Kampersquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef QBay het volgende:
Hoogeveen, boertjes.
20 bussen uit Almere onderweg volgens geruchten...
Alle muziek bij die film is gewoon tof. Kan ook zijn dat de film zelf het tof maaktquote:
Jij weet betere methodes om die jongeren tegen te houden dan gewoon neermeppen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En je dan afvragen waar die haat tegen de ME vandaan komt![]()
Dit tuig en ME = zelfde soort mensen. Alleen bedachten sommige dat je legaal mocht rellen en meppen als je bij de ME ging [ afbeelding ]
ik ook!quote:
hij haat de ME omdat een random fok!ker een leuk verhaaltje fantaseertquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En je dan afvragen waar die haat tegen de ME vandaan komt![]()
Dit tuig en ME = zelfde soort mensen. Alleen bedachten sommige dat je legaal mocht rellen en meppen als je bij de ME ging [ afbeelding ]
In Utrecht zit het niet op Ziggo, te ver wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Waar zit rtv noord op ziggo in zuidholland?
Dat is meestal zo als je op tv bent en je belt.quote:
Ik geloof daar, als moeder van een puber, niet in.. Ik denk echt dat ze iets wilde veroorzaken. Al geloof ik dan weer niet dat ze rellen wildequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
Wat één meisje en een verkeerd vinkje kan veroorzaken.![]()
Breek die bussen dan ook maar af... bizar als je daar je bus voor uit gaat lenenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef QBay het volgende:
Hoogeveen, boertjes.
20 bussen uit Almere onderweg volgens geruchten...
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Waar zit rtv noord op ziggo in zuidholland?
Een verkeerd vinkje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
Wat één meisje en een verkeerd vinkje kan veroorzaken.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je op tv bent en je belt.
8:28 werd gemeld dat er een vuurwerkbom was afgestoken. Kort daarop begonnen de charges.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe laat ging het eigenlijk mis?
Ik dacht dat zij niets veroorzaakte maar haar vrienden welquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik geloof daar, als moeder van een puber, niet in.. Ik denk echt dat ze iets wilde veroorzaken. Al geloof ik dan weer niet dat ze rellen wilde
uurtje of 9alquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe laat ging het eigenlijk mis?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Nog steeds niemand die wel RTV Noord kan ontvangen die het even doorprikt op Ustream? Zou welkom zijn...
Mooie vrienden danquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij niets veroorzaakte maar haar vrienden wel
Dit dus..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Nog steeds niemand die wel RTV Noord kan ontvangen die het even doorprikt op Ustream? Zou welkom zijn...
kinderen van amsterdamse tokkiesquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Specularium het volgende:
In Almere woont toch alleen maar tuig?
Rtv noord zit dus niet op ziggo in zuid holland.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Naam doorgeven bij de politie dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Oei
Die lijkt wel heel heel verdacht veel op iemand die ik ken(en die in Haren woont)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |