Sjonnies blijven sjonnies, ongeacht hun achtergrond.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een trieste lui zeg.
Ik vraag mij wel af hoe de reacties hier zouden zijn als het Marokkanen ofzo waren geweest.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfs de radio-verslaggever van Noord is tegen de grond gewerkt, de echte relschoppers zullen dus wel zwaarder gewond zijn...
Die zaten in Zaltbommelquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een trieste lui zeg.
Ik vraag mij wel af hoe de reacties hier zouden zijn als het Marokkanen ofzo waren geweest. Maar daar zal ik maar niet over beginnen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een trieste lui zeg.
Ik vraag mij wel af hoe de reacties hier zouden zijn als het Marokkanen ofzo waren geweest. Maar daar zal ik maar niet over beginnen.
Die komen alleen zonder uitnodiging op feestjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een trieste lui zeg.
Jammer, je hebt de doos van Pandora geopend. Ik ga een ander topic zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een trieste lui zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |