quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Mylene het volgende:
Er zitten gewoon pubers tussen. Het zal je kind maar zijn.
De ouders staan 20 meter verderop.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Mylene het volgende:
Verstandige ouders hadden hun kinderen uberhaupt verboden om daarnaartoe te gaan...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Mylene het volgende:
Lekker optijd enzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef ETA het volgende:
alle afslagen van de A28 naar Haren afgesloten.
En waarschijnlijk een uitslaande brand in het datacenter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Pino112 het volgende:
TV Noord heeft de beste kijkcijfers OOIT!
Nou, wat een schande inderdaad. Er horen juist pubers te zijn, beetje sensatie enzo. En ondertussen zitten jullie (iedereen die hier alles loopt af te kraken) wel alles te volgen via streams dus jullie zijn in principe net zo erg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Mylene het volgende:
Die gaan zelf voortaan zulke feestjes plannen met neppe FB accounts.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Pino112 het volgende:
TV Noord heeft de beste kijkcijfers OOIT!
De ouders zijn al met RTV Noord aan het bellen om te kijken of ze de tapes nog kunnen nabestellen. Leuk voor op familiefeestjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Mylene het volgende:
Je kunt je 16-jarige moeilijk verbieden om een avondje weg te gaan denk ik...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verstandige ouders hadden hun kinderen uberhaupt verboden om daarnaartoe te gaan...
Arme treinenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef One_of_the_few het volgende:
Alle autowegen afsluiten en iedereen met de trein naar huis laten gaan. Zal ze leren, de vlerken.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef lol_wut het volgende:
Die gast met zak popcorn de hele tijd
onderwijl traangas granaten strooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een voor een? Dat schiet toch niet op...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een voor een? Dat schiet toch niet op...
Wantquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt je 16-jarige moeilijk verbieden om een avondje weg te gaan denk ik...
Nee joh, treinen ook niet laten stoppen op Haren. Ze gaan maar lekker lopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef One_of_the_few het volgende:
Alle autowegen afsluiten en iedereen met de trein naar huis laten gaan. Zal ze leren, de vlerken.
Whehehe, terwijl Facebook en Twitter juist hier het belangrijkste zijn. Ik zie nu trouwens ook mensen op Facebook richting Haren vertrekken. Had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Liberteh het volgende:
Zooo, Politie en hogere machten hebben alle live verslagen plat gelegd. Nu komt de rust vanzelf(is het idee)
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nou, wat een schande inderdaad. Er horen juist pubers te zijn, beetje sensatie enzo. En ondertussen zitten jullie (iedereen die hier alles loopt af te kraken) wel alles te volgen via streams dus jullie zijn in principe net zo erg.
En dat helpt denk jij? Zeker geen trotse ouder van een puberkind?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verstandige ouders hadden hun kinderen uberhaupt verboden om daarnaartoe te gaan...
ja en ondertussen slopen ze alles wat ze tegenkomenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, treinen ook niet laten stoppen op Haren. Ze gaan maar lekker lopen.
Begin van de avond alquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef EL_Presidente het volgende:
is er al iemand gesignaleerd met een vlammenwerper
GIVE ME BACK MY GNOME!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef EL_Presidente het volgende:
is er al iemand gesignaleerd met een vlammenwerper
Je zit 't wel te volgen, sensatiezoekertje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
JaHier vanachter mijn PC gooi ik ook met dranghekken en steek ik vuurtjes... maar nog steeds in mijn eigen huis dus dat mag.
Wens ik ze success... de afritten zijn afgezetquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Mylene het volgende:
Er komen weer een bus met een mensen aan?
Wat wil je doen dan? Alle deuren op slot? Verbieden om naar een vriend te gaan? Alsof die kinderen dat allemaal hardop aankondigenquote:
Komt bijna niets over Haren man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef mr_me_me het volgende:
Ach, nog even en dan valt het hele feest in het water en keert de rust terug: http://buienradar.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |