Zeker omdat er op twitter wel degelijk sprake was van mogelijke spontane optredens.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zag het al aankomen toen ik de eerste biertjes genuttigd zag worden en vervolgens kapot gegooid. Ze hadden een veel groter gebied moeten afzetten en die mensen naar het voetbalveld moeten sturen.

Moeders zijn daar altijd heel goed in inderdaad, overal dingen achter zoeken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja.
Dat durf ik te beweren als moeder van een puber.
Hoeveel pubers heb jij?

Tegen de grond gemept is een zwaar woord. de ME'er die naar hem toe kwam zei dat hij hem al een paar keer gewaarschuwd had en dat ook hij weg moest en nu was de maat vol en kreeg ie een mep... optyfen nu!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eerder vanavond zonder enige reden de verslaggever van RTVNoord tegen de grond gemept?

Moest hij maar uit de weg gaan. ME moet je simpelweg niet voor de voeten lopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eerder vanavond zonder enige reden de verslaggever van RTVNoord tegen de grond gemept?

Nooit van sharen gehoord? En dit was geen statusupdate, maar een event, dat staat sowieso niet automatisch op prive.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ja. Want als je minderjarig bent staat het automatisch op privé. Alles. Ik kon me daar nog aan irriteren toen ik 17 was.

Als je zelf langs de ME loopt kan je een klap verwachten is nou eenmaal zo. En iedereen die daarheen is gegaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]

de onderste foto zijn dezelfde lui als die net bij RTV Noord in beeld waren. losers.quote:

Nee want in onze omgeving (Haren dus) is al eerder zoiets geweest dat er misbruik van werd gemaakt en dat was ook bekend. Twee keer ofzo. Alleen toen is het nooit zo uitvergroot. Had ze kunnen weten dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat er zoveel mensen zouden komen. Die had meer zoiets van "dan komen er 100 mensen of zo, vrienden kunnen vrienden meenemen".

Massahysterie. Dan nog. Eikels zijn het.quote:
 .
.

Ik kan hier dan ook zo kwaad om worden. Geen greintje respect tegen de oudere medemens onder ons, ze moeten behoorlijk bang zijn als je in het donker zit en je ziet een grote groep jongeren de schuur van je bejaarde vader of moeder in puin slaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eikels he. Ze hadden ook gewoon LEUK een feestje kunnen bouwen. Waarom de boel slopen. Ik heb daar nog nooit de lol van ingezien.

En de reporter zei dat hij géén eerdere waarschuwing heeft gehad, en dat hij wel degelijk op de grond terecht kwam en het een beste mep wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tegen de grond gemept is een zwaar woord. de ME'er die naar hem toe kwam zei dat hij hem al een paar keer gewaarschuwd had en dat ook hij weg moest en nu was de maat vol en kreeg ie een mep... optyfen nu!

Als enkelingen beginnen volgt de benevelde rest wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Van een bepaalde groep mensen. Normale mensen kunnen het prima leuk hebben zonder andermans spullen te vernielen en de ME te bekogelen.

quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef TommyGun het volgende:
TV:
UPC kanaal 701 / www.horizon.tv
CanaalDigitaal 1291
Ziggo kanaal 36 Afhankelijk van regio!
KPN kanaal 501
CAIW 266
Astra 23.5
Inet:
HarenFM: http://213.193.236.7:9088/ *vol*
HarenFM mirror: http://twitch.tv/rannasha
RTVNoord: http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.asp *unstable*
RTVNoord mirror: http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
RTVNoord cam http://www.ustream.tv/channel/davidbonting
RTL: http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/ *offline*

net zeiden ze ook dat het eigenlijk ook voor hun eigen veiligheid was en het best begreep. De ME doet op het eerste gezicht niks mis.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tegen de grond gemept is een zwaar woord. de ME'er die naar hem toe kwam zei dat hij hem al een paar keer gewaarschuwd had en dat ook hij weg moest en nu was de maat vol en kreeg ie een mep... optyfen nu!

Waarom laat je je eigen feestje sharen dan? Als je minderjarig bent volgens mij wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nooit van sharen gehoord? En dit was geen statusupdate, maar een event, dat staat sowieso niet automatisch op prive.

Kijk, een internet expert, de Dr Klavan van Fokquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
ME is natuurlijk ook maar geuniformeerd VMBO-materiaal. Dus je kunt dit soort klapfeesten verwachten.

Het feestje is dus een soort wervingsactie dus voor toekomstig ME'ers dus als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
ME is natuurlijk ook maar geuniformeerd VMBO-materiaal. Dus je kunt dit soort klapfeesten verwachten.

Twitter bullshitquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef theguyver het volgende:
ProjectxHarenLIVE @HarenLive
Geruchten lijken te kloppen. Steeds meer berichten over doodgedrukt 19-jarig meisje. Bizar. #ProjectXHaren #Haren #Projectx
Expand
Reply Retweet Favorite
 . Geloof je toch zeker zelf niet.
. Geloof je toch zeker zelf niet.

Dat hielp in Egypte ook zo goed bedoel je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Onderling worden nog veel oproepen gedaan naar Haren te komen. Gooi gewoon lokaal de verbinding eruit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |