je kunt niet 'bij de ME' volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het ligt niet direct aan de ME, maar de ME is wel een reden voor sommige mensen om uberhaupt te komen. En ja, veel van dat tuig gaat later ook bij de ME. Tenslotte zijn dat ook de mensen die tegen een stootje kunnen.

hahahhahaa leuk he!!!11!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Polyfemos het volgende:
Hhahahhaha, nooit gedacht dat dit op rellen uit ging lopen.. krijg ik net een stream toegestuurd

Op zn 16e op de universiteit?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar laat deze moeder tot nu toe nog altijd gelijk gehad hebben, ook over andere kinderen.
En dat met een zoon die slechts 14 jaar is en over 2 jaar geacht wordt op de universiteit te zitten en nog bijzonder weinig rottigheid uitgehaald heeft.
Zelfs mijn 11-jarige deed een 'facepalm' en zei dat ze dit had kunnen weten

Oh, dus het kan niet eens een 'foutje' zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Volgut het volgende:
Effe gecheckt, evenement maken staat sowieso op privé als je eigen instellingen privé zijn en bij minderjarigen zijn instellingen dus altijd privé.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |