Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker biertje erbijquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo gespannen naar de Radio heb geluisterd.
Downloadlinkje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef freecell het volgende:
http://www.streamone.nl/playlist/159-9a43e960.asx
Wtfquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef freecell het volgende:
http://www.streamone.nl/playlist/159-9a43e960.asx
10% verknalt voor de restquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Stuk voor stuk oppakken. Godverdomme tuig.
ze staan tenminste niet te rellen...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
Wat een ontzettende debielen zeg.. Ik hoop dat er een paar keupel geslagen worden.
2 uur reizenWat een mongool.
Nog altijd beter dan die klapjosti's die met zooi gooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
Wat een ontzettende debielen zeg.. Ik hoop dat er een paar keupel geslagen worden.
2 uur reizenWat een mongool.
Er is HELEMAAL NIEMAND van die jongeren die daar iets te zoeken heeft.quote:
voetbaltokkiesquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:38 schreef alors het volgende:
Moet 'Hipsters' in TT niet verandert worden in paupers of tokkies?
Ik gun ze de lol vanavondquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Travel. het volgende:
Mensen van de ME blijven gekken. Je plezier uit het meppen halen....
Zijn gewoon agenten...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Travel. het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.aspquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef pagadder het volgende:
Iemand een linkje met beelden voor Fok!kers in het buitenland?
Ik ken er eentje, dat is echt geen fijn werk hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Travel. het volgende:
Onzinquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Travel. het volgende:
geen beeld hierquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef freecell het volgende:
Iets mis met mijn linkje?Hier doetie het gewoon
15.000 mensen in haren
met z'n allen netwerken misschien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Er is HELEMAAL NIEMAND van die jongeren die daar iets te zoeken heeft.
Traangasgranaat naar hem toegooien, zal hem leren.quote:
volgens mij zijn het er echt wel veel meer dan 1.500quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef QBay het volgende:
15.000 is echt een fout hoor, dat moet 1500 zijn.
Die uitleg is niet eens nodig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef Vasilevski het volgende:
Gewoon even in het ME-busje krak, krak, krak, krak, armen en beentjes breken en het pakketje weer bij de ouders thuis bezorgen. 'Sorry mevrouw, hij is op het dak van Merthes huis geklommen en naar beneden gevallen.'
Ze oefenen hier om de hoek als je tegen ze wilt rellen kan je jezelf gewoon aanmeldenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ken er eentje, dat is echt geen fijn werk hoor.
Wel erg belangrijk.
Liever nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze oefenen hier om de hoek als je tegen ze wilt rellen kan je jezelf gewoon aanmelden
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Project X liep uiteindelijk ook uit de hand, maar daar hadden we eerst nog een mooi feest met lekkere wijven en blote tetten, hier in Haren is het omgekeerd en krijgen we bomberjacks en Schultenbrau
quote:
Hoe zien jullie dat allemaal? Linkje?quote:
Was verstuurd naar vrienden, die hebben het doorgestuurd cq verder geshared.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Volgut het volgende:
Wat ik niet begrijp is hoe zij zoiets per ongeluk openbaar heeft kunnen zetten? Toen ik 17 was (dus minderjarig) was alles bij mij voor vrienden en KON het niet eens openbaar op Facebook, dat is een regeling ofzo.
Ze heeft waarschijnlijk niet doorgehad hoeveel mensen openbaar was, waarschijnlijk ging ze er vanuit dat alleen bekenden hierop zouden reageren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Volgut het volgende:
Wat ik niet begrijp is hoe zij zoiets per ongeluk openbaar heeft kunnen zetten? Toen ik 17 was (dus minderjarig) was alles bij mij voor vrienden en KON het niet eens openbaar op Facebook, dat is een regeling ofzo.
Dus straks krijgen we lekkere wijven en blote tetten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Project X liep uiteindelijk ook uit de hand, maar daar hadden we eerst nog een mooi feest met lekkere wijven en blote tetten, hier in Haren is het omgekeerd en krijgen we bomberjacks en Schultenbrau
Ouderwetse digitale TV op 42 inch schermquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hoe zien jullie dat allemaal? Linkje?
Vind het onderhand meer op Damascus of Aleppo lijken.quote:
Het wordt uitgezonden op TV?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ouderwetse digitale TV op 42 inch scherm.
TV op RTVNoordquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hoe zien jullie dat allemaal? Linkje?
Zelfs mijn zoon van 11 jaar zei dat ze dit had kunnen weten. Of ze is enorm dom of ze wilde haar 15 minutes of fame.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk niet doorgehad hoeveel mensen openbaar was, waarschijnlijk ging ze er vanuit dat alleen bekenden hierop zouden reageren.
Mooi, deze kneus kan mocht er iets gebeuren dus wel mooi verantwoordelijk gehouden worden, opruiing noemen ze dat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef DutchMan0211 het volgende:
omg! https://www.facebook.com/events/411576162229663/
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Goed dat de ME er is, want op de uitnodiging stond al: "Je wordt thuisgebracht." #Haren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |