quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:20 schreef _aurum_ het volgende:
En ik heb mezelf deze cadeau gedaan
[ afbeelding ]
Nice!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:20 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:20 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
3x. Hardlopen, fietsen en krachttraining.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
2250 is wel weinig voor zo'n dag met 2x sporten, Mc
Zelfde kleur als je tas, rode schoenen kunnen ook heel mooi onder blauw. heb meer tassen nodigquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:42 schreef Missfortunate het volgende:
Wat voor kleur schoenen doe jij trouwens onder blauwe kleding? Ik weet dat nooit zo goed en durf daardoor niet echt blauw te dragen.![]()
schattigquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:20 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe soms zwarte, soms donkergrijze suede pumps onder mijn blauwe jurk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:42 schreef Missfortunate het volgende:
[..]![]()
Wat voor kleur schoenen doe jij trouwens onder blauwe kleding? Ik weet dat nooit zo goed en durf daardoor niet echt blauw te dragen.![]()
Mijn lijstje van gisteren trouwens:
O: muesli, yoghurt
T: cappuccino, thee
L: preisoep, salade, minibroodje gebraden gehakt en verse sinaasappelsap
T: 2 vk bh (ik denk) pastrami met rauwkost
D: wok met veeeel groente en biefstuk
T: 4 toverballen en thee
Ik vind donkerblauw en bruin juist mooi bij elkaar!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik doe soms zwarte, soms donkergrijze suede pumps onder mijn blauwe jurk.![]()
Eigenlijk vind ik veel kleuren wel kunnen bij blauw, alleen bruin vind ik er niet mooi bij.
Mijn lijstje voor vandaag:
O: brinta
B: met de wandelstok in de supermarkt boodschappen doen
T: cappuccino, waarschijnlijk met wat lekkers wat mijn moeder straks meeneemt.
L: dan eindelijk de wrap met zalm, roomkaas en rauwkost waar ik al twee weken trek in heb, karnemelk
B: wandelen met mams
T: cappuccino, banaan
D: nasi met pindasaus
T: yoghurt met warme appel
T: stukje kaas, glaasje wijn
Er gaat langzaam aan een pondje per week afik vind het prima zo.
Ik vind blauw alleen mooi bij bruine schoenen als het een spijkerbroek is, kwestie van smaakquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:12 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik vind donkerblauw en bruin juist mooi bij elkaar!Dat zijn de kleuren die ik het liefste draag (en grijs).
Leuk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
had ik al gezegd dat ik volgend jaar april naar San Francisco ga? En dat de duutser waarschijnlijk ook gaat, en dat we er dan wellicht een mini vakantie aan vast plakken? Jippie!
ja joh, ik zag al mensen met een sjaal en handschoenen op de fiets. Ik gewoon in een truitje en jas open vanwege de warmtequote:Op vrijdag 21 september 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
dekentjes en vesten terwijl ik nog rondloop in korte broek en t-shirt met de verwarming uit
Wat leuk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
had ik al gezegd dat ik volgend jaar april naar San Francisco ga? En dat de duutser waarschijnlijk ook gaat, en dat we er dan wellicht een mini vakantie aan vast plakken? Jippie!
Ja, doe ik ook! Grijze suede pumpsquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik doe soms zwarte, soms donkergrijze suede pumps onder mijn blauwe jurk.![]()
Eigenlijk vind ik veel kleuren wel kunnen bij blauw, alleen bruin vind ik er niet mooi bij.
Ja, gisteren wilde ik een treinticket kopen, lekker voordelig, krijg ik een error van de rabobank. Wilde ik het nog een keer proberen, was het goedkope tarief weg! Grrr.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:06 schreef the85mc het volgende:
Ik wilde tickets kopen voor The xx. Kom ik erdoor, wil ik afrekenen met Ideal, geeft ie verbindingsfout en nu uitverkocht...
En man vs vrouw.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Zou het kunnen omdat je meer sport ofzo, dat je verbranding omhoog gaat, dat je het dan minder koud hebt?
Na ja, het is niet anders.. Maar die errors zijn wel mega irritant.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, gisteren wilde ik een treinticket kopen, lekker voordelig, krijg ik een error van de rabobank. Wilde ik het nog een keer proberen, was het goedkope tarief weg! Grrr.
Misschien bij meer spiermassa?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja joh, ik zag al mensen met een sjaal en handschoenen op de fiets. Ik gewoon in een truitje en jas open vanwege de warmte.
Zou het kunnen omdat je meer sport ofzo, dat je verbranding omhoog gaat, dat je het dan minder koud hebt?
Lijkt me goed plan, anders heb je eigenlijk alleen maar KH'squote:Op vrijdag 21 september 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
planning:
O: brood met jam
T: appel
L: ?
T: wortels
D: geroosterde aardappelen, mais, broccoli, worstje?
Vergeet de tassen niet!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:32 schreef Missfortunate het volgende:
Ah, thanks for the tips! Nu moet ik dus een blauw jurkje kopen en grijze, zwarte én rode pumps.
Het zou ook een erg warme zomer worden, uhuhquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef loveli het volgende:
Hoorde dat het een erg strenge winter zou worden, misschien kan ik mijn geerfde lammy weer eens uitlaten
Blijven proberen in zo'n geval, meer mensen zullen er last van hebben en dan komen er ineens toch weer kaartjes vrij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:06 schreef the85mc het volgende:
Ik wilde tickets kopen voor The xx. Kom ik erdoor, wil ik afrekenen met Ideal, geeft ie verbindingsfout en nu uitverkocht...
Nou, als je vrouwelijke bodybuilders soms zietquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha van sporten word je geen man
sinds ik ze zelf maak voor verjaardagen vind ik die uit de winkel niet lekker genoeg meer... van de bakker echterquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blijven proberen in zo'n geval, meer mensen zullen er last van hebben en dan komen er ineens toch weer kaartjes vrij.
Klacht: slagroomsoesjes.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Misschien bij meer spiermassa?
Las van de week dat vrouwen het sneller koud hebben dan mannen.
En vet isoleert ook nog eens, dus werkt dubbelop.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:35 schreef Perruche het volgende:
[..]klopt, toen ik een tijdje in een sciencemuseum werkte stond ik weleens bij de afdeling menselijk lichaam
en daar hing ook info over waarom vrouwen het eerder koud hebben. Wij ziijn "efficienter" met energie (we gebruiken minder) en daardoor hebben we het sneller koud en slaan we ook eerder vet op. Heeft te maken met hormonen enzo.
Dat vind ik een vet ranzig idee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
En vet isoleert ook nog eens, dus werkt dubbelop.
Las laatst ergens dat ze vet als isolatie willen gaan gebruiken in huizen. Zeedieren kunnen in heel koud water warm blijven door vet, dus blijkbaar is het een erg goede isolator. Dus nu willen ze dat idee jatten uit de natuur en toepassen, biomimicry noemen ze dat jatten.
Dus als je dan op een verkeerde plek een gaatje in de muur boort stroom het vet er uit?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
En vet isoleert ook nog eens, dus werkt dubbelop.
Las laatst ergens dat ze vet als isolatie willen gaan gebruiken in huizen. Zeedieren kunnen in heel koud water warm blijven door vet, dus blijkbaar is het een erg goede isolator. Dus nu willen ze dat idee jatten uit de natuur en toepassen, biomimicry noemen ze dat jatten.
Denk het. Hoe ze dat met brandveiligheid willen doen weet ik ook niet. Komt de brandweer erbij, zet de slang erop, krijg je een enorme steekvlamquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:40 schreef Missfortunate het volgende:
[..]
Dus als je dan op een verkeerde plek een gaatje in de muur boort stroom het vet er uit?
dan nog vind ik je lijstje te weinig, eigenlijk. Voor een man zeker!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:21 schreef the85mc het volgende:
Pff frustrerend zeg, na een kwartiertje worden gereserveerde tickets vrijgegeven, ook niet gelukt...
Oh en reactie op lijstje van gister, heb dus niet hardgelopen, maar gefietst. Ik wilde hardlopen, maar toen zag ik dat het droog was dus ben ik gaan fietsen. Dus alleen fietsen en kwartiertje krachttraining. Niet zo extreem dus.
broccoli=KH?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Misschien bij meer spiermassa?
Las van de week dat vrouwen het sneller koud hebben dan mannen.
[..]
Lijkt me goed plan, anders heb je eigenlijk alleen maar KH's
Mo!!! "mok melk" en je zei gisteren ook "smikkelen", dat geeft me kriebels, die woorden!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Zoiets gaat 't worden. Nog een mok melk ergens tussendoor wrsch, en misschien nog een banaan.
Als ze een product maken met bv. 60% vet met hoog smeltpunt, dan valt het mee met brandbaarheid. >80% vet en vloeibaar = brandgevaarlijk, ze kunnen best iets maken dat een mythbusters-test doorstaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Denk het. Hoe ze dat met brandveiligheid willen doen weet ik ook niet. Komt de brandweer erbij, zet de slang erop, krijg je een enorme steekvlamBeetje vlam in de pan idee blussen met water, maar dan op grote schaal..
Heel snel en heel spontaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zo'n ding heet een mok! En daar gaat melk in!? Hoe kun je daar van kriebelen?
Dunnoquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zo'n ding heet een mok! En daar gaat melk in!? Hoe kun je daar van kriebelen?
Nou, da's veelal water natuurlijk. Zit ook wel eiwitten in maar om het zelfde binnen te krijgen als een portie kwark (150gr) moet je al 600gr broccoli eten.quote:
Niets tegen 600g broccoli, maar het zijn wel andere eiwittenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:
Nou, da's veelal water natuurlijk. Zit ook wel eiwitten in maar om het zelfde binnen te krijgen als een portie kwark (150gr) moet je al 600gr broccoli eten.
Dat ook, dus een worstje erbij zou een goede keuze zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Niets tegen 600g broccoli, maar het zijn wel andere eiwitten
Maar dat kan toch ook wel zonder jailbreak?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:18 schreef _aurum_ het volgende:
heb je nou nog last van Candida Maria?
Ik ben trots op mezelf ik heb zelf mij Ipad gejailbreakt én ik ben in staat om er zelf films enzo op te zettenKan ik morgen lekker een inhaalslag doen met mijn series tijdens de vlucht
nee, niet met je eigen gedowloade meukquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook wel zonder jailbreak?.
Candida kan ook in je darmen voorkomen Vaizquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:33 schreef V1z0R het volgende:
Oh, dus over bedactiviteiten beginnen is smerig, maar vragen naar schimmel op de pruim niet
Oh, ik heb ook gedownloade meuk op m'n niet-gejailbreakte iPad staanquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nee, niet met je eigen gedowloade meuk
[..]
Candida kan ook in je darmen voorkomen Vaiz
volgens mij zie je dingenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook gedownloade meuk op m'n niet-gejailbreakte iPad staan. Vaag.
Stond daar toch even 10 secs 'me'.
Ja, was het ook!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat leuk!
En DaD, jouw vakantie was ook geweldig zeg! Jullie hebben meteen goed uitgepakt en west- en oostkust gezien
De foto's die ik gisteren gemaakt hebquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef loveli het volgende:
Ben je thuis? Heb je een oven? Wat let je?
fijn! Waar ga je ook alweer heen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:18 schreef _aurum_ het volgende:
heb je nou nog last van Candida Maria?
Ik ben trots op mezelf ik heb zelf mij Ipad gejailbreakt én ik ben in staat om er zelf films enzo op te zettenKan ik morgen lekker een inhaalslag doen met mijn series tijdens de vlucht
dan ga je lekker brood bakken. Dat is echt m'n nieuwe hobby, en ik kan het steeds beter!quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De foto's die ik gisteren gemaakt heb
Ik zoek nog steeds een goed moment om m'n zuurdesemstarter te gaan aanmaken, maar ik durf nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan ga je lekker brood bakken. Dat is echt m'n nieuwe hobby, en ik kan het steeds beter!
Vandaagquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een goed moment om m'n zuurdesemstarter te gaan aanmaken, maar ik durf niet
ik zie nu een keuken voor me waarin een immens grote zuurdesemstarter is ontploft, en de muren glibberig zijn van gistend broodslijmquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Vandaag![]()
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?
Ohquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nee, niet met je eigen gedowloade meuk
[..]
Candida kan ook in je darmen voorkomen Vaiz
Erg leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, was het ook!. Vond je de foto's leuk?
weer wat geleerd?quote:
why not?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een goed moment om m'n zuurdesemstarter te gaan aanmaken, maar ik durf niet
Nou, je moet er 'voor zorgen' enzo om het levend te houden, en daar ben ik niet zo goed inquote:
Oh, zoiets zal het wel zijn danquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij zie je dingen
Volgens mij pakt hij mp4 files wel, maar de mijne zijn avi files
in de eerste week elke dag een keertje voeden, en daarna om de week ofzo. Dat valt best mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, je moet er 'voor zorgen' enzo om het levend te houden, en daar ben ik niet zo goed in
Yupquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en koffie en wortels samen is geen goede combinatie.
Meuh, duf.
Kinderen zijn makkelijker, die gaan geluid maken als ze gevoed moeten worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in de eerste week elke dag een keertje voeden, en daarna om de week ofzo. Dat valt best mee.
Gewoon 's avonds als je toch al aan het koken bent. Kost letterlijk een halve minuut.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:
grrr... de duutser had een optie op een studiebeurs voor een jaar. Elke maand 1000 euro. Je applicatie moest minstens 80% hebben om het te krijgen, zat zijnes op 79%. Zo zuur. We hadden die 1000 euro elke maand goed kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Boe!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:
grrr... de duutser had een optie op een studiebeurs voor een jaar. Elke maand 1000 euro. Je applicatie moest minstens 80% hebben om het te krijgen, zat zijnes op 79%. Zo zuur. We hadden die 1000 euro elke maand goed kunnen gebruiken.
Ze beoordeelden de applications, je kon maximaal 100 punten halen. Als je tachtig punten had kreeg je de studiebeurs. Zuur dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boe!
Maar ik snap de uitleg erachter niet. 79%, 80%?
Kan hij nog een herbeoordeling aanvragen, soort second opinion?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze beoordeelden de applications, je kon maximaal 100 punten halen. Als je tachtig punten had kreeg je de studiebeurs. Zuur dus.
Nope.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan hij nog een herbeoordeling aanvragen, soort second opinion?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze beoordeelden de applications, je kon maximaal 100 punten halen. Als je tachtig punten had kreeg je de studiebeurs. Zuur dus.
Ah wat balen is dat..quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb een nieuw nichtje!! I zzy heet ze
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de 8km rennen zit er tegen wil en dank weer op. Zo maar aan het eten beginnen. Geen lasagne, maar gewoon volkorenpasta met een gehakt/tomaat/champignonsaus, ofzo.
ik zit terug te kijken, maar kan je wat specifieker zijn want ik heb geen idee wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn echt dingen die ik niet van collega-Slankies hoef te weten. Er zijn er hier meer die dat wel eens in hun lijstje zetten en ik vraag me écht af waarom je dat zou willen delen. Echt, serieus. Het is niet bedoeld als aanval, maar ik vraag het me gewoon oprecht af. Ik vind het iets privé en dat hoeft verder niemand anders te weten. Had het me al vaker bedacht en dacht, laat ik het eens een keer vragen / opmerken. Maar misschien ben ik wel preutse petra hoor, kan best.
Dat zijn vrouw/kind van een collega van me!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef _aurum_ het volgende:
ik stond vandaag in de super en een moeder riep haar kind; Biiiiiiiiiiiink. En eerst dacht ik dat ze bedoelde Stoere Bink of iets in die trant. Maar nee, het kind heette echt Bink. Echt tha fuck.![]()
@Coco: gefeli met je nichtje!
Zomaar! Echt stom, hopelijk snel weer wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks! En rot van je enkel! Heb je je verstapt of is 't 'uit het niets' op komen zetten?
Gevulde aubergine?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zit terug te kijken, maar kan je wat specifieker zijn want ik heb geen idee wat je bedoelt?
zo lang mo (tenminste ik denk dat je de post bedoelt met ''bepaalde beweging'') er geen actie-foto's bij plaatst, heb ik er geen last van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn echt dingen die ik niet van collega-Slankies hoef te weten. Er zijn er hier meer die dat wel eens in hun lijstje zetten en ik vraag me écht af waarom je dat zou willen delen. Echt, serieus. Het is niet bedoeld als aanval, maar ik vraag het me gewoon oprecht af. Ik vind het iets privé en dat hoeft verder niemand anders te weten. Had het me al vaker bedacht en dacht, laat ik het eens een keer vragen / opmerken. Maar misschien ben ik wel preutse petra hoor, kan best.
Nu durf ik helemaal geen lokaties meer te lezen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef V1z0R het volgende:
Kunt natuurlijk ook gewoon als T: proteïneshake neerzetten
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben vanavond naar het zuiden afgereisd waar ik heb genoten van twee plakjes rosbief gemarineerd in eigen sap met een heerlijke olijf. Waar m'n metgezel heeft genoten van een verse worst door mij gepresenteerd om vervolgens gezamenlijk als hoofdgerecht onszelf te hebben mogen verblijden met een pittige stamppot van mosselen en een harde worst onder het genot van wat vers sap.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal geen lokaties meer te lezen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zie ondertitel)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben vanavond naar het zuiden afgereisd waar ik heb genoten van twee plakjes rosbief gemarineerd in eigen sap met een heerlijke olijf. Waar m'n metgezel heeft genoten van een verse worst door mij gepresenteerd om vervolgens gezamenlijk als hoofdgerecht onszelf te hebben mogen verblijden met een pittige stamppot van mosselen en een harde worst onder het genot van wat vers sap.
Als dessert hadden we samen de 'Tête de Blanc avec une étreindre'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zie ondertitel)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nee hoor, ik hoef het ook niet te wetenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
De opmerking van Mo idd. Die was mss niet heel expliciet, maar duidelijk genoeg. Maar goed, het ligt dus aan mij. Best.
[..]
Ben vanavond naar het zuiden afgereisd waar ik heb genoten van twee plakjes rosbief gemarineerd in eigen sap met een heerlijke olijf. Waar m'n metgezel heeft genoten van een verse worst door mij gepresenteerd om vervolgens gezamenlijk als hoofdgerecht onszelf te hebben mogen verblijden met een pittige stamppot van mosselen en een harde worst onder het genot van wat vers sap.
Als dessert hadden we samen de 'Tête de Blanc avec une étreindre'...Mwah, dat is anders. Jij hebt geen rela.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zie ondertitel)
Worry is a misuse of imagination
Hela hola, rela?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Mwah, dat is anders. Jij hebt geen rela.
Tegen/over wie heb je het?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:41 schreef Quinazoline het volgende:
En ik weet dat ik niet vaak reageer op voorbije discussies/zaken hier, maar ik vind het zo goed en knap van je dat je nu zoveel op de been bent. Wat vreselijk fijn is dat toch!
Ik heb echt precies dezelfde.. Of is dit dames model?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef Probability het volgende:
Leuk? Ik mag nog een horloge uitkiezen voor mijn verjaardag!
[ afbeelding ]
Dat is wel het ideequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Sarabi, koud! Lekker blijven dansen dan moet het lukken
Ik vind hem leuk! Ik heb ook zoiets (bruin bandje, vanillekleurige wijzerplaat, groot klokje) van Oozoo, misschien kun je daar ook nog even naar kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef Probability het volgende:
Leuk? Ik mag nog een horloge uitkiezen voor mijn verjaardag!
[ afbeelding ]
Volgens Guess zelf is het een herenhorloge...quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb echt precies dezelfde.. Of is dit dames model?
[..]
Als dessert hadden we samen de 'Tête de Blanc avec une étreindre'...Wat kan een mens daarvan opknappen, he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zie ondertitel)
Een mannenhorloge zou veel te groot zijn voor mijn polsjes (omtrek 13,5 cm). Maar ja, als ik een ring wil dragen, moet ik ook naar de kinderafdeling.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:00 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook een mannenhorlogevan m'n vader gejat! Vind t wel stoer juist! Die van jou ook Prob!
Heb ik ook (14,5) , maar gaatjes bij laten makenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat kan een mens daarvan opknappen, he.
[..]
Een mannenhorloge zou veel te groot zijn voor mijn polsjes (omtrek 13,5 cm). Maar ja, als ik een ring wil dragen, moet ik ook naar de kinderafdeling.
Maar het uurwerk is dan met name ook te groot.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Heb ik ook (14,5) , maar gaatjes bij laten maken
Hangt van t horloge af, maar ieder zn ding tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar het uurwerk is dan met name ook te groot.
Hij stond bij Bijenkorf onder de dames modellenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb echt precies dezelfde.. Of is dit dames model?
Dan eet jij vanavond alles wat is gesmolten... Gewoon improviseren..quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef loveli het volgende:
F@cking file omdat iedereen mijn woon-werkroute als omleiding gebruikt. M'n boodschappen smelten
Tof!quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:
Ik wil ook meedoen in Mei!
En die site van dat jurkje
Tuna pizza en na chocolade fudge met roomijsquote:
Dat is beter dan::: Wat is er in mij?quote:
Volgens mij is het toch echt een mannenmodelquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:00 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook een mannenhorlogevan m'n vader gejat! Vind t wel stoer juist! Die van jou ook Prob!
De tweede versie van de Urbanathlonquote:
Oh. Misschien kunnen we er dan samen voor trainenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De tweede versie van de Urbanathlon
Dat kun je trainen. Gewoon om gerichte schema's vragen in de sportschool. En hardlopen kun je uitbreiden natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:59 schreef Goodbye het volgende:
Ja, lijkt me ook wel. Maar ik kan nu krap aan 5 kilometer hardlopen en de kracht in mijn bovenlichaam is echt krankzinnig weinig.
Dat idee had ik ook al jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef loveli het volgende:
5 km aaneen kunnen lopen is (krap aan) genoeg
Echt? Het originele parcours is ongeveer 14 kilometer, toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef loveli het volgende:
5 km aaneen kunnen lopen is (krap aan) genoeg
En hoe. We hebben heel wat kilometers je achterkant kunnen bewonderen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef anna82 het volgende:
Ik kon ook 12 km en heb nooit verder getraind dan 5 km. En geen blessure opgelopen. Team positiviteit!
Gefeliciteerd Aurum
Blessure loop je meestal ook niet in een keer op, daarvoor moet je wel wat vaker boven je eigenlijke kunnen trainen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef anna82 het volgende:
Ik kon ook 12 km en heb nooit verder getraind dan 5 km. En geen blessure opgelopen. Team positiviteit!
Gefeliciteerd Aurum
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:49 schreef loveli het volgende:
[..]
En hoe. We hebben heel wat kilometers je achterkant kunnen bewonderen.
Mocht je denken dat je ergens nog een centimeter af wilt hebben, niet doen. Op straffe van 2 NS-dagkaarten per centimeter.
^ Dat, al snap ik dat een aantal Km's Anna's kont moeten aanschouwen geen straf isquote:
Je bent een man viz. Heb er hier ook een op de bank zitten, en zo denken mannen nu eenmaal. Ook als ze het ontkennen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ Dat, al snap ik dat een aantal Km's Anna's kont moeten aanschouwen geen straf is
Waarom heb ik soms het gevoel dat ik een disclaimer ter grootte van die van iTunes moet typen om niet over te komen als een nog grotere viespeuk dan het gemiddelde beeld van de Slankies al is.
Not likely, die 5 km heb ik ook nog niet gehaaldquote:
We zijn best wel een smerig soort jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bent een man viz. Heb er hier ook een op de bank zitten, en zo denken mannen nu eenmaal. Ook als ze het ontkennen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Not likely, die 5 km heb ik ook nog niet gehaaldPlus zou al meelij hebben met Team Slankie als die me een stormbaan op moeten hijsen
![]()
![]()
Je hebt die ene foto toch gezien waarop ik ongeveer naar boven werd geduwd en getakeld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Not likely, die 5 km heb ik ook nog niet gehaaldPlus zou al meelij hebben met Team Slankie als die me een stormbaan op moeten hijsen
![]()
![]()
Vast omdat er file was hier en daar!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je hebt die ene foto toch gezien waarop ik ongeveer naar boven werd geduwd en getakeld?
Maar het is wel zwaar, alhoewel ik van 4 km drekrees een stuk kapotter was dan van de urbanathlon.
Jaaa, cola in wijnglasquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn nieuwe nichtje is leuk!
Vaiz, waar blijven de details? Je mag me ook appen als je het niet op fok neer wilt plempen...![]()
Vandaag drukke dag gehad, frietjes gegeten met vrienden, zit nu met mijn fanta-in-een-wijnglas* achter de computer en ga zo nog even lekker wat tv kijken
* ik drink vrijwel nooit alcohol (nu sowieso niet), maar drink wel regelmatig een sapje of frisdrank in een wijnglas. Dan voel ik me heel volwassen en sophisticated![]()
*boks*quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vast omdat er file was hier en daar!Maareh tja
Wie weet, zullen we maar zeggen
[..]
Jaaa, cola in wijnglasdoen wij hier ook, bij de gourmet
Nu slapen, morgen actief dagje![]()
Kinderen van anderen lijken mij ook altijd veel leuker dan zelf kinderen hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn nieuwe nichtje is leuk!
Vaiz, waar blijven de details? Je mag me ook appen als je het niet op fok neer wilt plempen...![]()
Vandaag drukke dag gehad, frietjes gegeten met vrienden, zit nu met mijn fanta-in-een-wijnglas* achter de computer en ga zo nog even lekker wat tv kijken
* ik drink vrijwel nooit alcohol (nu sowieso niet), maar drink wel regelmatig een sapje of frisdrank in een wijnglas. Dan voel ik me heel volwassen en sophisticated![]()
SPOILER: Niet aanklikken als je het niet wilt lezen ;) al is dat vrij evident wanneer ik iets onder een spoiler plaatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 23-09-2012 00:30:25 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef V1z0R het volgende:
Bios doet daar dus niet aanof die kerel was vanavond gewoon chagrijnig
Nu dus maar met een bak kwark op de bank
[..]
Kinderen van anderen lijken mij ook altijd veel leuker dan zelf kinderen hebben
Nog meer details?Vond het al vrij uitgebreid eigenlijk wat ik had neergeplempt... Je snaptte het symbolisme toch wel?
WTF? Zit ik onder het genot van lekkere drankjes te kijken waar jullie gebleven zijn...het eerste wat ik lees is een seksverhaalSPOILER: Niet aanklikken als je het niet wilt lezen ;) al is dat vrij evident wanneer ik iets onder een spoiler plaatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde al kijken of er meer in mijn drankje zat, maar ik was zo slim om eerst terug te lezen
![]()
NSFWquote:Op zondag 23 september 2012 05:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lees de spoiler van V1 wel even op het werk
Uhuh, gelukkig ben ik alleen op de afdeling.quote:Op zondag 23 september 2012 05:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NSFWalleen als er iemand meeleest
Hij had het niet meer kunnen indekken dan dit.quote:Op zondag 23 september 2012 05:00 schreef An24 het volgende:
[..]
WTF? Zit ik onder het genot van lekkere drankjes te kijken waar jullie gebleven zijn...het eerste wat ik lees is een seksverhaalIk wilde al kijken of er meer in mijn drankje zat, maar ik was zo slim om eerst terug te lezen
Wanneer is het en in welke stadquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef V1z0R het volgende:
WTF is er tijdens m'n vakantie gebeurt hier in de buurt? Ben net anderhalf week terug en vuurwerkbommen op de parkeerplaats hier vlak achter, conifeer van de onderbuurvrouw in de fik gestoken en nu een honderdduizendklapper...
[..]
We zijn best wel een smerig soort jaGelukkig zijn er vrouwen om ons af en toe intoom te houden
![]()
[..]![]()
Waarom niet? Flinke stok achter de deur, echt iets om je op te richten, lekker buiten je comfort-zone en dat kan leuke deuren voor je openen.
Gisteren ook alleen geluk gehad omdat m'n kameraad me uit m'n comfort-zone sleepte
Daar staat alleen nog september op!quote:Op zondag 23 september 2012 10:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
www.urbanathlon.nl voor alle info Billy!
Iddquote:Op zondag 23 september 2012 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Het rosbief olijf gedeelte, Aiai v1z!
Fijnquote:Goeiemorgen lieve slankers! Voor het eerst in heel lang hebben we allerijl een twee daags weekend, zo fijn!
Hehehe, websites updaten is een kunst op zich.quote:Op zondag 23 september 2012 10:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Daar staat alleen nog september op!
Ik dacht dat de route ingekort was?quote:Op zondag 23 september 2012 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, websites updaten is een kunst op zich.
Maar ik heb gehoord: mei in Rotterdam.
Maar de vorige keer zeiden ze 12 km en 12 obstakels en dat werden 14,5 km en 25 obstakels.
De oorspronkelijke route.quote:Op zondag 23 september 2012 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de route ingekort was?
Succes vandaag btw!
Ik ga in ieder geval nooit meer normaal naar rosbief kunnen kijken. Of olijven.quote:
Volgens mij heb ik de olijf in eerste instantie verkeerd begrepen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:27 schreef the85mc het volgende:
Haha wat een beeldspraak Viz. Maar klinkt iig dat je het leuk met dr hebt gehadRelatiemateriaal?
En over dat rosbief en olijf: dat doe ik op een eerste avond niet zo snel..
SPOILER: olijf?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn hè die jet lag!quote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Lekker gegeten gistermaar weer om 0400 wakker
Ik ook! Gister gebakken:quote:Op zondag 23 september 2012 13:26 schreef LieLie het volgende:
Als ik vanavond nog bread&butter-pudding wil maken zal ik eerst wel moeten hardlopen denk ik he![]()
/al in de stoofpotten-en-bak-modus voor de herfst en winter
Da's dus afwachten...quote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!
VaizKlinkt goed!
Maar waar ik inderdaad ook benieuwd naar ben: was het een eenmalig iets of is hier sprake van potentieel relatiemateriaal?
quote:Volgens mij heb ik de olijf in eerste instantie verkeerd begrepen.Wut?!SPOILER: olijf?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, is ook wel zo Mc, maar het zag er netjes uit, rook goed, dacht gaan met die banaa... eh rosbief!
quote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's dus afwachten...
[..]
Wut?!Oooh!!! Ik dacht dat de olijf aan jou vast zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, is ook wel zo Mc, maar het zag er netjes uit, rook goed, dacht gaan met die banaa... eh rosbief!![]()
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ook! Gister gebakken:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
En nu staat er een groentebouillon op het fornuis, vanavond soep en brood...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja tuurlijk, maar ik weet niet of je een hele komkommer, struisvogelei en 5 trossen kerstomaatjes eet of een kievietsei, schijfje komkommer en 3 kerstomaatjes.quote:Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
geen last van eigenlijk... en ligt er ook aan hoeveel groente enzo je eet? ik vond de spruiten gister echt een steen in mijn maag bijvoorbeeld.
Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan? Telefoonnummers uitgewisseld?quote:
Dus dat zijn de criteria ''het zag er netjes uit en rook goed''?quote:Mja, is ook wel zo Mc, maar het zag er netjes uit, rook goed, dacht gaan met die banaa... eh rosbief!
Yup, zijn ook al paar smsjes over en weer gegaanquote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie uit elkaar gegaan? Telefoonnummers uitgewisseld?
[..]
Dus dat zijn de criteria ''het zag er netjes uit en rook goed''?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |