quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:20 schreef _aurum_ het volgende:
En ik heb mezelf deze cadeau gedaan
[ afbeelding ]
Nice!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:20 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:20 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
3x. Hardlopen, fietsen en krachttraining.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
2250 is wel weinig voor zo'n dag met 2x sporten, Mc
Zelfde kleur als je tas, rode schoenen kunnen ook heel mooi onder blauw. heb meer tassen nodigquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:42 schreef Missfortunate het volgende:
Wat voor kleur schoenen doe jij trouwens onder blauwe kleding? Ik weet dat nooit zo goed en durf daardoor niet echt blauw te dragen.![]()
schattigquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:20 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe soms zwarte, soms donkergrijze suede pumps onder mijn blauwe jurk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:42 schreef Missfortunate het volgende:
[..]![]()
Wat voor kleur schoenen doe jij trouwens onder blauwe kleding? Ik weet dat nooit zo goed en durf daardoor niet echt blauw te dragen.![]()
Mijn lijstje van gisteren trouwens:
O: muesli, yoghurt
T: cappuccino, thee
L: preisoep, salade, minibroodje gebraden gehakt en verse sinaasappelsap
T: 2 vk bh (ik denk) pastrami met rauwkost
D: wok met veeeel groente en biefstuk
T: 4 toverballen en thee
Ik vind donkerblauw en bruin juist mooi bij elkaar!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik doe soms zwarte, soms donkergrijze suede pumps onder mijn blauwe jurk.![]()
Eigenlijk vind ik veel kleuren wel kunnen bij blauw, alleen bruin vind ik er niet mooi bij.
Mijn lijstje voor vandaag:
O: brinta
B: met de wandelstok in de supermarkt boodschappen doen
T: cappuccino, waarschijnlijk met wat lekkers wat mijn moeder straks meeneemt.
L: dan eindelijk de wrap met zalm, roomkaas en rauwkost waar ik al twee weken trek in heb, karnemelk
B: wandelen met mams
T: cappuccino, banaan
D: nasi met pindasaus
T: yoghurt met warme appel
T: stukje kaas, glaasje wijn
Er gaat langzaam aan een pondje per week afik vind het prima zo.
Ik vind blauw alleen mooi bij bruine schoenen als het een spijkerbroek is, kwestie van smaakquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:12 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik vind donkerblauw en bruin juist mooi bij elkaar!Dat zijn de kleuren die ik het liefste draag (en grijs).
Leuk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
had ik al gezegd dat ik volgend jaar april naar San Francisco ga? En dat de duutser waarschijnlijk ook gaat, en dat we er dan wellicht een mini vakantie aan vast plakken? Jippie!
ja joh, ik zag al mensen met een sjaal en handschoenen op de fiets. Ik gewoon in een truitje en jas open vanwege de warmtequote:Op vrijdag 21 september 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
dekentjes en vesten terwijl ik nog rondloop in korte broek en t-shirt met de verwarming uit
Wat leuk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
had ik al gezegd dat ik volgend jaar april naar San Francisco ga? En dat de duutser waarschijnlijk ook gaat, en dat we er dan wellicht een mini vakantie aan vast plakken? Jippie!
Ja, doe ik ook! Grijze suede pumpsquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik doe soms zwarte, soms donkergrijze suede pumps onder mijn blauwe jurk.![]()
Eigenlijk vind ik veel kleuren wel kunnen bij blauw, alleen bruin vind ik er niet mooi bij.
Ja, gisteren wilde ik een treinticket kopen, lekker voordelig, krijg ik een error van de rabobank. Wilde ik het nog een keer proberen, was het goedkope tarief weg! Grrr.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:06 schreef the85mc het volgende:
Ik wilde tickets kopen voor The xx. Kom ik erdoor, wil ik afrekenen met Ideal, geeft ie verbindingsfout en nu uitverkocht...
En man vs vrouw.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Zou het kunnen omdat je meer sport ofzo, dat je verbranding omhoog gaat, dat je het dan minder koud hebt?
Na ja, het is niet anders.. Maar die errors zijn wel mega irritant.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, gisteren wilde ik een treinticket kopen, lekker voordelig, krijg ik een error van de rabobank. Wilde ik het nog een keer proberen, was het goedkope tarief weg! Grrr.
Misschien bij meer spiermassa?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja joh, ik zag al mensen met een sjaal en handschoenen op de fiets. Ik gewoon in een truitje en jas open vanwege de warmte.
Zou het kunnen omdat je meer sport ofzo, dat je verbranding omhoog gaat, dat je het dan minder koud hebt?
Lijkt me goed plan, anders heb je eigenlijk alleen maar KH'squote:Op vrijdag 21 september 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
planning:
O: brood met jam
T: appel
L: ?
T: wortels
D: geroosterde aardappelen, mais, broccoli, worstje?
Vergeet de tassen niet!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:32 schreef Missfortunate het volgende:
Ah, thanks for the tips! Nu moet ik dus een blauw jurkje kopen en grijze, zwarte én rode pumps.
Het zou ook een erg warme zomer worden, uhuhquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef loveli het volgende:
Hoorde dat het een erg strenge winter zou worden, misschien kan ik mijn geerfde lammy weer eens uitlaten
Blijven proberen in zo'n geval, meer mensen zullen er last van hebben en dan komen er ineens toch weer kaartjes vrij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:06 schreef the85mc het volgende:
Ik wilde tickets kopen voor The xx. Kom ik erdoor, wil ik afrekenen met Ideal, geeft ie verbindingsfout en nu uitverkocht...
Nou, als je vrouwelijke bodybuilders soms zietquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha van sporten word je geen man
sinds ik ze zelf maak voor verjaardagen vind ik die uit de winkel niet lekker genoeg meer... van de bakker echterquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blijven proberen in zo'n geval, meer mensen zullen er last van hebben en dan komen er ineens toch weer kaartjes vrij.
Klacht: slagroomsoesjes.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Misschien bij meer spiermassa?
Las van de week dat vrouwen het sneller koud hebben dan mannen.
En vet isoleert ook nog eens, dus werkt dubbelop.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:35 schreef Perruche het volgende:
[..]klopt, toen ik een tijdje in een sciencemuseum werkte stond ik weleens bij de afdeling menselijk lichaam
en daar hing ook info over waarom vrouwen het eerder koud hebben. Wij ziijn "efficienter" met energie (we gebruiken minder) en daardoor hebben we het sneller koud en slaan we ook eerder vet op. Heeft te maken met hormonen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |