Alsof internet eruit gooien iets helpt voor de situatie zoals die nu is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Alsof dat vergelijkbaar is.

Het ligt niet direct aan de ME, maar de ME is wel een reden voor sommige mensen om uberhaupt te komen. En ja, veel van dat tuig gaat later ook bij de ME. Tenslotte zijn dat ook de mensen die tegen een stootje kunnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja het ligt aan de ME
idioot

quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Falco het volgende:
Radio Noord meldt dat een agent zwaar gewond is geraakt. Er schijnt met scherp geschoten te worden nu!!

De groepsdynamiek zal niet veel verschillen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Alsof dat vergelijkbaar is.

Ga eens naar het Libelle forumquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar laat deze moeder tot nu toe nog altijd gelijk gehad hebben, ook over andere kinderen.
En dat met een zoon die slechts 14 jaar is en over 2 jaar geacht wordt op de universiteit te zitten en nog bijzonder weinig rottigheid uitgehaald heeft.
Zelfs mijn 11-jarige deed een 'facepalm' en zei dat ze dit had kunnen weten

Het ligt aan de mediaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het ligt niet direct aan de ME, maar de ME is wel een reden voor sommige mensen om uberhaupt te komen. En ja, veel van dat tuig gaat later ook bij de ME. Tenslotte zijn dat ook de mensen die tegen een stootje kunnen.

alweer?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Miracle_Drug het volgende:

Voor het eerst dat ik het met je eens benquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Fiets oppakken en naar de ME gooien, gewoon een kogel erin
 .
.

volgens mij is het idd een soort bijbaan bij de politiequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ken een ME'er, ook rechercheur normaal, hele aardige vent.

Denk niet dat een kogel een fiets veel zwaarder maaktquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:

quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:

Ik wel, maar je hebt gelijk, de ME doet gewoon waar ze voor betaald worden, en dan kan je zelfs als reporter wel een klap krijgenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat van de grond heb ik dan niet gehoord

Dat was niet helemaal hetzelfde, voor een avond met alleen mobiele telefoons en alleen VMBO tuig werkt het wel. Die hebben echt geen flauw idee hoe ze er onderuit moeten komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah, de black-out techniek, werkte ook goed bij de rellen in het midden-oosten

idd slecht, laat dan maar een paar Hells Angels aanrukken,quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Denk dat ze niet voldoende ME hebben. Toen het losging stonden er maar 10 ME-ers, slecht voorbereid.

Hoe krijg je het voor elkaar om zelfs in dit topic een beetje verkapt op te gaan zitten scheppenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar laat deze moeder tot nu toe nog altijd gelijk gehad hebben, ook over andere kinderen.
En dat met een zoon die slechts 14 jaar is en over 2 jaar geacht wordt op de universiteit te zitten en nog bijzonder weinig rottigheid uitgehaald heeft.
 .
.

Stopkogels doen het prima in benenquote:

Als je dat niet had verwacht dan ben je echt polioquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Polyfemos het volgende:
Hhahahhaha, nooit gedacht dat dit op rellen uit ging lopen.. krijg ik net een stream toegestuurd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |