Nu durf ik helemaal geen lokaties meer te lezen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef V1z0R het volgende:
Kunt natuurlijk ook gewoon als T: proteïneshake neerzetten
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn echt dingen die ik niet van collega-Slankies hoef te weten. Er zijn er hier meer die dat wel eens in hun lijstje zetten en ik vraag me écht af waarom je dat zou willen delen. Echt, serieus. Het is niet bedoeld als aanval, maar ik vraag het me gewoon oprecht af. Ik vind het iets privé en dat hoeft verder niemand anders te weten. Had het me al vaker bedacht en dacht, laat ik het eens een keer vragen / opmerken. Maar misschien ben ik wel preutse petra hoor, kan best.
Ben vanavond naar het zuiden afgereisd waar ik heb genoten van twee plakjes rosbief gemarineerd in eigen sap met een heerlijke olijf. Waar m'n metgezel heeft genoten van een verse worst door mij gepresenteerd om vervolgens gezamenlijk als hoofdgerecht onszelf te hebben mogen verblijden met een pittige stamppot van mosselen en een harde worst onder het genot van wat vers sap.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal geen lokaties meer te lezen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zie ondertitel)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben vanavond naar het zuiden afgereisd waar ik heb genoten van twee plakjes rosbief gemarineerd in eigen sap met een heerlijke olijf. Waar m'n metgezel heeft genoten van een verse worst door mij gepresenteerd om vervolgens gezamenlijk als hoofdgerecht onszelf te hebben mogen verblijden met een pittige stamppot van mosselen en een harde worst onder het genot van wat vers sap.
Als dessert hadden we samen de 'Tête de Blanc avec une étreindre'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zie ondertitel)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nee hoor, ik hoef het ook niet te wetenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
De opmerking van Mo idd. Die was mss niet heel expliciet, maar duidelijk genoeg. Maar goed, het ligt dus aan mij. Best.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben vanavond naar het zuiden afgereisd waar ik heb genoten van twee plakjes rosbief gemarineerd in eigen sap met een heerlijke olijf. Waar m'n metgezel heeft genoten van een verse worst door mij gepresenteerd om vervolgens gezamenlijk als hoofdgerecht onszelf te hebben mogen verblijden met een pittige stamppot van mosselen en een harde worst onder het genot van wat vers sap.
Als dessert hadden we samen de 'Tête de Blanc avec une étreindre'...Mwah, dat is anders. Jij hebt geen rela.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zie ondertitel)
Worry is a misuse of imagination
Hela hola, rela?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Mwah, dat is anders. Jij hebt geen rela.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |