Tis een lastig verhaal, dat geef ik toe. Als jongeren verkeersborden gaan slopen moet je ze inderdaad wel hard aanpakkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij weet betere methodes om die jongeren tegen te houden dan gewoon neermeppen?
Politie bellen, naai hem erbij. Klootviolen daar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Oei
Die lijkt wel heel heel verdacht veel op iemand die ik ken(en die in Haren woont)
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
8:28 werd gemeld dat er een vuurwerkbom was afgestoken. Kort daarop begonnen de charges.
Dank.quote:
alleen voor de politie atmquote:
Hoe moet dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Nog steeds niemand die wel RTV Noord kan ontvangen die het even doorprikt op Ustream? Zou welkom zijn...
nee, de ME verzoekt ze vriendelijk te vertrekken en ze gaan netjes weg allemaalquote:
ik neem aan van wel, het liefst zo hard mogelijkquote:
Zelfs de radio-verslaggever van Noord is tegen de grond gewerkt, de echte relschoppers zullen dus wel zwaarder gewond zijn...quote:
Hahahquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Er worden dranghekken op de politie gegooid, dat wel...
Je opa is ME'er ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef QBay het volgende:
[..]
Eerder op de avond wel, inmiddels is mijn opa het zicht op de relschoppers verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |