Je kijkt hier laiverd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik citeer. Het is een drama hier. Ik kijk niks en ik weet niks.

Zelf een bijbaantje, internet op de telefoon? Dit houdt je echt niet tegen hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ben zelf 23, maar ik had zoiets echt niet in mijn hoofd moeten halen.
Geen zakgeld, geen internet etc. is makkelijk te doen.

nee zo'n radiomiepjequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de jarige omdat ut zon mooi feest is?

quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ach, bekijk het van de positieve kant, de tuin is alvast omgeploegd voor de bloembollen.

Klein buitje hoort erbijquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Over een uur regent het in Haren.

Maar het topic is wel spannend genoeg om te volgen, toch? Zelf kijk ik omdat Haren vlak bij mijn woonplaats Groningen ligt, en ik onderhand benieuwd ben hoe ze dit op gaan lossen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik citeer. Het is een drama hier. Ik kijk niks en ik weet niks.

Paul

Paul

quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Wokkel het volgende:
Morgen is het trouwens burendag, ook in Haren.
[ afbeelding ]

Nou en, mien tuudebekje. Ontzettend jammer trouwens dat er van alles wordt vernield door bepaalde mensen.quote:

link?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Werkende stream, eindelijk!

ik heb geen facebook.. kan het niet bekijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef theguyver het volgende:
http://www.facebook.com/e(...)t=plan_mall_activity

Paul

Paul

link?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Werkende stream, eindelijk!

project x enschede Deelnemers (1.681)quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb geen facebook.. kan het niet bekijken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |