Wil je mijn stem?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er mensen hier die niet stemmen, maar wel stemrecht hebben?
Ja ik in principe. Heb mijn stem gebruikt voor m'n moeder, want die mag hier niet stemmen maar heeft veel meer te maken met de NL politiek (en zich er veel meer in verdiept) dan ik. Anders was ik ook niet gaan stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er mensen hier die niet stemmen, maar wel stemrecht hebben?
Er zijn helaas al drie mensen in mijn omgeving die D66 wilde stemmen maar op het laatst in het stemhokje hebben besloten om PvdA te kiezen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef MrBadGuy het volgende:
48% heeft nu gestemd, 2 jaar terug was dat om dezelfde tijd 50% (zojuist op RTL Nieuws).
Waarom zou je niet stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik in principe. Heb mijn stem gebruikt voor m'n moeder, want die mag hier niet stemmen maar heeft veel meer te maken met de NL politiek (en zich er veel meer in verdiept) dan ik. Anders was ik ook niet gaan stemmen.
Schandequote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn helaas al drie mensen in mijn omgeving die D66 wilde stemmen maar op het laatst in het stemhokje hebben besloten om PvdA te kiezen.
Nou gelukkig voor jou was er zojuist op het journaal een mevrouw die vertelde dat ze eerst van plan was D'66 te stemmen maar toch maar VVD heeft gestemd omdat D'66 schijnbaar van plan is de vergoeding voor ouders van pleegkinderen aan te pakken.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn helaas al drie mensen in mijn omgeving die D66 wilde stemmen maar op het laatst in het stemhokje hebben besloten om PvdA te kiezen.
Heel jammer ja, vooral die kortzichtigheid ook. ''Ik stem strategisch, want het gaat tussen de VVD en PvdA. De VVD zat in de regering en het huidige beleid vind ik maar niks, dus PvdA"quote:
Zeker alleen maar omdat die samson 'goed' overkomt bij de tv- debattenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kortzichtige mensen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou gelukkig voor jou was er zojuist op het journaal een mevrouw die vertelde dat ze eerst van plan was D'66 te stemmen maar toch maar VVD heeft gestemd omdat D'66 schijnbaar van plan is de vergoeding voor ouders van pleegkinderen aan te pakken.
Al is de VVD volgens mij net zo goed van plan om deze vergoeding aan te pakken, maar dat terzijde.
dat kunnen we voorlopig niet natrekkenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Hexagon het volgende:
Wie heeft op Hero Brinkman gestemd?
Het is SAMSONG!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Zeker alleen maar omdat die samson 'goed' overkomt bij de tv- debatten
Dat ging over de campagnebus.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef klaaskippegaas het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de SP op 84 zetels staat.
volgens Geri van het journaal niemand op het stembureau waar hij al de hele dag isquote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Hexagon het volgende:
Terwijl de VVD ook gewoon in de volgende regering komtquote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heel jammer ja, vooral die kortzichtigheid ook. ''Ik stem strategisch, want het gaat tussen de VVD en PvdA. De VVD zat in de regering en het huidige beleid vind ik maar niks, dus PvdA"
Vrijwel niemand.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Hexagon het volgende:
Nee, ze hebben geen debatten gevolgd en weten niet precies waar de partijen voor staan, ze hebben meegekregen dat het tussen VVD en PvdA gaan dus kiezen ze maar voor de partij niet in de huidige regering zit. Maar kan naar eigen zeggen gaan ze vanavond wel kijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Zeker alleen maar omdat die samson 'goed' overkomt bij de tv- debatten
Gerri heeft gekletst met mensen die stemden op de 50+quote:Op woensdag 12 september 2012 18:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens Geri van het journaal niemand op het stembureau waar hij al de hele dag is
Inderdaad, als schijnbaar die vergoeding voor ouders van pleegkinderen voor haar zo belangrijk was dan had ze beter SP kunnen stemmen wat dat betreft.quote:
Ik heb het over de ene stem hier op Fokquote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrijwel niemand.
Het mooiste is wel dat Hero zelf er werkelijk van overtuigd is dat hij tussen de 3 en de 5 zetels gaat halen.
Ze worden dan ook groter dan 30 zetelsquote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef FTWO het volgende:
PvdA inmiddels evenveel stemmen als 2 jaar geleden in de exit-poll
Dat ook maar als een partij ergens iets schrapt dan doet het er ergens anders weer iets bij.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad, als schijnbaar die vergoeding voor ouders van pleegkinderen voor haar zo belangrijk was dan had ze beter SP kunnen stemmen wat dat betreft.
Vreemd, hij was best populair in RLSquote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Vlemmix heeft nog geen stem van een Fokker
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef alors het volgende:
Toch maar D66, nog gedacht aan Dibi en PvdA...
Zal wel weer evenmoment worden als Rutte weer met een big smile gaat schreeuwen dat ze de grootste zijn
Mooi manquote:
Hoe tellen ze dat dan eigenlijk?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef FTWO het volgende:
PvdA inmiddels evenveel stemmen als 2 jaar geleden in de exit-poll
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Vreemd, hij was best populair in RLS
Die mogen niet meer verkocht worden!quote:
Dat wordt net die ene beslissende stemquote:Op woensdag 12 september 2012 18:24 schreef Xetran het volgende:
PvdA, had eigenlijk twee stemmen maar was de tweede stempas vergeten. ach.
toen ik terug kwam met de vergeten stempas zei die man daar ook al zoiets dat mij best schuldig liet voelen jaquote:Op woensdag 12 september 2012 18:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat wordt net die ene beslissende stem![]()
Over een uurtje bij de poort? Vechten we het even uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef houdjemond het volgende:
Ben even de naam kwijt van de persoon waar ik een discussie mee had over de PVV, een paar topic-deeltjes geleden, maar ik sta er nogsteeds achter, let me hear you, praten we het op DM ofzo wel uit?
Wat had je dan wel bij?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef marcodej het volgende:
Stemmen van zus en zwager verloren gegaan, geen kopietjes van hun ID... Bureaucratie.
Ik had bijna op de SGP gestemd, maar voor mij als student past de ChristenUnie beter!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
bestaat die nog na die uitspraak over verkrachting?
Met het niet stemmen versterk je de eindresultaten.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik achter geen enkele partij genoeg sta om erop te stemmen.
Stem dan blancoquote:Op woensdag 12 september 2012 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik achter geen enkele partij genoeg sta om erop te stemmen.
Wat moet ik dan doen? Ogen dicht en op goed geluk een vakje rood kleuren?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met het niet stemmen versterk je de eindresultaten.
gewoon, de fotos van het nachtkastje.quote:
Stemmen op de partij waar je nog het meest mee hebt. Je zult altijd wel dingen hebben die niet overeenstemmen met jouw mening. Dat heb je met elke partij.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Ogen dicht en op goed geluk een vakje rood kleuren?
Je hebt nu toch gewoon gestemd? Wellicht niet je eigen mening, maar als nog gestemd. Ook al is het voor je moeder.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Ogen dicht en op goed geluk een vakje rood kleuren?
Wat een onzin, als ze niet wil stemmen is dat haar goed recht.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stemmen op de partij waar je nog het meest mee hebt. Je zult altijd wel dingen hebben die niet overeenstemmen met jouw mening. Dat heb je met elke partij.
Deze discussie heb ik hier al vaker gevoerd; als ik me niet in een behoorlijk aantal van de standpunten kan vinden, dan stem ik er niet op.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stemmen op de partij waar je nog het meest mee hebt. Je zult altijd wel dingen hebben die niet overeenstemmen met jouw mening. Dat heb je met elke partij.
Alleen hun stempassen, ondertekend en wel. Stond er ook op dat er een kopie van ID bij moest, maar ja die klwine letters he.quote:
Precies, heb ik nog iets nuttigs gedaan voor een ander ermeequote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je hebt nu toch gewoon gestemd? Wellicht niet je eigen mening, maar als nog gestemd. Ook al is het voor je moeder.
En dan durf je bureaucratie de schuld te geven?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen hun stempassen, ondertekend en wel. Stond er ook op dat er een kopie van ID bij moest, maar ja die klwine letters he.
Dat is toch logisch manquote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen hun stempassen, ondertekend en wel. Stond er ook op dat er een kopie van ID bij moest, maar ja die klwine letters he.
No shit.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Bijna alle BN'ers bij het geweldige RTL Boulevard stemt VVD
Klopt. En het is de schuld van de Rabobank. En van de Grieken.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan durf je bureaucratie de schuld te geven?![]()
Idd , willen nog steeds hoog verdienen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit.
Zo ongeveer alle BN'ers zullen VVD stemmen.
En van de partij van de arabieren, zoals wilders zou zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt. En het is de schuld van de Rabobank. En van de Grieken.
Zou Roemer dan toch stiekem VVD stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit.
Zo ongeveer alle BN'ers zullen VVD stemmen.
neeeeeee roemer is politieke man geen BN'ER!!!1 JIJ DOM OF WATquote:Op woensdag 12 september 2012 18:42 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Zou Roemer dan toch stiekem VVD stemmen?
Stempas was ondertekend en wel. Moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is toch logisch man
"bureacratie"
Ach, tegenwoordig is iedereen die met z'n hoofd op de tv is geweest een BN'er.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
neeeeeee roemer is politieke man geen BN'ER!!!1 JIJ DOM OF WAT
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stempas was ondertekend en we. Moet genoeg zijn.
Nee. Ze kunnen die handtekening toch nooit verifiëren.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Staat toch echt duidelijk op de stempas dat je ook een kopie van de ID-kaarten mee moet nemen bij een machtigingquote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uhuh, hij is een kampert. Zal zijn familie leuk vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag trouwens laatst Frans Bauer zeggen dat hij niet wilde vertellen waar hij op stemt, omdat hij bang is dat fans dat anders ook gaan doen. Vond ik wel sympathiekOf het moet een smoes zijn omdat hij niet durft te zeggen dat hij PVV stemt
Ik gun het ze welquote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
De peilingen van gisteravond:
Ipsos Synovate:
VVV - 37 / PvdA - 36 / SP - 21 / PVV - 17 / CDA - 13 / D66 - 10 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 2 / 50Plus - 2
M. de Hond:
VVV - 36 / PvdA - 36 / SP - 20 / PVV - 18 / CDA - 12 / D66 - 11 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 3 / 50Plus - 2
Redelijk vergelijkbare peilingen dus.
Lijkt me toch grappig bv de Piratenpartij een zeteltje binnenhaalt
Aangezien de overheid alles van ons bewaatd moet dat kunnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ze kunnen die handtekening toch nooit verifiëren.
In gun ze wel een zeteltjequote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
Ipsos Synovate:
VVV - 37 / PvdA - 36 / SP - 21 / PVV - 17 / CDA - 13 / D66 - 10 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 2 / 50Plus - 2
M. de Hond:
VVV - 36 / PvdA - 36 / SP - 20 / PVV - 18 / CDA - 12 / D66 - 11 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 3 / 50Plus - 2
Roemer is kansloos om de volgende MP te worden. En Roemer gaat echt niet regeren als hij geen MP wordt of er een centrum linkse coalitie komt. Gaat dus niet gebeuren gelukkig.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef forzaudinese het volgende:
SP Gestemd !Ze verdienen nu eindelijk een kans ! Zal nooit PVDA stemmen omdat ik geen zin heb in dat gedraai van die partij.
Voor hetzelfde geld heb je het zelf ondertekend.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stempas was ondertekend en wel. Moet genoeg zijn.
Dus? Liever de SP wat groter zodat er minder kans is dat Rutte of Samsom premier wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Roemer is kansloos om de volgende MP te worden. En Roemer gaat echt niet regeren als hij geen MP wordt of er een centrum linkse coalitie komt. Gaat dus niet gebeuren gelukkig.
SP maakt helemaal geen kans meer op de MP.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus? Liever de SP wat groter zodat er minder kans is dat Rutte of Samsom premier wordt.
Nee, wat je zegt klopt niet, maar ik ben er wel dankbaar voor. Elke zetel die op de SP ipv de PvdA gaat, scheelt voor Ruttequote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus? Liever de SP wat groter zodat er minder kans is dat Rutte of Samsom premier wordt.
Misschien kan forzaudinese zelf reageren?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
CDA toch nog meer dan D66.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
Ipsos Synovate:
M. de Hond:
Het kan razendsnel gaan he? Paar weken geleden was het een en al gejubel over de SP en zag menigeen Roemer al in het Torentje zitten en nu streeft de PvdA hem zomaar voorbij.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef alors het volgende:
[..]
SP maakt helemaal geen kans meer op de MP.
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef einzeinz het volgende:
Zouden FOK!kers anders stemmen dan de publieke opinie?
Zeker! Is bepaald geen doorsnee van de bevolking die hier in 't forum komt. Iig al jonger en hoog-opgeleider dan gemiddeld.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef einzeinz het volgende:
Zouden FOK!kers anders stemmen dan de publieke opinie?
Ja maar dat gaat niet van de ene op de andere dag. SP haalt nu niet opeens 15 zetels meer dan de peilingen aangeven.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kan razendsnel gaan he? Paar weken geleden was het een en al gejubel over de SP en zag menigeen Roemer al in het Torentje zitten en nu streeft de PvdA hem zomaar voorbij.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker! Is bepaald geen doorsnee van de bevolking die hier in 't forum komt. Iig al jonger en hoog-opgeleider dan gemiddeld.
Welke AOW-leeftijd?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef forzaudinese het volgende:
SP Gestemd !Ze verdienen nu eindelijk een kans ! Zal nooit PVDA stemmen omdat ik geen zin heb in dat gedraai van die partij.
Je zou 't soms niet denken, he?quote:
Wanneer je alle posts hier serieus neemt wel ja. 1 tip: niet doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker! Is bepaald geen doorsnee van de bevolking die hier in 't forum komt. Iig al jonger en [/b] hoog-opgeleider [/b] dan gemiddeld.
Denk wel redelijk. Hopelijk gewoon goed laat ze daar in Den Haag maar lekker een probleem krijgen omdat niemand met hem wil regerenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar de PVV op uit gaat komen.
Ze hebben tegen verhoging gestemd in de 1e en 2e kamer hoor ! Maar nu het door de 1e kamer is willen ze redden wat er nog te redden valt door de zwaardere beroepen te sparen .quote:
Waarom zou een grotere SP de kans op premier Samsom of Rutte verkleinen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Whut wtf did i just read. Gekke kabouterquote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ook een geleider, een hele hoge want ik ben 1.80m.
Je bent toch niet echt 1.80 of wel?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ook altijd goed geleid en shit.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt 1.80 of wel?
SP in de regering danquote:Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef practics het volgende:
[..]
Denk wel redelijk. Hopelijk gewoon goed laat ze daar in Den Haag maar lekker een probleem krijgen omdat niemand met hem wil regeren
Nou, vooruit.quote:
quote:Johan Vlemmix, bekende Eindhovenaar en lijsttrekker van de Partij voor de Toekomst, is woensdag bij een Eindhovens stembureau geweigerd....
Vlemmix woont wel in Eindhoven, maar staat ingeschreven in de gemeente Huissen bij Arnhem......
Vlemmix had een kiezerspas aan moeten vragen om te stemmen in een andere gemeente dan waar hij ingeschreven staat.
"Een beetje dom. Zeker voor een lijsttrekker", geeft Vlemmix toe....
Ik snap helemaal niet eens hoe dit fout heeft kunnen gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Johan Vlemmix mag niet in Eindhoven stemmen
[..]
Was 2 jaar geleden ook geen probleemquote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Fok-it het volgende:
Hoop op VVD,PvdA en D66, maar die hebben geloof ik weer geen meerderheid in de eerste kamer heb ik me laten vertellen dus dat zal hem ook wel niet worden.
Dat is voor Vlemmix al hogere wiskunde.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet eens hoe dit fout heeft kunnen gaanOp de stempas staat toch het dichtstbijzijnde stembureau waardoor je gelijk weet in welke gemeente je moet stemmen.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zojuist ChristenUnie gestemd
Dat is best mogelijk iddquote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Fascination het volgende:
Misschien halen VVD en PvdA samen wel nét 76 zetels.
Omdat ik vind dat die een realistische kijk op Europa hebben, de hypotheekrente op een eerlijke manier aanpakken, en niet meedoen aan het populisme van bij vrijwel alle partijen nu hoogtij viert. Bij CU weet je zeker dat zij voor hun standpunten staan, vanuit hun idealen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Hoezo dat nou weer?
Stipt om 21:00.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef Ooku het volgende:
Wanneer krijgen we op de tv de eerste exitpolls? Of is dat morgen pas
Ach, dat zal beroerd zijn. Of het dan 2, 4 of 6 zetels zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
Waar ik met name benieuwd naar ben is hoe het Groen Links vergaat.
Hoe word je eigenlijk stemmenteller?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef lyolyrc het volgende:
Na lang wikken en wegen tussen VVD en CU heb ik nog maar een uitgebreide vergelijking gedaan van de verkiezingsprogramma's. VVD won, dus de stem is naar de VVD gegaan.
En over een uur mag ik me weer op het stembureau melden, omdat ik daar ook de stemmen ga tellen.
Dan had je ook wel D66 kunnen stemmen. Die hebben dat ook met de hypotheekrenteaftrek, en zijn ook eerlijk over wat ze willen met Europa. En: niet dat Gristelijke sausje erover.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat die een realistische kijk op Europa hebben, de hypotheekrente op een eerlijke manier aanpakken, en niet meedoen aan het populisme van bij vrijwel alle partijen nu hoogtij viert. Bij CU weet je zeker dat zij voor hun standpunten staan, vanuit hun idealen.
Dat zou wel jammer zijn. In deze belangrijke tijden is het goed dat er een hoge opkomst is.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef MrBadGuy het volgende:
60% heeft gestemd nu, vorige keer was dat 63% om dit tijdstip. Blijft de hele dag al wat achter op 2010.
Had ik niet gedacht eigenlijk, gezien de campagnegekte de laatste weken.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef MrBadGuy het volgende:
60% heeft gestemd nu, vorige keer was dat 63% om dit tijdstip. Blijft de hele dag al wat achter op 2010.
Kwam er ook wel heel kort achteraan en dat de uitslag iets met VVD en PvdA wordt is ook wel duidelijk. Kan het dan wel snappen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Hier werd er een oproep gedaan via Randstad uitzendbureau. Maar elke gemeente regelt dat weer op zijn eigen manier. De een heeft vrijwilligers, de ander haalt betaalde krachten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe word je eigenlijk stemmenteller?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat zal beroerd zijn. Of het dan 2, 4 of 6 zetels zijn.
Krijgen geen hap meer door de keel.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef MrBaas het volgende:
Wat zullen die lijsttrekkers nu zenuwachtig zijn
Nou dat zal er toch nog wel inzitten. Meeste peilingen schatten 3 a 4 zetelsquote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ze mogen blij zijn als ze 2 zetels overhouden.
Ik ben niet bang voor een partij omdat er het woordje Christelijk instaat. Meeste christelijke normen zijn ook gewoon goede. Enige minpunt is CU's standpunt mbt homo's. Ik ben het zelfs met ze eens dat abortus wel wat lastiger mag worden. Natuurlijk nog steeds voor iedereen toegankelijk, maar wel minder laagdrempeligquote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dan had je ook wel D66 kunnen stemmen. Die hebben dat ook met de hypotheekrenteaftrek, en zijn ook eerlijk over wat ze willen met Europa. En: niet dat Gristelijke sausje erover.
Dan is er geen enkele reden om blij te zijn. Hun vaste trouwe aanhang is al goed voor minimaal dat aantal zetels. Alles meer dan vier is nu redelijk netjes, vier of minder is een drama.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ze mogen blij zijn als ze 2 zetels overhouden.
Ik heb bij een grote gemeente gewerkt en daar werd dat ook aan ambtenaren gevraagd.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Hier werd er een oproep gedaan via Randstad uitzendbureau. Maar elke gemeente regelt dat weer op zijn eigen manier. De een heeft vrijwilligers, de ander haalt betaalde krachten.
Behalve Roemer, die eet graagquote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef OeJ het volgende:
[..]
Krijgen geen hap meer door de keel.
Dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zojuist ChristenUnie gestemd
Oh nee, dat vind ik een persoonlijke beslissing, je kunt zelf niet eens zwanger worden, Timmmmm. En ook die spagaat, wel samenwonen, maar je mag niet trouwen: foei foei.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor een partij omdat er het woordje Christelijk instaat. Meeste christelijke normen zijn ook gewoon goede. Enige minpunt is CU's standpunt mbt homo's. Ik ben het zelfs met ze eens dat abortus wel wat lastiger mag worden. Natuurlijk nog steeds voor iedereen toegankelijk, maar wel minder laagdrempelig
Ik kreeg vandaag nog een sms of ik beschikbaar was om stemmen te tellen. Blijkbaar hadden ze nog niet genoeg stemmentellers.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb bij een grote gemeente gewerkt en daar werd dat ook aan ambtenaren gevraagd.
In mijn provincie zal wel weer 50% PvdA stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef MrBaas het volgende:
In mijn provincie zal wel weer 50% PVV stemmen
Limburg
Wat een bazenprovincie !quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In mijn provincie zal wel weer 50% PvdA stemmen
Groningen
En daarom stemmen we niet op dezelfde partijquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef OeJ het volgende:
[..]
Oh nee, dat vind ik een persoonlijke beslissing, je kunt zelf niet eens zwanger worden, Timmmmm. En ook die spagaat, wel samenwonen, maar je mag niet trouwen: foei foei.
En opgegetenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, als de campagne drie weken langer had geduurd, had hij Wendy op de stoep gehad.
Ik heb dit maal een beetje tegengas gegevenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Groningen
Dat izzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En daarom stemmen we niet op dezelfde partij
Volgens mij is dat ze nog nooit gelukt in Groningenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Groningen
Denk ik ook welquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef MrBaas het volgende:
Limburg
Doet me denken aan een interview met een Limburger op Maastricht Centraal een tijdje terug;quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef MrBaas het volgende:
Limburg
Vanochtend was er een stemster op WNL die ging 'maar' SP stemmen, omdat ze de Partij voor de Dieren niet kon vinden op de Lijst.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan een interview met een Limburger op Maastricht Centraal een tijdje terug;
"ja kijk nou, dat kan toch niet al die fietsen hier wat een zootje! daar moet de politiek echt eens wat aan doen!"
- En wat gaat u stemmen?
"PVV"
- Die gaan wat aan die fietsen doen?
"Ja... Ja... Dat denk ik wel"
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef OeJ het volgende:
[..]
Vanochtend was er een stemster op WNL die ging 'maar' SP stemmen, omdat ze de Partij voor de Dieren niet kon vinden op de Lijst.
Als je ongeveer een vierkante meter papier voor je neus krijgt is dat natuurlijk wel moeilijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef OeJ het volgende:
[..]
Vanochtend was er een stemster op WNL die ging 'maar' SP stemmen, omdat ze de Partij voor de Dieren niet kon vinden op de Lijst.
Was ook niet moeilijk om voor anderen te zien wat je stemde, als je linksboven aan het kleuren wasquote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als je ongeveer een vierkante meter papier voor je neus krijgt is dat natuurlijk wel moeilijk.
Direct ontnemen van het stemrecht bij dat soort figuren.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik vond het terugvouwen anders wel knap lastig.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als je ongeveer een vierkante meter papier voor je neus krijgt is dat natuurlijk wel moeilijk.
Daarom VVD stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond het terugvouwen anders wel knap lastig.
Kijkcijfers, eigen peiling..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
RTL 4 gaat voor 9 uur al een beeld geven van de uitslag
Dat heb ik gedaanquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ook niet moeilijk om voor anderen te zien wat je stemde, als je linksboven aan het kleuren was
Ik miste wel de gordijntjesquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ook niet moeilijk om voor anderen te zien wat je stemde, als je linksboven aan het kleuren was
mooi die democratietwitter:Dannyyakarat twitterde op woensdag 12-09-2012 om 13:11:53Net gestemt op de partij van de dieren hahahaha kaolo dieren reageer retweet
Jaaa die zag ik ook!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik ook, nu durfde ik er niet op te fappenquote:
Ja had hier ook al moeite mee... bij het uitvouwen had ik ook het gevoel dat ik aan het vouwen bleef dacht waar the fuck is kandidatenlijst nu danquote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond het terugvouwen anders wel knap lastig.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef Ties02 het volgende:
mooi die democratietwitter:Dannyyakarat twitterde op woensdag 12-09-2012 om 13:11:53Net gestemt op de partij van de dieren hahahaha kaolo dieren reageer retweet
je zou echt even een twitter search moeten doen op gestemt, kapotlachen
twitter:Dolfijnenman twitterde op woensdag 12-09-2012 om 19:55:05@Dannyyakarat Bedankt dat je op mij de dolfijn hebt gestemd. Grote jongen. reageer retweet
Hopelijk hebben de anderen zich ook ingehouden, dan hoef ik geen handschoenen aan als ik ga stemmen tellen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook, nu durfde ik er niet op te fappen
Een andere mooie: "Ik ben vijftig plus, dus ik stem 50+".quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Jaaa die zag ik ook!
'Ja ik wilde Partij van de Dieren stemmen, maar die staan er niet op'
![]()
![]()
Mensen die niet gestemd hebben zullen ook niet zo snel in VKZ komen en dus ook niet zo snel in de exitpoll stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef Psy-freak het volgende:
Weinig die niet gestemd hebben...
PvdA was lijst 2 dus zover hoefde je hem niet open te vouwen hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Ik wou PvdA stemmen, maar had geen zin om dat hele ding open te vouwen
En dat zeg je nuquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
PvdA was lijst 2 dus zover hoefde je hem niet open te vouwen hoor.
Volgens mij stond de VVD al vanaf een uur of 12 boven hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
Grappig dat de PvdA overdag de hele tijd bovenin stond, maar nu toch is ingehaald door de VVD. Zitten VVD-ers overdag niet op FOK!?
Vandaag vielen me 3 dingen op:
1) Ik ken niemand die PvdA stemt. Ik heb verschillende mensen gevraagd of ze gingen stemmen en waarop. Niemand voor de PvdA. Wel veel PVV, VVD, SP.
2) De vrouwen die ik (samen met hun man) op weg naar en op weg van het stembureau tegen kwam riepen allemaal dat ze eigenlijk niet wisten waar ze op moesten stemmen. (hihihi). Ze lieten of hun man stemmen of vroegen hem waar ze op moesten stemmen.
3) Er waren dit jaar geen snoepjes op het stembureau.
Die werken overdag hihiihihiiquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
Grappig dat de PvdA overdag de hele tijd bovenin stond, maar nu toch is ingehaald door de VVD. Zitten VVD-ers overdag niet op FOK!?
Wel goed dat de vrouwen het aan hun mannen vragen, zo hoort hetquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
1) Ik ken niemand die PvdA stemt. Ik heb verschillende mensen gevraagd of ze gingen stemmen en waarop. Niemand voor de PvdA. Wel veel PVV, VVD, SP.
2) De vrouwen die ik (samen met hun man) op weg naar en op weg van het stembureau tegen kwam riepen allemaal dat ze eigenlijk niet wisten waar ze op moesten stemmen. (hihihi). Ze lieten of hun man stemmen of vroegen hem waar ze op moesten stemmen.
Lief dagboek....quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
Ik hoorde een gesprek in de bus tussen een stelletje waar van het meisje zei: "Je stemt toch niet zo rechts he? Daar hou ik helemaal niet van.."quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
Jij zit toch ook diep in Braboland? Daar was de PvdA nooit erg populair volgens mij.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
twitter:kankerbanga twitterde op woensdag 12-09-2012 om 17:23:58k hb op pvv gestemt want k ben bulgaarse meisjj & wy allOgtone hebbe veel rechte door pvv mashallah reageer retweet
"kankerbanga"quote:Op woensdag 12 september 2012 20:01 schreef dralion13 het volgende:
twitter:kankerbanga twitterde op woensdag 12-09-2012 om 17:23:58k hb op pvv gestemt want k ben bulgaarse meisjj & wy allOgtone hebbe veel rechte door pvv mashallah reageer retweet
Klopt. Het is eigenlijk ook standaard dat ze bij peilingen op FOK! ruim bovenaan eindigen. Met op de FP nog wel eens concurrentie van dwazen op rechts als de PVV.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij stond de VVD al vanaf een uur of 12 boven hoor.
Veel VVD'ers hier inderdaad. En anders nog wel CDA-boeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij zit toch ook diep in Braboland? Daar was de PvdA nooit erg populair volgens mij.
Maurice is bezig met z'n eigen poll.. Hij is blijkbaar aan het uitzoeken of het soort eten dat men het liefst eet gerelateerd is aan de partijkeuzequote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Kan iemand deze representatieve poll doorsturen naar Maurice?
De exit-poll (die volgens velen te vroeg was omdat de stembureaus toen nog open waren) zat er anders aardig dichtbij.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maurice is bezig met z'n eigen poll.. Hij is blijkbaar aan het uitzoeken of het soort eten dat men het liefst eet gerelateerd is aan de partijkeuze
En toch slim gestemdquote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
Dat wijf op het journaal dat op de VVD heeft gestemd is echt nog te dom om te poepen.
SP - Tomatensoep (met balletjes?).quote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maurice is bezig met z'n eigen poll.. Hij is blijkbaar aan het uitzoeken of het soort eten dat men het liefst eet gerelateerd is aan de partijkeuze
Je kon alleen tussen bepaalde keukens kiezen.. "frans", "surinaams", "italiaans" etc. Misschien dat PVV stemmers massaal niks van buitenlandse keukens moeten hebben ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
SP - Tomatensoep (met balletjes?).
PVV - Hollandse kost
Grieks misschien wel?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kon alleen tussen bepaalde keukens kiezen.. "frans", "surinaams", "italiaans" etc. Misschien dat PVV stemmers massaal niks van buitenlandse keukens moeten hebben ofzo
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat er om dat je op de goede partij stemtquote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Om de compleet verkeerde redenen.
En 'sporten' stond er niet tussen bij 'hobby's'quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kon alleen tussen bepaalde keukens kiezen.. "frans", "surinaams", "italiaans" etc. Misschien dat PVV stemmers massaal niks van buitenlandse keukens moeten hebben ofzo
Nee inderdaad, hoewel je later aan kon geven welke sporten je beoefent.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
En 'sporten' stond er niet tussen bij 'hobby's'
De partij die het meest aansluit bij jouw ideeën, ja. Dat domme wicht stemde niet op de D66 omdat ze de premie's voor gastouders omlaag wilden. Dat had ze die ochtend nog gelezen. En wat wil de VVD?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat er om dat je op de goede partij stemt
Maar nu denkt Maus dat ik geen hobby's heb.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, hoewel je later aan kon geven welke sporten je beoefent.
Ach, we hebben er iig weer een stem bijquote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De partij die het meest aansluit bij jouw ideeën, ja. Dat domme wicht stemde niet op de D66 omdat ze de premie's voor gastouders omlaag wilden. Dat had ze die ochtend nog gelezen. En wat wil de VVD?Juist ja...
Maus weet ook niet dat ik op FOK! kom, GeenStijl kon je wel kiezenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar nu denkt Maus dat ik geen hobby's heb.
Oh, jij bent er zo één. Laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ach, we hebben er iig weer een stem bij![]()
Nee gewoon dom van jou.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef marcodej het volgende:
Zojuist ChristenUnie gestemd.
Stemmen van zus en zwager verloren gegaan, geen kopietjes van hun ID... Bureaucratie.
Dom van mn zus.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Nee gewoon dom van jou.
Staat duidelijk op het stembiljet.
Oh ik dacht dat jij voor hun ging stemmen.quote:
Ik ging ook voor hun stemmen, zuster is op vakantie. Had hun stempassen, maar niet hun ID. Ik kon er niets aan doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij voor hun ging stemmen.
Maar als ze zelf gaan stemmen, moeten ze gewoon ID kaart laten zien.
(Die je altijd bij je moet hebben)
Als je voor hen gaat stemmen, hoef je niet hun ID te hebben, maar moeten ze je gemachtigd hebben. Hoe dat moet staat gewoon op de stempas.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ging ook voor hun stemmen, zuster is op vakantie. Had hun stempassen, maar niet hun ID. Ik kon er niets aan doen.
+ kopie van hun IDbewijsquote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je voor hen gaat stemmen, hoef je niet hun ID te hebben, maar moeten ze je gemachtigd hebben. Hoe dat moet staat gewoon op de stempas.
Stond inderdaad op dat er naast een ondertekende stempas een kopie van ID bij moest. Aangezien mijn zus altijd haar zaakjes goed op orde heeft heb ik dat zelf niet gelezen en kwam ik er pas achter op het stembureau.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je voor hen gaat stemmen, hoef je niet hun ID te hebben, maar moeten ze je gemachtigd hebben. Hoe dat moet staat gewoon op de stempas.
Wat een baas is het ookquote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Johan Vlemmix mag niet in Eindhoven stemmen
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Hexagon het volgende:
Mijn vriendin die normaal Groenlinks stemt, stemde vandaag ook maar D66.
Stemde op Wouter Koolmees omdat ze dat zo'n grappige naam vond.
www.politiek24.nlquote:Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef PicoMMP het volgende:
Komt er ergens een livestream van deze avond? TV is bezet.
Conclusie: Fok! is totaal niet representatiefquote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef 99.999 het volgende:
En 20.47 uur
[ afbeelding ]
VVD toch wel flink minder net als de PVV. PvdA en PP met name een stuk meer.
Klopt. Het was hier eigenlijk altijd CDA wat de klok sloeg. Nu is daar veel VVD, PVV en SP bijgekomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij zit toch ook diep in Braboland? Daar was de PvdA nooit erg populair volgens mij.
De echte VVD-ster nog tot laat aan het werk.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Eindelijk thuis dus mijn stem in de exit poll hier verwerkt. VVD trouwens.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Niet gestemd door een beetje een faalactie.
Gisteravond partijprogramma's bekeken, vanochtend ook nog ff het een en ander gelezen, daarna stempas niet kunnen vinden. Ik vrees dat die bij het opruimen op een verkeerd stapeltje beland is en vervolgens door de afvalverwerkingsdienst in beslag genomen is
En ik verdien niet eens 3451382x modaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
De echte VVD-ster nog tot laat aan het werk.
Ik ook allemaal. Behalve dat 0,5x modaal dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik verdien niet eens 3451382x modaal.
Misschien ongeveer 0,5x modaal.
Maar nu parttime bezig als eigen ondernemer en hart voor Defensie.
Een def'er die op de VVD stemt, moet niet veel gekker worden..quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Eindelijk thuis dus mijn stem in de exit poll hier verwerkt. VVD trouwens.
Nu breekt je klomp?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Een def'er die op de VVD stemt, moet niet veel gekker worden..
Voor RTL kan ik niks vinden, maar de NOS lijkt me sowieso beter.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef MrBaas het volgende:
[..]
www.politiek24.nl
Voor RTL ben ik nog op zoek naar een stream
http://www.rtl.nl/xl/#/u/dc5a9ffb-e4ab-3189-8f6d-315bd776454c/quote:Op woensdag 12 september 2012 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voor RTL kan ik niks vinden, maar de NOS lijkt me sowieso beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |