Dan eet jij vanavond alles wat is gesmolten... Gewoon improviseren..quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef loveli het volgende:
F@cking file omdat iedereen mijn woon-werkroute als omleiding gebruikt. M'n boodschappen smelten
Tof!quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:
Ik wil ook meedoen in Mei!
En die site van dat jurkje
Tuna pizza en na chocolade fudge met roomijsquote:
Dat is beter dan::: Wat is er in mij?quote:
Volgens mij is het toch echt een mannenmodelquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:00 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook een mannenhorlogevan m'n vader gejat! Vind t wel stoer juist! Die van jou ook Prob!
De tweede versie van de Urbanathlonquote:
Oh. Misschien kunnen we er dan samen voor trainenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De tweede versie van de Urbanathlon
Dat kun je trainen. Gewoon om gerichte schema's vragen in de sportschool. En hardlopen kun je uitbreiden natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:59 schreef Goodbye het volgende:
Ja, lijkt me ook wel. Maar ik kan nu krap aan 5 kilometer hardlopen en de kracht in mijn bovenlichaam is echt krankzinnig weinig.
Dat idee had ik ook al jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef loveli het volgende:
5 km aaneen kunnen lopen is (krap aan) genoeg
Echt? Het originele parcours is ongeveer 14 kilometer, toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef loveli het volgende:
5 km aaneen kunnen lopen is (krap aan) genoeg
En hoe. We hebben heel wat kilometers je achterkant kunnen bewonderen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef anna82 het volgende:
Ik kon ook 12 km en heb nooit verder getraind dan 5 km. En geen blessure opgelopen. Team positiviteit!
Gefeliciteerd Aurum
Blessure loop je meestal ook niet in een keer op, daarvoor moet je wel wat vaker boven je eigenlijke kunnen trainen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef anna82 het volgende:
Ik kon ook 12 km en heb nooit verder getraind dan 5 km. En geen blessure opgelopen. Team positiviteit!
Gefeliciteerd Aurum
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:49 schreef loveli het volgende:
[..]
En hoe. We hebben heel wat kilometers je achterkant kunnen bewonderen.
Mocht je denken dat je ergens nog een centimeter af wilt hebben, niet doen. Op straffe van 2 NS-dagkaarten per centimeter.
^ Dat, al snap ik dat een aantal Km's Anna's kont moeten aanschouwen geen straf isquote:
Je bent een man viz. Heb er hier ook een op de bank zitten, en zo denken mannen nu eenmaal. Ook als ze het ontkennen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ Dat, al snap ik dat een aantal Km's Anna's kont moeten aanschouwen geen straf is
Waarom heb ik soms het gevoel dat ik een disclaimer ter grootte van die van iTunes moet typen om niet over te komen als een nog grotere viespeuk dan het gemiddelde beeld van de Slankies al is.
Not likely, die 5 km heb ik ook nog niet gehaaldquote:
We zijn best wel een smerig soort jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bent een man viz. Heb er hier ook een op de bank zitten, en zo denken mannen nu eenmaal. Ook als ze het ontkennen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Not likely, die 5 km heb ik ook nog niet gehaaldPlus zou al meelij hebben met Team Slankie als die me een stormbaan op moeten hijsen
![]()
![]()
Je hebt die ene foto toch gezien waarop ik ongeveer naar boven werd geduwd en getakeld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Not likely, die 5 km heb ik ook nog niet gehaaldPlus zou al meelij hebben met Team Slankie als die me een stormbaan op moeten hijsen
![]()
![]()
Vast omdat er file was hier en daar!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je hebt die ene foto toch gezien waarop ik ongeveer naar boven werd geduwd en getakeld?
Maar het is wel zwaar, alhoewel ik van 4 km drekrees een stuk kapotter was dan van de urbanathlon.
Jaaa, cola in wijnglasquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn nieuwe nichtje is leuk!
Vaiz, waar blijven de details? Je mag me ook appen als je het niet op fok neer wilt plempen...![]()
Vandaag drukke dag gehad, frietjes gegeten met vrienden, zit nu met mijn fanta-in-een-wijnglas* achter de computer en ga zo nog even lekker wat tv kijken
* ik drink vrijwel nooit alcohol (nu sowieso niet), maar drink wel regelmatig een sapje of frisdrank in een wijnglas. Dan voel ik me heel volwassen en sophisticated![]()
*boks*quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vast omdat er file was hier en daar!Maareh tja
Wie weet, zullen we maar zeggen
[..]
Jaaa, cola in wijnglasdoen wij hier ook, bij de gourmet
Nu slapen, morgen actief dagje![]()
Kinderen van anderen lijken mij ook altijd veel leuker dan zelf kinderen hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn nieuwe nichtje is leuk!
Vaiz, waar blijven de details? Je mag me ook appen als je het niet op fok neer wilt plempen...![]()
Vandaag drukke dag gehad, frietjes gegeten met vrienden, zit nu met mijn fanta-in-een-wijnglas* achter de computer en ga zo nog even lekker wat tv kijken
* ik drink vrijwel nooit alcohol (nu sowieso niet), maar drink wel regelmatig een sapje of frisdrank in een wijnglas. Dan voel ik me heel volwassen en sophisticated![]()
SPOILER: Niet aanklikken als je het niet wilt lezen ;) al is dat vrij evident wanneer ik iets onder een spoiler plaatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 23-09-2012 00:30:25 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef V1z0R het volgende:
Bios doet daar dus niet aanof die kerel was vanavond gewoon chagrijnig
Nu dus maar met een bak kwark op de bank
[..]
Kinderen van anderen lijken mij ook altijd veel leuker dan zelf kinderen hebben
Nog meer details?Vond het al vrij uitgebreid eigenlijk wat ik had neergeplempt... Je snaptte het symbolisme toch wel?
WTF? Zit ik onder het genot van lekkere drankjes te kijken waar jullie gebleven zijn...het eerste wat ik lees is een seksverhaalSPOILER: Niet aanklikken als je het niet wilt lezen ;) al is dat vrij evident wanneer ik iets onder een spoiler plaatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde al kijken of er meer in mijn drankje zat, maar ik was zo slim om eerst terug te lezen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |