Het zal vast leuk geweest zijn tot dat dronken tuig begon die alleen kwamen om te rellen. Sneu voor het meisje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ach wat zielig..
Moet je er maar niet heen gaan domme kut
Twitter zeker.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef wytdyk het volgende:
Via kabel-TV kun je gewoon TV Noord kijken. Moet je ergens hoog in de zenders zoeken.
Ik heb gelezen dat er nu ook op het moment een grote groep Hells Angels richting Haren rijden, stuk of 1000 Hell Angels mannen.
Ehhhh, de ME is hier niet de kwaaie pier hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Volgut het volgende:
[..]
Zijn volgens mij van die enge agressieve kereltjes.Bah
Onbegrijpelijk inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb meer medelijden met de mensen die hun eigendommen vernield zien worden, zoals oud bejaard echtpaar die in het donker zat en jongeren tuig maar de schuur kapot sloegen.. Waar is het respect?
Dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet weg gaan, vooraan gaan staan, evt nog een flesje naar de ME gooien en dan huilen als men een klap krijgt.
Hoewel er ook tieners bij zullen staan die niet echt beseffen dat het echt ernstig kan worden.
Eikels he. Ze hadden ook gewoon LEUK een feestje kunnen bouwen. Waarom de boel slopen. Ik heb daar nog nooit de lol van ingezien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb meer medelijden met de mensen die hun eigendommen vernield zien worden, zoals oud bejaard echtpaar die in het donker zat en jongeren tuig maar de schuur kapot sloegen.. Waar is het respect?
Nee, zag net nog iemand die amper kon lopen klappen krijgen omdat 'ie niet wegliep. Omdat 'ie niet kon lopen vanwege drank. Vind ik nou ook niet echt normaal, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ehhhh, de ME is hier niet de kwaaie pier hoor.
Net alsof iemand dit zo bedenkt op facebookquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dit.
En ik blijf erbij dat Merthe dit zo bedacht heeft, al besefde ze wellicht niet dat het 'ernstig kon worden'. Maar ze wist wat ze deed.
Groepsdynamiek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eikels he. Ze hadden ook gewoon LEUK een feestje kunnen bouwen. Waarom de boel slopen. Ik heb daar nog nooit de lol van ingezien.
Tis altijd een klein groepje dat het verpest voor de restquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eikels he. Ze hadden ook gewoon LEUK een feestje kunnen bouwen. Waarom de boel slopen. Ik heb daar nog nooit de lol van ingezien.
Je hebt daar gewoon niks te zoeken. Niemand.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, zag net nog iemand die amper kon lopen klappen krijgen omdat 'ie niet wegliep. Omdat 'ie niet kon lopen vanwege drank. Vind ik nou ook niet echt normaal, maar zal wel aan mij liggen.
Ja. Want als je minderjarig bent staat het automatisch op privé. Alles. Ik kon me daar nog aan irriteren toen ik 17 was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof iemand dit zo bedenkt op facebook
valt meequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Volgut het volgende:
[..]
Zijn volgens mij van die enge agressieve kereltjes.Bah
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis altijd de rest dat het verpest voor een klein groepje
Ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof iemand dit zo bedenkt op facebook
Waarom hebben ze eerder vanavond zonder enige reden de verslaggever van RTVNoord tegen de grond gemept?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ehhhh, de ME is hier niet de kwaaie pier hoor.
Van een bepaalde groep mensen. Normale mensen kunnen het prima leuk hebben zonder andermans spullen te vernielen en de ME te bekogelen.quote:
Als je wordt opgedragen weg te gaan mot je weg...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, zag net nog iemand die amper kon lopen klappen krijgen omdat 'ie niet wegliep. Omdat 'ie niet kon lopen vanwege drank. Vind ik nou ook niet echt normaal, maar zal wel aan mij liggen.
Ik zag het al aankomen toen ik de eerste biertjes genuttigd zag worden en vervolgens kapot gegooid. Ze hadden een veel groter gebied moeten afzetten en die mensen naar het voetbalveld moeten sturen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat er zoveel mensen zouden komen. Die had meer zoiets van "dan komen er 100 mensen of zo, vrienden kunnen vrienden meenemen".quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ja. Want als je minderjarig bent staat het automatisch op privé. Alles. Ik kon me daar nog aan irriteren toen ik 17 was.
Pffquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja.
Dat durf ik te beweren als moeder van een puber.
Hoeveel pubers heb jij?
Hij stond in een stuk wat leeg moest vanwege relschoppers.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eerder vanavond zonder enige reden de verslaggever van RTVNoord tegen de grond gemept?
ME + IQ = 0quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eerder vanavond zonder enige reden de verslaggever van RTVNoord tegen de grond gemept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |