Nou, da's veelal water natuurlijk. Zit ook wel eiwitten in maar om het zelfde binnen te krijgen als een portie kwark (150gr) moet je al 600gr broccoli eten.quote:
Niets tegen 600g broccoli, maar het zijn wel andere eiwittenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:
Nou, da's veelal water natuurlijk. Zit ook wel eiwitten in maar om het zelfde binnen te krijgen als een portie kwark (150gr) moet je al 600gr broccoli eten.
Dat ook, dus een worstje erbij zou een goede keuze zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Niets tegen 600g broccoli, maar het zijn wel andere eiwitten
Maar dat kan toch ook wel zonder jailbreak?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:18 schreef _aurum_ het volgende:
heb je nou nog last van Candida Maria?
Ik ben trots op mezelf ik heb zelf mij Ipad gejailbreakt én ik ben in staat om er zelf films enzo op te zettenKan ik morgen lekker een inhaalslag doen met mijn series tijdens de vlucht
nee, niet met je eigen gedowloade meukquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook wel zonder jailbreak?.
Candida kan ook in je darmen voorkomen Vaizquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:33 schreef V1z0R het volgende:
Oh, dus over bedactiviteiten beginnen is smerig, maar vragen naar schimmel op de pruim niet
Oh, ik heb ook gedownloade meuk op m'n niet-gejailbreakte iPad staanquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nee, niet met je eigen gedowloade meuk
[..]
Candida kan ook in je darmen voorkomen Vaiz
volgens mij zie je dingenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook gedownloade meuk op m'n niet-gejailbreakte iPad staan. Vaag.
Stond daar toch even 10 secs 'me'.
Ja, was het ook!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat leuk!
En DaD, jouw vakantie was ook geweldig zeg! Jullie hebben meteen goed uitgepakt en west- en oostkust gezien
De foto's die ik gisteren gemaakt hebquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef loveli het volgende:
Ben je thuis? Heb je een oven? Wat let je?
fijn! Waar ga je ook alweer heen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:18 schreef _aurum_ het volgende:
heb je nou nog last van Candida Maria?
Ik ben trots op mezelf ik heb zelf mij Ipad gejailbreakt én ik ben in staat om er zelf films enzo op te zettenKan ik morgen lekker een inhaalslag doen met mijn series tijdens de vlucht
dan ga je lekker brood bakken. Dat is echt m'n nieuwe hobby, en ik kan het steeds beter!quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De foto's die ik gisteren gemaakt heb
Ik zoek nog steeds een goed moment om m'n zuurdesemstarter te gaan aanmaken, maar ik durf nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan ga je lekker brood bakken. Dat is echt m'n nieuwe hobby, en ik kan het steeds beter!
Vandaagquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een goed moment om m'n zuurdesemstarter te gaan aanmaken, maar ik durf niet
ik zie nu een keuken voor me waarin een immens grote zuurdesemstarter is ontploft, en de muren glibberig zijn van gistend broodslijmquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Vandaag![]()
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?
Ohquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nee, niet met je eigen gedowloade meuk
[..]
Candida kan ook in je darmen voorkomen Vaiz
Erg leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, was het ook!. Vond je de foto's leuk?
weer wat geleerd?quote:
why not?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een goed moment om m'n zuurdesemstarter te gaan aanmaken, maar ik durf niet
Nou, je moet er 'voor zorgen' enzo om het levend te houden, en daar ben ik niet zo goed inquote:
Oh, zoiets zal het wel zijn danquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij zie je dingen
Volgens mij pakt hij mp4 files wel, maar de mijne zijn avi files
in de eerste week elke dag een keertje voeden, en daarna om de week ofzo. Dat valt best mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, je moet er 'voor zorgen' enzo om het levend te houden, en daar ben ik niet zo goed in
Yupquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en koffie en wortels samen is geen goede combinatie.
Meuh, duf.
Kinderen zijn makkelijker, die gaan geluid maken als ze gevoed moeten worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in de eerste week elke dag een keertje voeden, en daarna om de week ofzo. Dat valt best mee.
Gewoon 's avonds als je toch al aan het koken bent. Kost letterlijk een halve minuut.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:
grrr... de duutser had een optie op een studiebeurs voor een jaar. Elke maand 1000 euro. Je applicatie moest minstens 80% hebben om het te krijgen, zat zijnes op 79%. Zo zuur. We hadden die 1000 euro elke maand goed kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Boe!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:
grrr... de duutser had een optie op een studiebeurs voor een jaar. Elke maand 1000 euro. Je applicatie moest minstens 80% hebben om het te krijgen, zat zijnes op 79%. Zo zuur. We hadden die 1000 euro elke maand goed kunnen gebruiken.
Ze beoordeelden de applications, je kon maximaal 100 punten halen. Als je tachtig punten had kreeg je de studiebeurs. Zuur dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boe!
Maar ik snap de uitleg erachter niet. 79%, 80%?
Kan hij nog een herbeoordeling aanvragen, soort second opinion?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze beoordeelden de applications, je kon maximaal 100 punten halen. Als je tachtig punten had kreeg je de studiebeurs. Zuur dus.
Nope.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan hij nog een herbeoordeling aanvragen, soort second opinion?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze beoordeelden de applications, je kon maximaal 100 punten halen. Als je tachtig punten had kreeg je de studiebeurs. Zuur dus.
Ah wat balen is dat..quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb een nieuw nichtje!! I zzy heet ze
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de 8km rennen zit er tegen wil en dank weer op. Zo maar aan het eten beginnen. Geen lasagne, maar gewoon volkorenpasta met een gehakt/tomaat/champignonsaus, ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |