Feestjuh!!quote:22:02 uur: "Relschoppers gooien geparkeerde auto met hoop gekraak op zijn dak", meldt journalist Chris Klomp. Volgens hem krijgen ook journalisten klappen van relschoppers.
Wie vond het nou ook alweer geen probleem en alle politie inzet overdreven?quote:22:06 uur: Bij een villa is een schuurtje gesloopt. De bewoners van het huis, een bejaard echtpaar, waren thuis en zaten binnen in het donker, meldt een verslaggever van het ANP.
Hopelijk zenden ze dit uit in de moslimwereld. Zoveel verschillen we niet.quote:
Ze blijven toch wel proberen.quote:BUITENLAND Drie Turkse legerofficieren zijn tot twintig jaar cel veroordeeld wegens het beramen van een staatsgreep in 2003 tegen de islamitisch georiënteerde regering. 327 andere officieren kregen celstraffen tot achttien jaar. Dat meldt persbureau AP.
Voormalig landmachtcommandant Cetin Dogan, ex-luchtmachtcommandant Ibrahim Firtina en ex-marinechef Ozden Ornek werden veroordeeld als hoofdsamenzweerders. Het zijn de zwaarste veroordelingen in een proces tegen 365 officieren dat al ruim twee jaar bezig is. 327 officieren kregen een celstraf tot achttien jaar, 34 officieren werden in het zogenoemde Sloophamer-proces vrijgesproken. Tegen een zieke verdachte werd de zaak aangehouden. Verwacht wordt dat de veroordeelden in beroep gaan.
Nee, heb in oktober verschillende schietproeven en wedstrijden, dus ben meer op kazerne's te vinden dan in biertenten.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil geen ING. Stomme staatssteun bank
Neem gewoon twee banken die waarvan je een filiaal in de buurt hebt en klaar. Dat kleine verschil in rente loont de moeite niet tenzij je echt grote bedragen wilt wegzetten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja? Misschien dat ik wel ASN-bank kies.
Of ben ik dan een hippie?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Neem gewoon twee banken die waarvan je een filiaal in de buurt hebt en klaar. Dat kleine verschil in rente loont de moeite niet tenzij je echt grote bedragen wilt wegzetten.
http://www.rtl.nl/compone(...)elen_ME_in_Haren.xmlquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Het schijnt gezellig te zijn in Haren.
Alleen het beste nieuws bij de Telegraaf.quote:HAREN - Bewoners van villadorp Haren wapenen zich vrijdagavond met hockeysticks om de reljeugd eventueel hun tuin uit de slaan.
Ordnung muss sein, Appel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Ugh, eigenlijk kan het mij geen ruk schelen wat die kneusjes daar doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |