooit alcohol (nu sowieso niet), maar drink wel regelmatig een sapje of frisdrank in een wijnglas. Dan voel ik me heel volwassen en sophisticated :+
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:43:46 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117134277
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je hebt die ene foto toch gezien waarop ik ongeveer naar boven werd geduwd en getakeld? :P
Maar het is wel zwaar, alhoewel ik van 4 km drekrees een stuk kapotter was dan van de urbanathlon. :D
Vast omdat er file was hier en daar! :+ Maareh tja :P Wie weet, zullen we maar zeggen :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

Vaiz, waar blijven de details? Je mag me ook appen als je het niet op fok neer wilt plempen... O-)

Vandaag drukke dag gehad, frietjes gegeten met vrienden, zit nu met mijn fanta-in-een-wijnglas* achter de computer en ga zo nog even lekker wat tv kijken :)

* ik drink vrijwel nooit alcohol (nu sowieso niet), maar drink wel regelmatig een sapje of frisdrank in een wijnglas. Dan voel ik me heel volwassen en sophisticated :+

Jaaa, cola in wijnglas O+ doen wij hier ook, bij de gourmet :D

Nu slapen, morgen actief dagje :z
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_117134423
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vast omdat er file was hier en daar! :+ Maareh tja :P Wie weet, zullen we maar zeggen :+

[..]

Jaaa, cola in wijnglas O+ doen wij hier ook, bij de gourmet :D

Nu slapen, morgen actief dagje :z
*boks* :D

Slaap lekker :* O+
pi_117135794
Bios doet daar dus niet aan }:| of die kerel was vanavond gewoon chagrijnig :D Nu dus maar met een bak kwark op de bank :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

Kinderen van anderen lijken mij ook altijd veel leuker dan zelf kinderen hebben :+

Nog meer details? :o Vond het al vrij uitgebreid eigenlijk wat ik had neergeplempt... Je snaptte het symbolisme toch wel? :D :P

SPOILER: Niet aanklikken als je het niet wilt lezen ;) al is dat vrij evident wanneer ik iets onder een spoiler plaats
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 23-09-2012 00:30:25 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117138051
:@ ik ben jaloers op hoe de schrijvers van de sexreclames op TV deze vunzigheden presenten :D

"Diamantharde tepels die het bloed in je harde paal doen kloppen" _O_

Ik zie carrièremogelijkheden!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117139254
Dolan :D
pi_117139565
Wist je trouwens dat ik het hele album Confessions van Usher uit m'n hoofd ken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Confessions_(Usher)
Favoriete nummer is Superstar...
O+

This goes out to you! You know who you are, you are my number 1!
pi_117139678
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef V1z0R het volgende:
Bios doet daar dus niet aan }:| of die kerel was vanavond gewoon chagrijnig :D Nu dus maar met een bak kwark op de bank :@

[..]

Kinderen van anderen lijken mij ook altijd veel leuker dan zelf kinderen hebben :+

Nog meer details? :o Vond het al vrij uitgebreid eigenlijk wat ik had neergeplempt... Je snaptte het symbolisme toch wel? :D :P

SPOILER: Niet aanklikken als je het niet wilt lezen ;) al is dat vrij evident wanneer ik iets onder een spoiler plaats
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF? Zit ik onder het genot van lekkere drankjes te kijken waar jullie gebleven zijn...het eerste wat ik lees is een seksverhaal :+ Ik wilde al kijken of er meer in mijn drankje zat, maar ik was zo slim om eerst terug te lezen :')
  zondag 23 september 2012 @ 05:12:37 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117139742
Lees de spoiler van V1 wel even op het werk :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_117139849
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 05:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lees de spoiler van V1 wel even op het werk :P
NSFW 8-) alleen als er iemand meeleest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 23 september 2012 @ 06:05:42 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117139932
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 05:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

NSFW 8-) alleen als er iemand meeleest
Uhuh, gelukkig ben ik alleen op de afdeling.

Nou weer wat geleerd V1 haha
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_117140397
Het rosbief olijf gedeelte, Aiai v1z!

Goeiemorgen lieve slankers! Voor het eerst in heel lang hebben we allerijl een twee daags weekend, zo fijn!
pi_117140489
Morning :W
Over een half uurtje de eerste buikdansles van een andere lerares.
Valt toch een beetje tegen zo vroeg op staan op een zondag :D
pi_117140861
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 05:00 schreef An24 het volgende:

[..]

WTF? Zit ik onder het genot van lekkere drankjes te kijken waar jullie gebleven zijn...het eerste wat ik lees is een seksverhaal :+ Ik wilde al kijken of er meer in mijn drankje zat, maar ik was zo slim om eerst terug te lezen :')
Hij had het niet meer kunnen indekken dan dit. ;)

Spreek je dat meisje nu nog, Viz? Of was het een eenmalig iets?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117140873
!
Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117140957
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef V1z0R het volgende:
WTF is er tijdens m'n vakantie gebeurt hier in de buurt? Ben net anderhalf week terug en vuurwerkbommen op de parkeerplaats hier vlak achter, conifeer van de onderbuurvrouw in de fik gestoken en nu een honderdduizendklapper... :?

[..]

We zijn best wel een smerig soort ja :@ Gelukkig zijn er vrouwen om ons af en toe intoom te houden :7 :P

[..]

:{w :P
Waarom niet? Flinke stok achter de deur, echt iets om je op te richten, lekker buiten je comfort-zone en dat kan leuke deuren voor je openen.
Gisteren ook alleen geluk gehad omdat m'n kameraad me uit m'n comfort-zone sleepte :@
Wanneer is het en in welke stad :)?
Worry is a misuse of imagination
pi_117140975
www.urbanathlon.nl voor alle info Billy!
Doe wat je niet durft.
pi_117141018
quote:
3s.gif Op zondag 23 september 2012 10:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
www.urbanathlon.nl voor alle info Billy!
Daar staat alleen nog september op!
Worry is a misuse of imagination
  zondag 23 september 2012 @ 10:19:00 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117141022
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Het rosbief olijf gedeelte, Aiai v1z!
Idd _O-. Kon de spoiler niet weerstaan :@.

quote:
Goeiemorgen lieve slankers! Voor het eerst in heel lang hebben we allerijl een twee daags weekend, zo fijn!
Fijn O+.

Hier ook een lekker relaxed dagje. Straks even boodschappen doen en verder wat rondhangen.
Morgen flink wat regen, kan ik m'n nieuwe regenpak uitproberen (vorige maar teruggebracht ivm doorlekken).
Niet meer actief op Fok!
pi_117141074
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Daar staat alleen nog september op!
Hehehe, websites updaten is een kunst op zich.
Maar ik heb gehoord: mei in Rotterdam.
Maar de vorige keer zeiden ze 12 km en 12 obstakels en dat werden 14,5 km en 25 obstakels. :P
Doe wat je niet durft.
  zondag 23 september 2012 @ 10:24:30 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117141099
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, websites updaten is een kunst op zich.
Maar ik heb gehoord: mei in Rotterdam.
Maar de vorige keer zeiden ze 12 km en 12 obstakels en dat werden 14,5 km en 25 obstakels. :P
Ik dacht dat de route ingekort was? :P

Succes vandaag btw!
Niet meer actief op Fok!
pi_117141135
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik dacht dat de route ingekort was? :P

Succes vandaag btw!
De oorspronkelijke route. :P Aan de uiteindelijke route denk ik maar niet meer. :P

Tnx! Heb er zin in, hoop dat we het droog houden. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117142313
Haha wat een beeldspraak Viz. Maar klinkt iig dat je het leuk met dr hebt gehad ;) Relatiemateriaal?
En over dat rosbief en olijf: dat doe ik op een eerste avond niet zo snel..
pi_117142503
Ook goedemorgen op de zondagochtend _O- sterkte met je neus viz :P

O: brinta
T: cappuccino, plakje cake
B: stuk wandelen
L: 2 bruine bolletjes kaaskomkommer, melk, lekker buiten :)
B: terug naar huis wandelen
T: cappuccino, banaan (al dan niet in een kom yoghurt)
D: nasi met veel groente, komkommersalade, stukje gebakken ei
T: meloen
  zondag 23 september 2012 @ 11:40:16 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117142573
Ik sla de spoiler wijselijk ff over geloof ik :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117142604
XM houdt niet zo van rosbief?
Ja doei.
pi_117142789
Sporten zit er ook weer op voor vandaag.
Nu tijd voor een goed ontbijt en daar deeg maken voor de pizza van vanavond.
pi_117142793
Goedemorgen!

Vaiz O+ Klinkt goed! :D

Maar waar ik inderdaad ook benieuwd naar ben: was het een eenmalig iets of is hier sprake van potentieel relatiemateriaal?

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
XM houdt niet zo van rosbief?
Ik ga in ieder geval nooit meer normaal naar rosbief kunnen kijken. Of olijven. :+

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 11:27 schreef the85mc het volgende:
Haha wat een beeldspraak Viz. Maar klinkt iig dat je het leuk met dr hebt gehad ;) Relatiemateriaal?
En over dat rosbief en olijf: dat doe ik op een eerste avond niet zo snel..
Volgens mij heb ik de olijf in eerste instantie verkeerd begrepen.
SPOILER: olijf?
pi_117143133
Mogguh!

Lekker gegeten gister :9 maar weer om 0400 wakker :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_117143812
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

Lekker gegeten gister :9 maar weer om 0400 wakker :')
Fijn hè die jet lag!
pi_117146259
Als ik vanavond nog bread&butter-pudding wil maken zal ik eerst wel moeten hardlopen denk ik he O-)

/al in de stoofpotten-en-bak-modus voor de herfst en winter :+
pi_117147236
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:26 schreef LieLie het volgende:
Als ik vanavond nog bread&butter-pudding wil maken zal ik eerst wel moeten hardlopen denk ik he O-)

/al in de stoofpotten-en-bak-modus voor de herfst en winter :+
Ik ook! Gister gebakken:

En

En nu staat er een groentebouillon op het fornuis, vanavond soep en brood...
pi_117149085
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!

Vaiz O+ Klinkt goed! :D

Maar waar ik inderdaad ook benieuwd naar ben: was het een eenmalig iets of is hier sprake van potentieel relatiemateriaal?

Da's dus afwachten...
quote:
Volgens mij heb ik de olijf in eerste instantie verkeerd begrepen.
SPOILER: olijf?
Wut?! :?
SPOILER
Mja, is ook wel zo Mc, maar het zag er netjes uit, rook goed, dacht gaan met die banaa... eh rosbief! :D
pi_117149515
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Da's dus afwachten...

[..]

Wut?! :?
SPOILER
Mja, is ook wel zo Mc, maar het zag er netjes uit, rook goed, dacht gaan met die banaa... eh rosbief! :D
Oooh!!! Ik dacht dat de olijf aan jou vast zat :')
pi_117149540
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik ook! Gister gebakken:

[ afbeelding ]

En

[ afbeelding ]

En nu staat er een groentebouillon op het fornuis, vanavond soep en brood...
Ziet er goed uit!
pi_117149556
Leuk leesmateriaal dit ;)

Vanaf maandag heb ik weer internet *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_117151490
Net 5km hardgelopen, ging wel aardig. Zonder evy, maar gewoon zelf in stukken verdeeld.

Ik loop te pielen met mn looptechniek. Normaal loop ik op voorvoet, maar daar krijg ik spierpijn van in mn kuiten. Dus iets meer hiellanding gaan lopen, maar ik verval in oude looptechniek als ik wat vermoeider raak. Dus dan land ik op het midden van mn voet. En door zo te lopen krijg ik shinsplints. Lastig. Ben blijkbaar geen hardloper..
pi_117154872
Tssss :{w

Ik zeg, gewoon aan de benchpress!
SPOILER
:D
  zondag 23 september 2012 @ 16:33:05 #290
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117155199
yo there slankies; goede praat hiero ;) Lolz...

En rosbief, mjam, maar dan wel gewoon op een broodje ;)
In oud ken ik dan weer de griesmeelpudding ;) (en neej dat willen jullie niet weten....)

Hier een plateautje denk ik, zit al een week op hetzelfde gewicht, gaat niets af... misschien ook wel wat spieropbouw oid, maar gewoon doorzetten, dan komt het vanzelf weer goed.

Lijstje van gister:
o; biogarde/fruit
t: fruit
l; zalm, gekookt eitje
s: WII (30 min)
t; aardbeien
d: kipvink, spruitjes
t: kaas

vandaag:
o: biogarde/ fruit
t: fruit
l; eitje, komkommer, kerstomaatjes
s: WII (35 min)
t: plakjes kipfilet
d: groente met vis/kip (nog ff kijken wat het wordt...)
t: kaas/ kwark

en ooo ik ben jaloers; ik ben zelf nu een maand bezig en 6 kg kwijt. keurig hoor. Maar vriendlief doet sinds 2 weken ook mee, en is gewoon al 7 kg kwijt!!
echt OMG!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_117155530
Dat lijkt me niet echt een hoe gevulde maag? Iedere dag zo?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  zondag 23 september 2012 @ 16:44:12 #292
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117155728
geen last van eigenlijk... en ligt er ook aan hoeveel groente enzo je eet? ik vond de spruiten gister echt een steen in mijn maag bijvoorbeeld.
pi_117155856
Wanneer begin je weer met opbouwen BJ?
pi_117156234
Spieropbouw is wel heel lastig bij zulke lijstjes BJ, denk eerder dat je spijsvertering ingrijpt :{
Als je maag aan het inkrimpen is zou je de rek er in kunnen houden door grote hoeveelheden water ineens te drinken (denk een liter/anderhalf).

Als je dan zo low-carb doet, ga dan hoger in de vetten zitten. Eitje met mayo (als je het eigeel uit de eieren haalt, vermengt met een mesje kruidenboter en een eetlepel mayo kun je genieten :9 kun je ook gewoon voor een hele week ineens maken), vette kip in plaats van alleen filet, kipfilet met bacon is ook een prima combi om te eten trouwens.

En mannen vallen nou eenmaal sneller af :P
  zondag 23 september 2012 @ 17:04:41 #295
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117156826
Thanx voor de tips. Ik drink minimaal 2 liter puur water en verder groene thee en zwarte koffie.

Ik ga halverwege de week weer wat opbouwen. Weer wat rijst en brood.
pi_117156844
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
geen last van eigenlijk... en ligt er ook aan hoeveel groente enzo je eet? ik vond de spruiten gister echt een steen in mijn maag bijvoorbeeld.
Ja tuurlijk, maar ik weet niet of je een hele komkommer, struisvogelei en 5 trossen kerstomaatjes eet of een kievietsei, schijfje komkommer en 3 kerstomaatjes.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  zondag 23 september 2012 @ 17:13:53 #297
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117157297
Nee klopt. Nou een halve komkommer, een halve bak cherrytomaatjes, een dubbeldooierei en ik eet altijd een grote portie groente.
pi_117159999
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Da's dus afwachten...
Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan? Telefoonnummers uitgewisseld?

quote:
Dus dat zijn de criteria ''het zag er netjes uit en rook goed''? :D
pi_117160026
Laatste werkdag zit er op. Helaas wel last van oncollegiale collega en nietassertieve ik, dus overgewerkt en chago.
Zucht/ klaag.
pi_117160032
Zo, de 12km rennen zit erop! O+ Wát héérlijk was dat O+ O+ Gaat echt zo lekker de laatste tijd, het rennen! Op naar de HM op de City Pier City in Den Haag in maart! *O*
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')