je kunt niet 'bij de ME' volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het ligt niet direct aan de ME, maar de ME is wel een reden voor sommige mensen om uberhaupt te komen. En ja, veel van dat tuig gaat later ook bij de ME. Tenslotte zijn dat ook de mensen die tegen een stootje kunnen.

hahahhahaa leuk he!!!11!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Polyfemos het volgende:
Hhahahhaha, nooit gedacht dat dit op rellen uit ging lopen.. krijg ik net een stream toegestuurd

Op zn 16e op de universiteit?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar laat deze moeder tot nu toe nog altijd gelijk gehad hebben, ook over andere kinderen.
En dat met een zoon die slechts 14 jaar is en over 2 jaar geacht wordt op de universiteit te zitten en nog bijzonder weinig rottigheid uitgehaald heeft.
Zelfs mijn 11-jarige deed een 'facepalm' en zei dat ze dit had kunnen weten

Oh, dus het kan niet eens een 'foutje' zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Volgut het volgende:
Effe gecheckt, evenement maken staat sowieso op privé als je eigen instellingen privé zijn en bij minderjarigen zijn instellingen dus altijd privé.

Sorry maar een foutje is onmogelijk. Sowieso bewust openbaar. Zullen dus wel vrienden van haar zijn geweest die een grapje maakten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus het kan niet eens een 'foutje' zijn

Onderkoeling FTWquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef michiel_merk het volgende:
Jammer dat het niet eerder is gaan regenen , komt een hele bak water aan voor haren

Ik heb het idee dat het een generatie geloof is. Veel van die lui hebben geen idee hoe social media werkt en wat het effect is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef Equites het volgende:
Dit is gewoon een dikke faal van alle topmensen daar in de omgeving. Het feest aflassen en ervan uit gaan dat iedereen thuis blijft. Wat denk je nou zelf? Die gasten zijn allemaal dronken of erger, die komen gewoon hoor. Ze hadden gewoon een terrein moeten opstellen die ze konden controleren. Wat een dikke faal.

http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vast al duizend keer gevraagd maar: Iemand nog een stream?

Ik reageer op iemand anders maar goed...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het ligt niet direct aan de ME, maar de ME is wel een reden voor sommige mensen om uberhaupt te komen. En ja, veel van dat tuig gaat later ook bij de ME. Tenslotte zijn dat ook de mensen die tegen een stootje kunnen.

Ik wist dat al vanaf vanmorgen dat ik over deze shit las. Dronken jongeren in een niet gecontroleerde omgeving. Wat kan er anders gebeuren?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Polyfemos het volgende:
Hhahahhaha, nooit gedacht dat dit op rellen uit ging lopen.. krijg ik net een stream toegestuurd

http://www.ustream.tv/channel/rtv-noord-televisiequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vast al duizend keer gevraagd maar: Iemand nog een stream?

en een tweet later:twitter:InaStrating twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:25:352. NSconducteur station Zwolle "we vertrekken later, logistiek probleem" Prompt hollen er 10 politiegelehesjes langs het raam #projectX reageer retweet
twitter:InaStrating twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:27:043. Bij vertrek uit Zwolle conducteur "Dames/heren/jongens/meisjes/opa's/oma's.. Veel plezier bij het feest in Haren" #projectX reageer retweet

Er zijn genoeg domme naieve 15 jarige meisjes anders, staat momenteel waarschijnlijk een groot deel van tussen de groep hooligans daarquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar laat deze moeder tot nu toe nog altijd gelijk gehad hebben, ook over andere kinderen.
En dat met een zoon die slechts 14 jaar is en over 2 jaar geacht wordt op de universiteit te zitten en nog bijzonder weinig rottigheid uitgehaald heeft.
Zelfs mijn 11-jarige deed een 'facepalm' en zei dat ze dit had kunnen weten
 .
.

Jepquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
was dat een 'te koop' bord

Die z'n huis is nu nog maar 10% waard van wat hij voor deze avond waard wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
was dat een 'te koop' bord

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |