Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker biertje erbijquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo gespannen naar de Radio heb geluisterd.
Downloadlinkje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef freecell het volgende:
http://www.streamone.nl/playlist/159-9a43e960.asx
Wtfquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef freecell het volgende:
http://www.streamone.nl/playlist/159-9a43e960.asx
10% verknalt voor de restquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Stuk voor stuk oppakken. Godverdomme tuig.
ze staan tenminste niet te rellen...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
Wat een ontzettende debielen zeg.. Ik hoop dat er een paar keupel geslagen worden.
2 uur reizenWat een mongool.
Nog altijd beter dan die klapjosti's die met zooi gooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
Wat een ontzettende debielen zeg.. Ik hoop dat er een paar keupel geslagen worden.
2 uur reizenWat een mongool.
Er is HELEMAAL NIEMAND van die jongeren die daar iets te zoeken heeft.quote:
voetbaltokkiesquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:38 schreef alors het volgende:
Moet 'Hipsters' in TT niet verandert worden in paupers of tokkies?
Ik gun ze de lol vanavondquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Travel. het volgende:
Mensen van de ME blijven gekken. Je plezier uit het meppen halen....
Zijn gewoon agenten...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Travel. het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.aspquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef pagadder het volgende:
Iemand een linkje met beelden voor Fok!kers in het buitenland?
Ik ken er eentje, dat is echt geen fijn werk hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Travel. het volgende:
Onzinquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Travel. het volgende:
geen beeld hierquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef freecell het volgende:
Iets mis met mijn linkje?Hier doetie het gewoon
15.000 mensen in haren
met z'n allen netwerken misschien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Er is HELEMAAL NIEMAND van die jongeren die daar iets te zoeken heeft.
Traangasgranaat naar hem toegooien, zal hem leren.quote:
volgens mij zijn het er echt wel veel meer dan 1.500quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef QBay het volgende:
15.000 is echt een fout hoor, dat moet 1500 zijn.
Die uitleg is niet eens nodig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef Vasilevski het volgende:
Gewoon even in het ME-busje krak, krak, krak, krak, armen en beentjes breken en het pakketje weer bij de ouders thuis bezorgen. 'Sorry mevrouw, hij is op het dak van Merthes huis geklommen en naar beneden gevallen.'
Ze oefenen hier om de hoek als je tegen ze wilt rellen kan je jezelf gewoon aanmeldenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ken er eentje, dat is echt geen fijn werk hoor.
Wel erg belangrijk.
Liever nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze oefenen hier om de hoek als je tegen ze wilt rellen kan je jezelf gewoon aanmelden
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Project X liep uiteindelijk ook uit de hand, maar daar hadden we eerst nog een mooi feest met lekkere wijven en blote tetten, hier in Haren is het omgekeerd en krijgen we bomberjacks en Schultenbrau
quote:
Hoe zien jullie dat allemaal? Linkje?quote:
Was verstuurd naar vrienden, die hebben het doorgestuurd cq verder geshared.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Volgut het volgende:
Wat ik niet begrijp is hoe zij zoiets per ongeluk openbaar heeft kunnen zetten? Toen ik 17 was (dus minderjarig) was alles bij mij voor vrienden en KON het niet eens openbaar op Facebook, dat is een regeling ofzo.
Ze heeft waarschijnlijk niet doorgehad hoeveel mensen openbaar was, waarschijnlijk ging ze er vanuit dat alleen bekenden hierop zouden reageren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Volgut het volgende:
Wat ik niet begrijp is hoe zij zoiets per ongeluk openbaar heeft kunnen zetten? Toen ik 17 was (dus minderjarig) was alles bij mij voor vrienden en KON het niet eens openbaar op Facebook, dat is een regeling ofzo.
Dus straks krijgen we lekkere wijven en blote tetten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Project X liep uiteindelijk ook uit de hand, maar daar hadden we eerst nog een mooi feest met lekkere wijven en blote tetten, hier in Haren is het omgekeerd en krijgen we bomberjacks en Schultenbrau
Ouderwetse digitale TV op 42 inch schermquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hoe zien jullie dat allemaal? Linkje?
Vind het onderhand meer op Damascus of Aleppo lijken.quote:
Het wordt uitgezonden op TV?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ouderwetse digitale TV op 42 inch scherm.
TV op RTVNoordquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hoe zien jullie dat allemaal? Linkje?
Zelfs mijn zoon van 11 jaar zei dat ze dit had kunnen weten. Of ze is enorm dom of ze wilde haar 15 minutes of fame.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk niet doorgehad hoeveel mensen openbaar was, waarschijnlijk ging ze er vanuit dat alleen bekenden hierop zouden reageren.
Mooi, deze kneus kan mocht er iets gebeuren dus wel mooi verantwoordelijk gehouden worden, opruiing noemen ze dat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef DutchMan0211 het volgende:
omg! https://www.facebook.com/events/411576162229663/
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Goed dat de ME er is, want op de uitnodiging stond al: "Je wordt thuisgebracht." #Haren
RTV Noord is een regionale zender die ook op TV te zien is, zelfs in Zuid-Holland.quote:
Mr hoezo? Toen ik dus minderjarig was kon niets openbaar al wilde ik het wel (echt niets dus, dus ook niet als ik een evenement organiseerde) en toen ik 18 werd wel, dus dan heeft iemand dus echt moedwillig door zitten sturen? Iemand uit haar goede vriendenkring neem ik aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk niet doorgehad hoeveel mensen openbaar was, waarschijnlijk ging ze er vanuit dat alleen bekenden hierop zouden reageren.
Helaas heb ik nu geen toegang tot een TV.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
RTV Noord is een regionale zender die ook op TV te zien is, zelfs in Zuid-Holland.
Heeft Maurice de Hond gepeild.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iedereen heeft het dalijk over 15.000 maar niemand weet waar dat getal vandaan komt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Maurice de Hond gepeild.
... tenzij je Ziggo hebt (zoals een groot deel van NL), dan kan je Noord alleen in de omliggende provincies van Groningen ontvangen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
RTV Noord is een regionale zender die ook op TV te zien is, zelfs in Zuid-Holland.
En je dan afvragen waar die haat tegen de ME vandaan komtquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef Vasilevski het volgende:
Gewoon even in het ME-busje krak, krak, krak, krak, armen en beentjes breken en het pakketje weer bij de ouders thuis bezorgen. 'Sorry mevrouw, hij is op het dak van Merthes huis geklommen en naar beneden gevallen.'
Welk kanaal dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
dan zal het wel kloppenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Maurice de Hond gepeild.
Had ook minder leuke tv opgeleverdquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef muzas het volgende:
Gewoon een grote tent en wat DJ's had minder gekost.
Kampersquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef QBay het volgende:
Hoogeveen, boertjes.
20 bussen uit Almere onderweg volgens geruchten...
Alle muziek bij die film is gewoon tof. Kan ook zijn dat de film zelf het tof maaktquote:
Jij weet betere methodes om die jongeren tegen te houden dan gewoon neermeppen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En je dan afvragen waar die haat tegen de ME vandaan komt![]()
Dit tuig en ME = zelfde soort mensen. Alleen bedachten sommige dat je legaal mocht rellen en meppen als je bij de ME ging [ afbeelding ]
ik ook!quote:
hij haat de ME omdat een random fok!ker een leuk verhaaltje fantaseertquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En je dan afvragen waar die haat tegen de ME vandaan komt![]()
Dit tuig en ME = zelfde soort mensen. Alleen bedachten sommige dat je legaal mocht rellen en meppen als je bij de ME ging [ afbeelding ]
In Utrecht zit het niet op Ziggo, te ver wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Waar zit rtv noord op ziggo in zuidholland?
Ik geloof daar, als moeder van een puber, niet in.. Ik denk echt dat ze iets wilde veroorzaken. Al geloof ik dan weer niet dat ze rellen wildequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
Wat één meisje en een verkeerd vinkje kan veroorzaken.![]()
Breek die bussen dan ook maar af... bizar als je daar je bus voor uit gaat lenenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef QBay het volgende:
Hoogeveen, boertjes.
20 bussen uit Almere onderweg volgens geruchten...
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Waar zit rtv noord op ziggo in zuidholland?
Een verkeerd vinkje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
Wat één meisje en een verkeerd vinkje kan veroorzaken.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je op tv bent en je belt.
8:28 werd gemeld dat er een vuurwerkbom was afgestoken. Kort daarop begonnen de charges.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe laat ging het eigenlijk mis?
Ik dacht dat zij niets veroorzaakte maar haar vrienden welquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik geloof daar, als moeder van een puber, niet in.. Ik denk echt dat ze iets wilde veroorzaken. Al geloof ik dan weer niet dat ze rellen wilde
uurtje of 9alquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe laat ging het eigenlijk mis?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Nog steeds niemand die wel RTV Noord kan ontvangen die het even doorprikt op Ustream? Zou welkom zijn...
Mooie vrienden danquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij niets veroorzaakte maar haar vrienden wel
Dit dus..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Nog steeds niemand die wel RTV Noord kan ontvangen die het even doorprikt op Ustream? Zou welkom zijn...
kinderen van amsterdamse tokkiesquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Specularium het volgende:
In Almere woont toch alleen maar tuig?
Rtv noord zit dus niet op ziggo in zuid holland.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Naam doorgeven bij de politie dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Oei
Die lijkt wel heel heel verdacht veel op iemand die ik ken(en die in Haren woont)
Tis een lastig verhaal, dat geef ik toe. Als jongeren verkeersborden gaan slopen moet je ze inderdaad wel hard aanpakkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij weet betere methodes om die jongeren tegen te houden dan gewoon neermeppen?
Politie bellen, naai hem erbij. Klootviolen daar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Oei
Die lijkt wel heel heel verdacht veel op iemand die ik ken(en die in Haren woont)
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
8:28 werd gemeld dat er een vuurwerkbom was afgestoken. Kort daarop begonnen de charges.
Dank.quote:
alleen voor de politie atmquote:
Hoe moet dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
nee, de ME verzoekt ze vriendelijk te vertrekken en ze gaan netjes weg allemaalquote:
ik neem aan van wel, het liefst zo hard mogelijkquote:
Zelfs de radio-verslaggever van Noord is tegen de grond gewerkt, de echte relschoppers zullen dus wel zwaarder gewond zijn...quote:
Hahahquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Er worden dranghekken op de politie gegooid, dat wel...
Je opa is ME'er ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef QBay het volgende:
[..]
Eerder op de avond wel, inmiddels is mijn opa het zicht op de relschoppers verloren.
Sjonnies blijven sjonnies, ongeacht hun achtergrond.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een trieste lui zeg.
Ik vraag mij wel af hoe de reacties hier zouden zijn als het Marokkanen ofzo waren geweest.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfs de radio-verslaggever van Noord is tegen de grond gewerkt, de echte relschoppers zullen dus wel zwaarder gewond zijn...
Die zaten in Zaltbommelquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een trieste lui zeg.
Ik vraag mij wel af hoe de reacties hier zouden zijn als het Marokkanen ofzo waren geweest. Maar daar zal ik maar niet over beginnen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een trieste lui zeg.
Ik vraag mij wel af hoe de reacties hier zouden zijn als het Marokkanen ofzo waren geweest. Maar daar zal ik maar niet over beginnen.
Die komen alleen zonder uitnodiging op feestjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een trieste lui zeg.
Jammer, je hebt de doos van Pandora geopend. Ik ga een ander topic zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een trieste lui zeg.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Mylene het volgende:
Er zitten gewoon pubers tussen. Het zal je kind maar zijn.
De ouders staan 20 meter verderop.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Mylene het volgende:
Verstandige ouders hadden hun kinderen uberhaupt verboden om daarnaartoe te gaan...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Mylene het volgende:
Lekker optijd enzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef ETA het volgende:
alle afslagen van de A28 naar Haren afgesloten.
En waarschijnlijk een uitslaande brand in het datacenter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Pino112 het volgende:
TV Noord heeft de beste kijkcijfers OOIT!
Nou, wat een schande inderdaad. Er horen juist pubers te zijn, beetje sensatie enzo. En ondertussen zitten jullie (iedereen die hier alles loopt af te kraken) wel alles te volgen via streams dus jullie zijn in principe net zo erg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Mylene het volgende:
Die gaan zelf voortaan zulke feestjes plannen met neppe FB accounts.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Pino112 het volgende:
TV Noord heeft de beste kijkcijfers OOIT!
De ouders zijn al met RTV Noord aan het bellen om te kijken of ze de tapes nog kunnen nabestellen. Leuk voor op familiefeestjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Mylene het volgende:
Je kunt je 16-jarige moeilijk verbieden om een avondje weg te gaan denk ik...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verstandige ouders hadden hun kinderen uberhaupt verboden om daarnaartoe te gaan...
Arme treinenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef One_of_the_few het volgende:
Alle autowegen afsluiten en iedereen met de trein naar huis laten gaan. Zal ze leren, de vlerken.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef lol_wut het volgende:
Die gast met zak popcorn de hele tijd
onderwijl traangas granaten strooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een voor een? Dat schiet toch niet op...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een voor een? Dat schiet toch niet op...
Wantquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt je 16-jarige moeilijk verbieden om een avondje weg te gaan denk ik...
Nee joh, treinen ook niet laten stoppen op Haren. Ze gaan maar lekker lopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef One_of_the_few het volgende:
Alle autowegen afsluiten en iedereen met de trein naar huis laten gaan. Zal ze leren, de vlerken.
Whehehe, terwijl Facebook en Twitter juist hier het belangrijkste zijn. Ik zie nu trouwens ook mensen op Facebook richting Haren vertrekken. Had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Liberteh het volgende:
Zooo, Politie en hogere machten hebben alle live verslagen plat gelegd. Nu komt de rust vanzelf(is het idee)
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nou, wat een schande inderdaad. Er horen juist pubers te zijn, beetje sensatie enzo. En ondertussen zitten jullie (iedereen die hier alles loopt af te kraken) wel alles te volgen via streams dus jullie zijn in principe net zo erg.
En dat helpt denk jij? Zeker geen trotse ouder van een puberkind?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verstandige ouders hadden hun kinderen uberhaupt verboden om daarnaartoe te gaan...
ja en ondertussen slopen ze alles wat ze tegenkomenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, treinen ook niet laten stoppen op Haren. Ze gaan maar lekker lopen.
Begin van de avond alquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef EL_Presidente het volgende:
is er al iemand gesignaleerd met een vlammenwerper
GIVE ME BACK MY GNOME!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef EL_Presidente het volgende:
Je zit 't wel te volgen, sensatiezoekertje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
JaHier vanachter mijn PC gooi ik ook met dranghekken en steek ik vuurtjes... maar nog steeds in mijn eigen huis dus dat mag.
Wens ik ze success... de afritten zijn afgezetquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Mylene het volgende:
Er komen weer een bus met een mensen aan?
Wat wil je doen dan? Alle deuren op slot? Verbieden om naar een vriend te gaan? Alsof die kinderen dat allemaal hardop aankondigenquote:
Komt bijna niets over Haren man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef mr_me_me het volgende:
Ach, nog even en dan valt het hele feest in het water en keert de rust terug: http://buienradar.nl/
Kunnen ze die niet aan de politie meegeven?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef EL_Presidente het volgende:
Alsof jij een haar beter bent.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Volgut het volgende:
[..]
Je zit 't wel te volgen, sensatiezoekertje.
En dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef One_of_the_few het volgende:
Voordeel is wel dat het makkelijk dom tuig identificeren is zo.
Nee, dan jij, met je 'drama'quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Volgut het volgende:
[..]
Je zit 't wel te volgen, sensatiezoekertje.
Grappig, na vandaag moet ik mijn statement dat films geen invloed hebben op de jeugd toch maar eens opnieuw bekijkenquote:
Ik ben op weg , maak je niet ongerust.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef EL_Presidente het volgende:
Ben zelf 23, maar ik had zoiets echt niet in mijn hoofd moeten halen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Alle deuren op slot? Verbieden om naar een vriend te gaan? Alsof die kinderen dat allemaal hardop aankondigen
Ach, bekijk het van de positieve kant, de tuin is alvast omgeploegd voor de bloembollen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Wokkel het volgende:
Morgen is het trouwens burendag, ook in Haren.
[ afbeelding ]
Sinds de nieuwbouwwoningen geen kolenhok meer hebben is het idd mis gegaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt je 16-jarige moeilijk verbieden om een avondje weg te gaan denk ik...
Hey shit, misschien gaat dat wel niet door. Zou een kleine ramp zijn voor de gemeenschap.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef T_Bag het volgende:
http://www.facebook.com/events/484211528264443/ ben zeker van de partij
schade verhalen, strafblad aansmeren, bij grote evenementen verplicht laten melden bij politie etc.quote:
Over een uur regent het in Haren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Sportex het volgende:
[..]
Komt bijna niets over Haren man.
Je kijkt hier laiverd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik citeer. Het is een drama hier. Ik kijk niks en ik weet niks.
Zelf een bijbaantje, internet op de telefoon? Dit houdt je echt niet tegen hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ben zelf 23, maar ik had zoiets echt niet in mijn hoofd moeten halen.
Geen zakgeld, geen internet etc. is makkelijk te doen.
nee zo'n radiomiepjequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de jarige omdat ut zon mooi feest is?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ach, bekijk het van de positieve kant, de tuin is alvast omgeploegd voor de bloembollen.
Klein buitje hoort erbijquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Over een uur regent het in Haren.
Maar het topic is wel spannend genoeg om te volgen, toch? Zelf kijk ik omdat Haren vlak bij mijn woonplaats Groningen ligt, en ik onderhand benieuwd ben hoe ze dit op gaan lossen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik citeer. Het is een drama hier. Ik kijk niks en ik weet niks.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
Nou en, mien tuudebekje. Ontzettend jammer trouwens dat er van alles wordt vernield door bepaalde mensen.quote:
link?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Werkende stream, eindelijk!
ik heb geen facebook.. kan het niet bekijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef theguyver het volgende:
http://www.facebook.com/e(...)t=plan_mall_activity
link?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Werkende stream, eindelijk!
project x enschede Deelnemers (1.681)quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb geen facebook.. kan het niet bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |