Mr hoezo? Toen ik dus minderjarig was kon niets openbaar al wilde ik het wel (echt niets dus, dus ook niet als ik een evenement organiseerde) en toen ik 18 werd wel, dus dan heeft iemand dus echt moedwillig door zitten sturen? Iemand uit haar goede vriendenkring neem ik aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk niet doorgehad hoeveel mensen openbaar was, waarschijnlijk ging ze er vanuit dat alleen bekenden hierop zouden reageren.
Helaas heb ik nu geen toegang tot een TV.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
RTV Noord is een regionale zender die ook op TV te zien is, zelfs in Zuid-Holland.
Heeft Maurice de Hond gepeild.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iedereen heeft het dalijk over 15.000 maar niemand weet waar dat getal vandaan komt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Maurice de Hond gepeild.
... tenzij je Ziggo hebt (zoals een groot deel van NL), dan kan je Noord alleen in de omliggende provincies van Groningen ontvangen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
RTV Noord is een regionale zender die ook op TV te zien is, zelfs in Zuid-Holland.
En je dan afvragen waar die haat tegen de ME vandaan komtquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef Vasilevski het volgende:
Gewoon even in het ME-busje krak, krak, krak, krak, armen en beentjes breken en het pakketje weer bij de ouders thuis bezorgen. 'Sorry mevrouw, hij is op het dak van Merthes huis geklommen en naar beneden gevallen.'
Welk kanaal dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
dan zal het wel kloppenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Maurice de Hond gepeild.
Had ook minder leuke tv opgeleverdquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef muzas het volgende:
Gewoon een grote tent en wat DJ's had minder gekost.
Kampersquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef QBay het volgende:
Hoogeveen, boertjes.
20 bussen uit Almere onderweg volgens geruchten...
Alle muziek bij die film is gewoon tof. Kan ook zijn dat de film zelf het tof maaktquote:
Jij weet betere methodes om die jongeren tegen te houden dan gewoon neermeppen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En je dan afvragen waar die haat tegen de ME vandaan komt![]()
Dit tuig en ME = zelfde soort mensen. Alleen bedachten sommige dat je legaal mocht rellen en meppen als je bij de ME ging [ afbeelding ]
ik ook!quote:
hij haat de ME omdat een random fok!ker een leuk verhaaltje fantaseertquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En je dan afvragen waar die haat tegen de ME vandaan komt![]()
Dit tuig en ME = zelfde soort mensen. Alleen bedachten sommige dat je legaal mocht rellen en meppen als je bij de ME ging [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |