Moet je er maar niet tussen gaan staanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Naja ze slaan gewoon willekeurig, dat bedoel ik. Ram gewoon alleen de echte relschoppers en klaar.
P1 ONGEVAL SPOORVERVOER (TIS: 3.1) ( Inc.net: 2 ) (slachtoffers: 1) (Aanrijding persoon) (passagierstrein) , STATIONSPLEIN/Station HAREN SPOOR 1 [ HVT ]quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wedden voor 10 euro dat het niet zo is?
Nee, je hebt er niets te zoeken. Dus dan kun je klappen verwachtenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Naja ze slaan gewoon willekeurig, dat bedoel ik. Ram gewoon alleen de echte relschoppers en klaar.
ik wed voor 100 euroquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wedden voor 10 euro dat het niet zo is?
Dus dan ram je maar dronken tieners die op de grond liggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Idd, want de relschoppers zijn herkenbaar aan die grote rode pijl boven hun hoofd, supermakkelijk man.
willekeurig slaan zou zijn als ze naar groningen gaan en daar mensen staan af te smijten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ja halloquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef gers het volgende:
[..]
P1 ONGEVAL SPOORVERVOER (TIS: 3.1) ( Inc.net: 2 ) (slachtoffers: 1) (Aanrijding persoon) (passagierstrein) , STATIONSPLEIN/Station HAREN SPOOR 1 [ HVT ]
Dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dan ga je weg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef byah het volgende:
Ik schaam me de ogen uit m'n kop dat ik in dit land woon
Lijkt me echt bullshit, vooral dat detail 19-jarig, alsof dat in zulke chaos meteen duidelijk zou worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef leolinedance het volgende:
19-jarig meisje zou zijn doodgedrukt volgens de laatste berichten
In welk land gebeurt dit niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef byah het volgende:
Ik schaam me de ogen uit m'n kop dat ik in dit land woon
Iddquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Lijkt me echt bullshit, vooral dat detail 19-jarig, alsof dat in zulke chaos meteen duidelijk zou worden.
Kan niet. In Haren durft men niet hoger te bouwen van drie lagenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Gebeurt dit echt daar?
Las op Twitter dit.
Nou ja, ik wilde ook heen gaan uit nieuwsgierigheid. Het is niet dat er alleen maar tokkies zijn en je verwacht ook niet dat er ME enzo komt. Die tokkies moeten het weer verneuken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, je hebt er niets te zoeken. Dus dan kun je klappen verwachten
Niet gezien, maar inderdaad vallen er wel klappen die nogal onnodig zijn/lijken. Een hoop MEérs houden ook wel van meppen zo lijkt het, reden te meer weg te gaan als zij gaan beginnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dus dan ram je maar dronken tieners die op de grond liggen.Ik snap het idd. Je ziet toch wel of iemand zich vreselijk misdraagt of niet.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef waht het volgende:
[..]
Hopelijk zenden ze dit uit in de moslimwereld. Zoveel verschillen we niet.
YOLO!quote:
Ja, echt weird.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wtf, die Aziatische vrouw, is die niet in de 40?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde ook heen gaan uit nieuwsgierigheid. Het is niet dat er alleen maar tokkies zijn en je verwacht ook niet dat er ME enzo komt. Die tokkies moeten het weer verneuken.
Je hebt echt wel door dat er ME aan komtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde ook heen gaan uit nieuwsgierigheid. Het is niet dat er alleen maar tokkies zijn en je verwacht ook niet dat er ME enzo komt. Die tokkies moeten het weer verneuken.
Zijn volgens mij van die enge agressieve kereltjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet gezien, maar inderdaad vallen er wel klappen die nogal onnodig zijn/lijken. Een hoop MEérs houden ook wel van meppen zo lijkt het, reden te meer weg te gaan als zij gaan beginnen.
truequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ach wat zielig..
Moet je er maar niet heen gaan domme kut
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Volgut het volgende:
[..]
Zijn volgens mij van die enge agressieve kereltjes.Bah
Als je d'r bent ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je hebt echt wel door dat er ME aan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |