quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef Devv het volgende:
Gaat nu ineens iedereen een Project X in zijn dorp organiseren?

Het is wel duidelijk dat de 'ouderen' (inclusief politie en media) niet helemaal weten wat ze aanmoeten met sociale mediaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Mylene het volgende:
Ouders moeten kinderen naar binnen roepen. Ja hoor.

Natuurlijk niet. Wel een dorp verder natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef Devv het volgende:
Gaat nu ineens iedereen een Project X in zijn dorp organiseren?

Niet weg gaan, vooraan gaan staan, evt nog een flesje naar de ME gooien en dan huilen als men een klap krijgt.quote:

?
 ?

Ik zag wel dat er een dronken tiener gemept werd op de livestream van RTL, dat merkt hij morgen wel bij het wakker worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet weg gaan, vooraan gaan staan, evt nog een flesje naar de ME gooien en dan huilen als men een klap krijgt.
Hoewel er ook tieners bij zullen staan die niet echt beseffen dat het echt ernstig kan worden.

Adrenaline, meegaan in die groep die net zo gek doet, gaat je verstand op nul. Benieuwd hoe al die ouders gaan reageren, flink aanpakkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet weg gaan, vooraan gaan staan, evt nog een flesje naar de ME gooien en dan huilen als men een klap krijgt.
Hoewel er ook tieners bij zullen staan die niet echt beseffen dat het echt ernstig kan worden.

Werkt niet meer bij mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/rtv-noord-televisie

Nul, de brievenbus is kort en klein geslagen:?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef gers het volgende:
hoeveel kaartjes zou merthe morgen ontvangen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |