why not?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een goed moment om m'n zuurdesemstarter te gaan aanmaken, maar ik durf niet
Nou, je moet er 'voor zorgen' enzo om het levend te houden, en daar ben ik niet zo goed inquote:
Oh, zoiets zal het wel zijn danquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij zie je dingen
Volgens mij pakt hij mp4 files wel, maar de mijne zijn avi files
in de eerste week elke dag een keertje voeden, en daarna om de week ofzo. Dat valt best mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, je moet er 'voor zorgen' enzo om het levend te houden, en daar ben ik niet zo goed in
Yupquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en koffie en wortels samen is geen goede combinatie.
Meuh, duf.
Kinderen zijn makkelijker, die gaan geluid maken als ze gevoed moeten worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in de eerste week elke dag een keertje voeden, en daarna om de week ofzo. Dat valt best mee.
Gewoon 's avonds als je toch al aan het koken bent. Kost letterlijk een halve minuut.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:
grrr... de duutser had een optie op een studiebeurs voor een jaar. Elke maand 1000 euro. Je applicatie moest minstens 80% hebben om het te krijgen, zat zijnes op 79%. Zo zuur. We hadden die 1000 euro elke maand goed kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Boe!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:
grrr... de duutser had een optie op een studiebeurs voor een jaar. Elke maand 1000 euro. Je applicatie moest minstens 80% hebben om het te krijgen, zat zijnes op 79%. Zo zuur. We hadden die 1000 euro elke maand goed kunnen gebruiken.
Ze beoordeelden de applications, je kon maximaal 100 punten halen. Als je tachtig punten had kreeg je de studiebeurs. Zuur dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boe!
Maar ik snap de uitleg erachter niet. 79%, 80%?
Kan hij nog een herbeoordeling aanvragen, soort second opinion?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze beoordeelden de applications, je kon maximaal 100 punten halen. Als je tachtig punten had kreeg je de studiebeurs. Zuur dus.
Nope.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan hij nog een herbeoordeling aanvragen, soort second opinion?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze beoordeelden de applications, je kon maximaal 100 punten halen. Als je tachtig punten had kreeg je de studiebeurs. Zuur dus.
Ah wat balen is dat..quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb een nieuw nichtje!! I zzy heet ze
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de 8km rennen zit er tegen wil en dank weer op. Zo maar aan het eten beginnen. Geen lasagne, maar gewoon volkorenpasta met een gehakt/tomaat/champignonsaus, ofzo.
ik zit terug te kijken, maar kan je wat specifieker zijn want ik heb geen idee wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn echt dingen die ik niet van collega-Slankies hoef te weten. Er zijn er hier meer die dat wel eens in hun lijstje zetten en ik vraag me écht af waarom je dat zou willen delen. Echt, serieus. Het is niet bedoeld als aanval, maar ik vraag het me gewoon oprecht af. Ik vind het iets privé en dat hoeft verder niemand anders te weten. Had het me al vaker bedacht en dacht, laat ik het eens een keer vragen / opmerken. Maar misschien ben ik wel preutse petra hoor, kan best.
Dat zijn vrouw/kind van een collega van me!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef _aurum_ het volgende:
ik stond vandaag in de super en een moeder riep haar kind; Biiiiiiiiiiiink. En eerst dacht ik dat ze bedoelde Stoere Bink of iets in die trant. Maar nee, het kind heette echt Bink. Echt tha fuck.![]()
@Coco: gefeli met je nichtje!
Zomaar! Echt stom, hopelijk snel weer wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks! En rot van je enkel! Heb je je verstapt of is 't 'uit het niets' op komen zetten?
Gevulde aubergine?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zit terug te kijken, maar kan je wat specifieker zijn want ik heb geen idee wat je bedoelt?
zo lang mo (tenminste ik denk dat je de post bedoelt met ''bepaalde beweging'') er geen actie-foto's bij plaatst, heb ik er geen last van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn echt dingen die ik niet van collega-Slankies hoef te weten. Er zijn er hier meer die dat wel eens in hun lijstje zetten en ik vraag me écht af waarom je dat zou willen delen. Echt, serieus. Het is niet bedoeld als aanval, maar ik vraag het me gewoon oprecht af. Ik vind het iets privé en dat hoeft verder niemand anders te weten. Had het me al vaker bedacht en dacht, laat ik het eens een keer vragen / opmerken. Maar misschien ben ik wel preutse petra hoor, kan best.
Nu durf ik helemaal geen lokaties meer te lezen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef V1z0R het volgende:
Kunt natuurlijk ook gewoon als T: proteīneshake neerzetten
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben vanavond naar het zuiden afgereisd waar ik heb genoten van twee plakjes rosbief gemarineerd in eigen sap met een heerlijke olijf. Waar m'n metgezel heeft genoten van een verse worst door mij gepresenteerd om vervolgens gezamenlijk als hoofdgerecht onszelf te hebben mogen verblijden met een pittige stamppot van mosselen en een harde worst onder het genot van wat vers sap.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal geen lokaties meer te lezen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zie ondertitel)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben vanavond naar het zuiden afgereisd waar ik heb genoten van twee plakjes rosbief gemarineerd in eigen sap met een heerlijke olijf. Waar m'n metgezel heeft genoten van een verse worst door mij gepresenteerd om vervolgens gezamenlijk als hoofdgerecht onszelf te hebben mogen verblijden met een pittige stamppot van mosselen en een harde worst onder het genot van wat vers sap.
Als dessert hadden we samen de 'Tęte de Blanc avec une étreindre'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zie ondertitel)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nee hoor, ik hoef het ook niet te wetenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
De opmerking van Mo idd. Die was mss niet heel expliciet, maar duidelijk genoeg. Maar goed, het ligt dus aan mij. Best.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben vanavond naar het zuiden afgereisd waar ik heb genoten van twee plakjes rosbief gemarineerd in eigen sap met een heerlijke olijf. Waar m'n metgezel heeft genoten van een verse worst door mij gepresenteerd om vervolgens gezamenlijk als hoofdgerecht onszelf te hebben mogen verblijden met een pittige stamppot van mosselen en een harde worst onder het genot van wat vers sap.
Als dessert hadden we samen de 'Tęte de Blanc avec une étreindre'...Mwah, dat is anders. Jij hebt geen rela.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zie ondertitel)
Worry is a misuse of imagination
Hela hola, rela?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Mwah, dat is anders. Jij hebt geen rela.
Tegen/over wie heb je het?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:41 schreef Quinazoline het volgende:
En ik weet dat ik niet vaak reageer op voorbije discussies/zaken hier, maar ik vind het zo goed en knap van je dat je nu zoveel op de been bent. Wat vreselijk fijn is dat toch!
Ik heb echt precies dezelfde.. Of is dit dames model?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef Probability het volgende:
Leuk? Ik mag nog een horloge uitkiezen voor mijn verjaardag!
[ afbeelding ]
Dat is wel het ideequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Sarabi, koud! Lekker blijven dansen dan moet het lukken
Ik vind hem leuk! Ik heb ook zoiets (bruin bandje, vanillekleurige wijzerplaat, groot klokje) van Oozoo, misschien kun je daar ook nog even naar kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef Probability het volgende:
Leuk? Ik mag nog een horloge uitkiezen voor mijn verjaardag!
[ afbeelding ]
Volgens Guess zelf is het een herenhorloge...quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb echt precies dezelfde.. Of is dit dames model?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |