Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 21-09-2012 22:15:23 ]
Ja die hoorde ik vanmiddag al jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Frutsel het volgende:
Er was eens een meisje uit #Haren.
Die wilde opvallend verjaren.
Ze plaatste een linkje
maar miste 1 vinkje,
nu zit heel Haren op de blaren!
Hoe meer beelden hoe beter. Bewijsmateriaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Specularium het volgende:
Die mongolen staan vrij duidelijk op beeld allemaal.
geniaal geniaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Frutsel het volgende:
Er was eens een meisje uit #Haren.
Die wilde opvallend verjaren.
Ze plaatste een linkje
maar miste 1 vinkje,
nu zit heel Haren op de blaren!
In de bunker met Merthe en haar oudersquote:
Een goed feest begint meestal pas rond een uur of half 1 toch :pquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Flow3r het volgende:
Tis pas tien uur, het feest moet nog beginnen
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een goed feest begint meestal pas rond een uur of half 1 toch :p
Hmm. Ik woonde in Haren en Groningen en wilde zelf ook wel ff kijken als het had gekund want uiteraard is Groningen toch mijn stadquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het topic is wel spannend genoeg om te volgen, toch? Zelf kijk ik omdat Haren vlak bij mijn woonplaats Groningen ligt, en ik onderhand benieuwd ben hoe ze dit op gaan lossen.
daar de acht ik ook net aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Flow3r het volgende:
Tis pas tien uur, het feest moet nog beginnen
goed plan, laat die maar eens wat tandjes tuffen daar.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:06 schreef densmee het volgende:
[..]
goed plan, laat die maar eens wat tandjes tuffen daar.
hopelijk dat ze elkaar flink aanpakken
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Loop-y het volgende:
Waar kan ik dit live bekijken? Alle streams lijken offline
je hoeft niet perse een screenshot te maken.quote:
twitter:HellsAngeIs twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:28:35Moeten wij anders even naar Haren komen. Politie kan het duidelijk niet aan. reageer retweet
In de ONZ-reeks zijn zat streams opgezet door FOK!'ersquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Loop-y het volgende:
UPC 701quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Loop-y het volgende:
Daar staan ze bekend om hé.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Volgut het volgende:
ME lui rammen ook gewoon maar iedereen.
Waarom zou je daar staan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Volgut het volgende:
Moet je maar weg gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Volgut het volgende:
altijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Volgut het volgende:
Mooi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Volgut het volgende:
top, hopelijk slaan ze er nog een paar goed op het gezicht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Volgut het volgende:
Toch vind ik het raar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Daar staan ze bekend om hé.
.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef Devv het volgende:
Gaat nu ineens iedereen een Project X in zijn dorp organiseren?
Het is wel duidelijk dat de 'ouderen' (inclusief politie en media) niet helemaal weten wat ze aanmoeten met sociale mediaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Mylene het volgende:
Ouders moeten kinderen naar binnen roepen. Ja hoor.
Natuurlijk niet. Wel een dorp verder natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef Devv het volgende:
Gaat nu ineens iedereen een Project X in zijn dorp organiseren?
Niet weg gaan, vooraan gaan staan, evt nog een flesje naar de ME gooien en dan huilen als men een klap krijgt.quote:
Ik zag wel dat er een dronken tiener gemept werd op de livestream van RTL, dat merkt hij morgen wel bij het wakker worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet weg gaan, vooraan gaan staan, evt nog een flesje naar de ME gooien en dan huilen als men een klap krijgt.
Hoewel er ook tieners bij zullen staan die niet echt beseffen dat het echt ernstig kan worden.
Adrenaline, meegaan in die groep die net zo gek doet, gaat je verstand op nul. Benieuwd hoe al die ouders gaan reageren, flink aanpakkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet weg gaan, vooraan gaan staan, evt nog een flesje naar de ME gooien en dan huilen als men een klap krijgt.
Hoewel er ook tieners bij zullen staan die niet echt beseffen dat het echt ernstig kan worden.
Werkt niet meer bij mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/rtv-noord-televisie
Nul, de brievenbus is kort en klein geslagen:?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef gers het volgende:
hoeveel kaartjes zou merthe morgen ontvangen?
Naja ze slaan gewoon willekeurig, dat bedoel ik. Ram gewoon alleen de echte relschoppers en klaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Volgens mij is die al afgesloten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef freecell het volgende:
Ik zeg: Hereweg eenrichtingsverkeer maken voor vanavond.
Het dorp uit ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef freecell het volgende:
Ik zeg: Hereweg eenrichtingsverkeer maken voor vanavond.
Als je er 1 achter de linie laat komen ben je de lul.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Naja ze slaan gewoon willekeurig, dat bedoel ik. Ram gewoon alleen de echte relschoppers en klaar.
Grappig joh.quote:
Ik denk dat dat niet werkt. Dit soort feesten werken nooit als ze express geforceerd worden. Juist het feit dat dit ontstond uit een verjaardagsfeestje is wat het zo 'leuk' maakt.quote:
Idd, want de relschoppers zijn herkenbaar aan die grote rode pijl boven hun hoofd, supermakkelijk man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Naja ze slaan gewoon willekeurig, dat bedoel ik. Ram gewoon alleen de echte relschoppers en klaar.
Moet je er maar niet tussen gaan staanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
P1 ONGEVAL SPOORVERVOER (TIS: 3.1) ( Inc.net: 2 ) (slachtoffers: 1) (Aanrijding persoon) (passagierstrein) , STATIONSPLEIN/Station HAREN SPOOR 1 [ HVT ]quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wedden voor 10 euro dat het niet zo is?
Nee, je hebt er niets te zoeken. Dus dan kun je klappen verwachtenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
ik wed voor 100 euroquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wedden voor 10 euro dat het niet zo is?
Dus dan ram je maar dronken tieners die op de grond liggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Idd, want de relschoppers zijn herkenbaar aan die grote rode pijl boven hun hoofd, supermakkelijk man.
willekeurig slaan zou zijn als ze naar groningen gaan en daar mensen staan af te smijten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ja halloquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef gers het volgende:
[..]
P1 ONGEVAL SPOORVERVOER (TIS: 3.1) ( Inc.net: 2 ) (slachtoffers: 1) (Aanrijding persoon) (passagierstrein) , STATIONSPLEIN/Station HAREN SPOOR 1 [ HVT ]
Dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dan ga je weg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef byah het volgende:
Ik schaam me de ogen uit m'n kop dat ik in dit land woon
Lijkt me echt bullshit, vooral dat detail 19-jarig, alsof dat in zulke chaos meteen duidelijk zou worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef leolinedance het volgende:
19-jarig meisje zou zijn doodgedrukt volgens de laatste berichten
In welk land gebeurt dit niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef byah het volgende:
Ik schaam me de ogen uit m'n kop dat ik in dit land woon
Iddquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Lijkt me echt bullshit, vooral dat detail 19-jarig, alsof dat in zulke chaos meteen duidelijk zou worden.
Kan niet. In Haren durft men niet hoger te bouwen van drie lagenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Gebeurt dit echt daar?
Las op Twitter dit.
Nou ja, ik wilde ook heen gaan uit nieuwsgierigheid. Het is niet dat er alleen maar tokkies zijn en je verwacht ook niet dat er ME enzo komt. Die tokkies moeten het weer verneuken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, je hebt er niets te zoeken. Dus dan kun je klappen verwachten
Niet gezien, maar inderdaad vallen er wel klappen die nogal onnodig zijn/lijken. Een hoop MEérs houden ook wel van meppen zo lijkt het, reden te meer weg te gaan als zij gaan beginnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dus dan ram je maar dronken tieners die op de grond liggen.Ik snap het idd. Je ziet toch wel of iemand zich vreselijk misdraagt of niet.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef waht het volgende:
[..]
Hopelijk zenden ze dit uit in de moslimwereld. Zoveel verschillen we niet.
YOLO!quote:
Ja, echt weird.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wtf, die Aziatische vrouw, is die niet in de 40?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde ook heen gaan uit nieuwsgierigheid. Het is niet dat er alleen maar tokkies zijn en je verwacht ook niet dat er ME enzo komt. Die tokkies moeten het weer verneuken.
Je hebt echt wel door dat er ME aan komtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde ook heen gaan uit nieuwsgierigheid. Het is niet dat er alleen maar tokkies zijn en je verwacht ook niet dat er ME enzo komt. Die tokkies moeten het weer verneuken.
Zijn volgens mij van die enge agressieve kereltjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet gezien, maar inderdaad vallen er wel klappen die nogal onnodig zijn/lijken. Een hoop MEérs houden ook wel van meppen zo lijkt het, reden te meer weg te gaan als zij gaan beginnen.
truequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ach wat zielig..
Moet je er maar niet heen gaan domme kut
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Volgut het volgende:
[..]
Zijn volgens mij van die enge agressieve kereltjes.Bah
Als je d'r bent ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je hebt echt wel door dat er ME aan komt
Het zal vast leuk geweest zijn tot dat dronken tuig begon die alleen kwamen om te rellen. Sneu voor het meisje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ach wat zielig..
Moet je er maar niet heen gaan domme kut
Twitter zeker.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef wytdyk het volgende:
Via kabel-TV kun je gewoon TV Noord kijken. Moet je ergens hoog in de zenders zoeken.
Ik heb gelezen dat er nu ook op het moment een grote groep Hells Angels richting Haren rijden, stuk of 1000 Hell Angels mannen.
Ehhhh, de ME is hier niet de kwaaie pier hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Volgut het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb meer medelijden met de mensen die hun eigendommen vernield zien worden, zoals oud bejaard echtpaar die in het donker zat en jongeren tuig maar de schuur kapot sloegen.. Waar is het respect?
Dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Eikels he. Ze hadden ook gewoon LEUK een feestje kunnen bouwen. Waarom de boel slopen. Ik heb daar nog nooit de lol van ingezien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb meer medelijden met de mensen die hun eigendommen vernield zien worden, zoals oud bejaard echtpaar die in het donker zat en jongeren tuig maar de schuur kapot sloegen.. Waar is het respect?
Nee, zag net nog iemand die amper kon lopen klappen krijgen omdat 'ie niet wegliep. Omdat 'ie niet kon lopen vanwege drank. Vind ik nou ook niet echt normaal, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ehhhh, de ME is hier niet de kwaaie pier hoor.
Net alsof iemand dit zo bedenkt op facebookquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dit.
En ik blijf erbij dat Merthe dit zo bedacht heeft, al besefde ze wellicht niet dat het 'ernstig kon worden'. Maar ze wist wat ze deed.
Groepsdynamiek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eikels he. Ze hadden ook gewoon LEUK een feestje kunnen bouwen. Waarom de boel slopen. Ik heb daar nog nooit de lol van ingezien.
Tis altijd een klein groepje dat het verpest voor de restquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eikels he. Ze hadden ook gewoon LEUK een feestje kunnen bouwen. Waarom de boel slopen. Ik heb daar nog nooit de lol van ingezien.
Je hebt daar gewoon niks te zoeken. Niemand.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, zag net nog iemand die amper kon lopen klappen krijgen omdat 'ie niet wegliep. Omdat 'ie niet kon lopen vanwege drank. Vind ik nou ook niet echt normaal, maar zal wel aan mij liggen.
Ja. Want als je minderjarig bent staat het automatisch op privé. Alles. Ik kon me daar nog aan irriteren toen ik 17 was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof iemand dit zo bedenkt op facebook
valt meequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Volgut het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis altijd de rest dat het verpest voor een klein groepje
Ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof iemand dit zo bedenkt op facebook
Waarom hebben ze eerder vanavond zonder enige reden de verslaggever van RTVNoord tegen de grond gemept?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ehhhh, de ME is hier niet de kwaaie pier hoor.
Van een bepaalde groep mensen. Normale mensen kunnen het prima leuk hebben zonder andermans spullen te vernielen en de ME te bekogelen.quote:
Als je wordt opgedragen weg te gaan mot je weg...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, zag net nog iemand die amper kon lopen klappen krijgen omdat 'ie niet wegliep. Omdat 'ie niet kon lopen vanwege drank. Vind ik nou ook niet echt normaal, maar zal wel aan mij liggen.
Ik zag het al aankomen toen ik de eerste biertjes genuttigd zag worden en vervolgens kapot gegooid. Ze hadden een veel groter gebied moeten afzetten en die mensen naar het voetbalveld moeten sturen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat er zoveel mensen zouden komen. Die had meer zoiets van "dan komen er 100 mensen of zo, vrienden kunnen vrienden meenemen".quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ja. Want als je minderjarig bent staat het automatisch op privé. Alles. Ik kon me daar nog aan irriteren toen ik 17 was.
Pffquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja.
Dat durf ik te beweren als moeder van een puber.
Hoeveel pubers heb jij?
Hij stond in een stuk wat leeg moest vanwege relschoppers.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eerder vanavond zonder enige reden de verslaggever van RTVNoord tegen de grond gemept?
ME + IQ = 0quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eerder vanavond zonder enige reden de verslaggever van RTVNoord tegen de grond gemept?
Zeker omdat er op twitter wel degelijk sprake was van mogelijke spontane optredens.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zag het al aankomen toen ik de eerste biertjes genuttigd zag worden en vervolgens kapot gegooid. Ze hadden een veel groter gebied moeten afzetten en die mensen naar het voetbalveld moeten sturen.
Moeders zijn daar altijd heel goed in inderdaad, overal dingen achter zoeken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja.
Dat durf ik te beweren als moeder van een puber.
Hoeveel pubers heb jij?
Tegen de grond gemept is een zwaar woord. de ME'er die naar hem toe kwam zei dat hij hem al een paar keer gewaarschuwd had en dat ook hij weg moest en nu was de maat vol en kreeg ie een mep... optyfen nu!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moest hij maar uit de weg gaan. ME moet je simpelweg niet voor de voeten lopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nooit van sharen gehoord? En dit was geen statusupdate, maar een event, dat staat sowieso niet automatisch op prive.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ja. Want als je minderjarig bent staat het automatisch op privé. Alles. Ik kon me daar nog aan irriteren toen ik 17 was.
Als je zelf langs de ME loopt kan je een klap verwachten is nou eenmaal zo. En iedereen die daarheen is gegaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de onderste foto zijn dezelfde lui als die net bij RTV Noord in beeld waren. losers.quote:
Nee want in onze omgeving (Haren dus) is al eerder zoiets geweest dat er misbruik van werd gemaakt en dat was ook bekend. Twee keer ofzo. Alleen toen is het nooit zo uitvergroot. Had ze kunnen weten dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat er zoveel mensen zouden komen. Die had meer zoiets van "dan komen er 100 mensen of zo, vrienden kunnen vrienden meenemen".
Massahysterie. Dan nog. Eikels zijn het.quote:
Ik kan hier dan ook zo kwaad om worden. Geen greintje respect tegen de oudere medemens onder ons, ze moeten behoorlijk bang zijn als je in het donker zit en je ziet een grote groep jongeren de schuur van je bejaarde vader of moeder in puin slaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
En de reporter zei dat hij géén eerdere waarschuwing heeft gehad, en dat hij wel degelijk op de grond terecht kwam en het een beste mep wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tegen de grond gemept is een zwaar woord. de ME'er die naar hem toe kwam zei dat hij hem al een paar keer gewaarschuwd had en dat ook hij weg moest en nu was de maat vol en kreeg ie een mep... optyfen nu!
Als enkelingen beginnen volgt de benevelde rest wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Van een bepaalde groep mensen. Normale mensen kunnen het prima leuk hebben zonder andermans spullen te vernielen en de ME te bekogelen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef TommyGun het volgende:
TV:
UPC kanaal 701 / www.horizon.tv
CanaalDigitaal 1291
Ziggo kanaal 36 Afhankelijk van regio!
KPN kanaal 501
CAIW 266
Astra 23.5
Inet:
HarenFM: http://213.193.236.7:9088/ *vol*
HarenFM mirror: http://twitch.tv/rannasha
RTVNoord: http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.asp *unstable*
RTVNoord mirror: http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
RTVNoord cam http://www.ustream.tv/channel/davidbonting
RTL: http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/ *offline*
net zeiden ze ook dat het eigenlijk ook voor hun eigen veiligheid was en het best begreep. De ME doet op het eerste gezicht niks mis.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tegen de grond gemept is een zwaar woord. de ME'er die naar hem toe kwam zei dat hij hem al een paar keer gewaarschuwd had en dat ook hij weg moest en nu was de maat vol en kreeg ie een mep... optyfen nu!
Waarom laat je je eigen feestje sharen dan? Als je minderjarig bent volgens mij wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nooit van sharen gehoord? En dit was geen statusupdate, maar een event, dat staat sowieso niet automatisch op prive.
Kijk, een internet expert, de Dr Klavan van Fokquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
ME is natuurlijk ook maar geuniformeerd VMBO-materiaal. Dus je kunt dit soort klapfeesten verwachten.
Het feestje is dus een soort wervingsactie dus voor toekomstig ME'ers dus als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
ME is natuurlijk ook maar geuniformeerd VMBO-materiaal. Dus je kunt dit soort klapfeesten verwachten.
Twitter bullshitquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef theguyver het volgende:
ProjectxHarenLIVE @HarenLive
Geruchten lijken te kloppen. Steeds meer berichten over doodgedrukt 19-jarig meisje. Bizar. #ProjectXHaren #Haren #Projectx
Expand
Reply Retweet Favorite
Dat hielp in Egypte ook zo goed bedoel je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Onderling worden nog veel oproepen gedaan naar Haren te komen. Gooi gewoon lokaal de verbinding eruit.
Ah, de black-out techniek, werkte ook goed bij de rellen in het midden-oostenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Onderling worden nog veel oproepen gedaan naar Haren te komen. Gooi gewoon lokaal de verbinding eruit.
Ja het ligt aan de MEquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom ze zo'n gast niet diréct neerknuppelen en wegslepen is mij inderdaad een raadsel. Net als met die verkeersborden, overigens. Ik sta altijd als eerste te schreeuwen bij onrechtmatig politiegeweld, maar hier mag best wat doelgerichter opgetreden worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weer zo'n teringjoch dat iemand z'n fiets naar ME gooit.
Maar je mag ze toch niet slaan?, meppen.
Alsof dat vergelijkbaar is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat hielp in Egypte ook zo goed bedoel je?
Denk dat ze niet voldoende ME hebben. Toen het losging stonden er maar 10 ME-ers, slecht voorbereid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef kevin33 het volgende:
Vindt het best sneu voor het meisje..
Van mij mogen ze de straten daar wel ff schoonvegen.
dat van de grond heb ik dan niet gehoordquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de reporter zei dat hij géén eerdere waarschuwing heeft gehad, en dat hij wel degelijk op de grond terecht kwam en het een beste mep was
Alsjeblieft zeg, niet de ouderen!!@quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Revanches het volgende:
jezus, zag net 2 ouderen die geschokt naar buiten keken vanuit hun huis... te triest dit ....
Ja, je zult er maar zitten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Revanches het volgende:
jezus, zag net 2 ouderen die geschokt naar buiten keken vanuit hun huis... te triest dit ....
Even een stille hem van achteren meesleurenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Waarom ze zo'n gast niet diréct neerknuppelen en wegslepen is mij inderdaad een raadsel. Net als met die verkeersborden, overigens. Ik sta altijd als eerste te schreeuwen bij onrechtmatig politiegeweld, maar hier mag best wat doelgerichter opgetreden.
Dat is waarquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moeders zijn daar altijd heel goed in inderdaad, overal dingen achter zoeken.
Alsof internet eruit gooien iets helpt voor de situatie zoals die nu is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Alsof dat vergelijkbaar is.
Het ligt niet direct aan de ME, maar de ME is wel een reden voor sommige mensen om uberhaupt te komen. En ja, veel van dat tuig gaat later ook bij de ME. Tenslotte zijn dat ook de mensen die tegen een stootje kunnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja het ligt aan de ME![]()
idioot
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Falco het volgende:
Radio Noord meldt dat een agent zwaar gewond is geraakt. Er schijnt met scherp geschoten te worden nu!!
De groepsdynamiek zal niet veel verschillen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Alsof dat vergelijkbaar is.
Ga eens naar het Libelle forumquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar laat deze moeder tot nu toe nog altijd gelijk gehad hebben, ook over andere kinderen.
En dat met een zoon die slechts 14 jaar is en over 2 jaar geacht wordt op de universiteit te zitten en nog bijzonder weinig rottigheid uitgehaald heeft.
Zelfs mijn 11-jarige deed een 'facepalm' en zei dat ze dit had kunnen weten
Het ligt aan de mediaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het ligt niet direct aan de ME, maar de ME is wel een reden voor sommige mensen om uberhaupt te komen. En ja, veel van dat tuig gaat later ook bij de ME. Tenslotte zijn dat ook de mensen die tegen een stootje kunnen.
alweer?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
Voor het eerst dat ik het met je eens benquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Fiets oppakken en naar de ME gooien, gewoon een kogel erin
volgens mij is het idd een soort bijbaan bij de politiequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ken een ME'er, ook rechercheur normaal, hele aardige vent.
Denk niet dat een kogel een fiets veel zwaarder maaktquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik wel, maar je hebt gelijk, de ME doet gewoon waar ze voor betaald worden, en dan kan je zelfs als reporter wel een klap krijgenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat van de grond heb ik dan niet gehoord
Dat was niet helemaal hetzelfde, voor een avond met alleen mobiele telefoons en alleen VMBO tuig werkt het wel. Die hebben echt geen flauw idee hoe ze er onderuit moeten komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah, de black-out techniek, werkte ook goed bij de rellen in het midden-oosten![]()
idd slecht, laat dan maar een paar Hells Angels aanrukken,quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Denk dat ze niet voldoende ME hebben. Toen het losging stonden er maar 10 ME-ers, slecht voorbereid.
Hoe krijg je het voor elkaar om zelfs in dit topic een beetje verkapt op te gaan zitten scheppenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar laat deze moeder tot nu toe nog altijd gelijk gehad hebben, ook over andere kinderen.
En dat met een zoon die slechts 14 jaar is en over 2 jaar geacht wordt op de universiteit te zitten en nog bijzonder weinig rottigheid uitgehaald heeft.
Stopkogels doen het prima in benenquote:
Als je dat niet had verwacht dan ben je echt polioquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Polyfemos het volgende:
Hhahahhaha, nooit gedacht dat dit op rellen uit ging lopen.. krijg ik net een stream toegestuurd
je kunt niet 'bij de ME' volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het ligt niet direct aan de ME, maar de ME is wel een reden voor sommige mensen om uberhaupt te komen. En ja, veel van dat tuig gaat later ook bij de ME. Tenslotte zijn dat ook de mensen die tegen een stootje kunnen.
hahahhahaa leuk he!!!11!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Polyfemos het volgende:
Hhahahhaha, nooit gedacht dat dit op rellen uit ging lopen.. krijg ik net een stream toegestuurd
Op zn 16e op de universiteit?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is waar
Oh, dus het kan niet eens een 'foutje' zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Volgut het volgende:
Effe gecheckt, evenement maken staat sowieso op privé als je eigen instellingen privé zijn en bij minderjarigen zijn instellingen dus altijd privé.
Sorry maar een foutje is onmogelijk. Sowieso bewust openbaar. Zullen dus wel vrienden van haar zijn geweest die een grapje maakten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus het kan niet eens een 'foutje' zijn
Onderkoeling FTWquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef michiel_merk het volgende:
Jammer dat het niet eerder is gaan regenen , komt een hele bak water aan voor haren
Ik heb het idee dat het een generatie geloof is. Veel van die lui hebben geen idee hoe social media werkt en wat het effect is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef Equites het volgende:
Dit is gewoon een dikke faal van alle topmensen daar in de omgeving. Het feest aflassen en ervan uit gaan dat iedereen thuis blijft. Wat denk je nou zelf? Die gasten zijn allemaal dronken of erger, die komen gewoon hoor. Ze hadden gewoon een terrein moeten opstellen die ze konden controleren. Wat een dikke faal.
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vast al duizend keer gevraagd maar: Iemand nog een stream?
Ik reageer op iemand anders maar goed...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik wist dat al vanaf vanmorgen dat ik over deze shit las. Dronken jongeren in een niet gecontroleerde omgeving. Wat kan er anders gebeuren?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Polyfemos het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/rtv-noord-televisiequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vast al duizend keer gevraagd maar: Iemand nog een stream?
en een tweet later:twitter:InaStrating twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:25:352. NSconducteur station Zwolle "we vertrekken later, logistiek probleem" Prompt hollen er 10 politiegelehesjes langs het raam #projectX reageer retweet
twitter:InaStrating twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:27:043. Bij vertrek uit Zwolle conducteur "Dames/heren/jongens/meisjes/opa's/oma's.. Veel plezier bij het feest in Haren" #projectX reageer retweet
Er zijn genoeg domme naieve 15 jarige meisjes anders, staat momenteel waarschijnlijk een groot deel van tussen de groep hooligans daarquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is waar
Jepquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
was dat een 'te koop' bord
Die z'n huis is nu nog maar 10% waard van wat hij voor deze avond waard wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
was dat een 'te koop' bord
Een hoop gasten worden later nog wel opgespoord door foto/film materiaal.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef XIII. het volgende:
Waarom haalde ze dat jochie met die plantenbak niet even op? En waarom geen politiehonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |