quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze beoordeelden de applications, je kon maximaal 100 punten halen. Als je tachtig punten had kreeg je de studiebeurs. Zuur dus.
Ah wat balen is dat..quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze beoordeelden de applications, je kon maximaal 100 punten halen. Als je tachtig punten had kreeg je de studiebeurs. Zuur dus.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb een nieuw nichtje!! I zzy heet ze
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de 8km rennen zit er tegen wil en dank weer op. Zo maar aan het eten beginnen. Geen lasagne, maar gewoon volkorenpasta met een gehakt/tomaat/champignonsaus, ofzo.
ik zit terug te kijken, maar kan je wat specifieker zijn want ik heb geen idee wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn echt dingen die ik niet van collega-Slankies hoef te weten. Er zijn er hier meer die dat wel eens in hun lijstje zetten en ik vraag me écht af waarom je dat zou willen delen. Echt, serieus. Het is niet bedoeld als aanval, maar ik vraag het me gewoon oprecht af. Ik vind het iets privé en dat hoeft verder niemand anders te weten. Had het me al vaker bedacht en dacht, laat ik het eens een keer vragen / opmerken. Maar misschien ben ik wel preutse petra hoor, kan best.
Dat zijn vrouw/kind van een collega van me!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef _aurum_ het volgende:
ik stond vandaag in de super en een moeder riep haar kind; Biiiiiiiiiiiink. En eerst dacht ik dat ze bedoelde Stoere Bink of iets in die trant. Maar nee, het kind heette echt Bink. Echt tha fuck.![]()
@Coco: gefeli met je nichtje!
Zomaar! Echt stom, hopelijk snel weer wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks! En rot van je enkel! Heb je je verstapt of is 't 'uit het niets' op komen zetten?
Gevulde aubergine?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zit terug te kijken, maar kan je wat specifieker zijn want ik heb geen idee wat je bedoelt?
zo lang mo (tenminste ik denk dat je de post bedoelt met ''bepaalde beweging'') er geen actie-foto's bij plaatst, heb ik er geen last van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn echt dingen die ik niet van collega-Slankies hoef te weten. Er zijn er hier meer die dat wel eens in hun lijstje zetten en ik vraag me écht af waarom je dat zou willen delen. Echt, serieus. Het is niet bedoeld als aanval, maar ik vraag het me gewoon oprecht af. Ik vind het iets privé en dat hoeft verder niemand anders te weten. Had het me al vaker bedacht en dacht, laat ik het eens een keer vragen / opmerken. Maar misschien ben ik wel preutse petra hoor, kan best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |