Niet weg gaan, vooraan gaan staan, evt nog een flesje naar de ME gooien en dan huilen als men een klap krijgt.quote:

?
 ?

Ik zag wel dat er een dronken tiener gemept werd op de livestream van RTL, dat merkt hij morgen wel bij het wakker worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet weg gaan, vooraan gaan staan, evt nog een flesje naar de ME gooien en dan huilen als men een klap krijgt.
Hoewel er ook tieners bij zullen staan die niet echt beseffen dat het echt ernstig kan worden.

Adrenaline, meegaan in die groep die net zo gek doet, gaat je verstand op nul. Benieuwd hoe al die ouders gaan reageren, flink aanpakkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet weg gaan, vooraan gaan staan, evt nog een flesje naar de ME gooien en dan huilen als men een klap krijgt.
Hoewel er ook tieners bij zullen staan die niet echt beseffen dat het echt ernstig kan worden.

Werkt niet meer bij mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/rtv-noord-televisie

Nul, de brievenbus is kort en klein geslagen:?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef gers het volgende:
hoeveel kaartjes zou merthe morgen ontvangen?

Naja ze slaan gewoon willekeurig, dat bedoel ik. Ram gewoon alleen de echte relschoppers en klaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef yavanna het volgende:
[..]

Volgens mij is die al afgesloten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef freecell het volgende:
Ik zeg: Hereweg eenrichtingsverkeer maken voor vanavond.

Het dorp uit ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef freecell het volgende:
Ik zeg: Hereweg eenrichtingsverkeer maken voor vanavond.

Als je er 1 achter de linie laat komen ben je de lul.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Naja ze slaan gewoon willekeurig, dat bedoel ik. Ram gewoon alleen de echte relschoppers en klaar.

Grappig joh.quote:

Ik denk dat dat niet werkt. Dit soort feesten werken nooit als ze express geforceerd worden. Juist het feit dat dit ontstond uit een verjaardagsfeestje is wat het zo 'leuk' maakt.quote:

Idd, want de relschoppers zijn herkenbaar aan die grote rode pijl boven hun hoofd, supermakkelijk man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Naja ze slaan gewoon willekeurig, dat bedoel ik. Ram gewoon alleen de echte relschoppers en klaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |