Kampersquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef QBay het volgende:
Hoogeveen, boertjes.
20 bussen uit Almere onderweg volgens geruchten...
Alle muziek bij die film is gewoon tof. Kan ook zijn dat de film zelf het tof maaktquote:
Jij weet betere methodes om die jongeren tegen te houden dan gewoon neermeppen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En je dan afvragen waar die haat tegen de ME vandaan komt![]()
Dit tuig en ME = zelfde soort mensen. Alleen bedachten sommige dat je legaal mocht rellen en meppen als je bij de ME ging [ afbeelding ]
ik ook!quote:
hij haat de ME omdat een random fok!ker een leuk verhaaltje fantaseertquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En je dan afvragen waar die haat tegen de ME vandaan komt![]()
Dit tuig en ME = zelfde soort mensen. Alleen bedachten sommige dat je legaal mocht rellen en meppen als je bij de ME ging [ afbeelding ]
In Utrecht zit het niet op Ziggo, te ver wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Waar zit rtv noord op ziggo in zuidholland?
Ik geloof daar, als moeder van een puber, niet in.. Ik denk echt dat ze iets wilde veroorzaken. Al geloof ik dan weer niet dat ze rellen wildequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
Wat één meisje en een verkeerd vinkje kan veroorzaken.![]()
Breek die bussen dan ook maar af... bizar als je daar je bus voor uit gaat lenenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef QBay het volgende:
Hoogeveen, boertjes.
20 bussen uit Almere onderweg volgens geruchten...
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Waar zit rtv noord op ziggo in zuidholland?
Een verkeerd vinkje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
Wat één meisje en een verkeerd vinkje kan veroorzaken.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je op tv bent en je belt.
8:28 werd gemeld dat er een vuurwerkbom was afgestoken. Kort daarop begonnen de charges.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe laat ging het eigenlijk mis?
Ik dacht dat zij niets veroorzaakte maar haar vrienden welquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik geloof daar, als moeder van een puber, niet in.. Ik denk echt dat ze iets wilde veroorzaken. Al geloof ik dan weer niet dat ze rellen wilde
uurtje of 9alquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe laat ging het eigenlijk mis?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Nog steeds niemand die wel RTV Noord kan ontvangen die het even doorprikt op Ustream? Zou welkom zijn...
Mooie vrienden danquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij niets veroorzaakte maar haar vrienden wel
Dit dus..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Nog steeds niemand die wel RTV Noord kan ontvangen die het even doorprikt op Ustream? Zou welkom zijn...
kinderen van amsterdamse tokkiesquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Specularium het volgende:
In Almere woont toch alleen maar tuig?
Rtv noord zit dus niet op ziggo in zuid holland.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Naam doorgeven bij de politie dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Oei
Die lijkt wel heel heel verdacht veel op iemand die ik ken(en die in Haren woont)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |