En dat zeg je nuquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
PvdA was lijst 2 dus zover hoefde je hem niet open te vouwen hoor.
Volgens mij stond de VVD al vanaf een uur of 12 boven hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
Grappig dat de PvdA overdag de hele tijd bovenin stond, maar nu toch is ingehaald door de VVD. Zitten VVD-ers overdag niet op FOK!?
Vandaag vielen me 3 dingen op:
1) Ik ken niemand die PvdA stemt. Ik heb verschillende mensen gevraagd of ze gingen stemmen en waarop. Niemand voor de PvdA. Wel veel PVV, VVD, SP.
2) De vrouwen die ik (samen met hun man) op weg naar en op weg van het stembureau tegen kwam riepen allemaal dat ze eigenlijk niet wisten waar ze op moesten stemmen. (hihihi). Ze lieten of hun man stemmen of vroegen hem waar ze op moesten stemmen.
3) Er waren dit jaar geen snoepjes op het stembureau.
Die werken overdag hihiihihiiquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
Grappig dat de PvdA overdag de hele tijd bovenin stond, maar nu toch is ingehaald door de VVD. Zitten VVD-ers overdag niet op FOK!?
Wel goed dat de vrouwen het aan hun mannen vragen, zo hoort hetquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
1) Ik ken niemand die PvdA stemt. Ik heb verschillende mensen gevraagd of ze gingen stemmen en waarop. Niemand voor de PvdA. Wel veel PVV, VVD, SP.
2) De vrouwen die ik (samen met hun man) op weg naar en op weg van het stembureau tegen kwam riepen allemaal dat ze eigenlijk niet wisten waar ze op moesten stemmen. (hihihi). Ze lieten of hun man stemmen of vroegen hem waar ze op moesten stemmen.
Lief dagboek....quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
Ik hoorde een gesprek in de bus tussen een stelletje waar van het meisje zei: "Je stemt toch niet zo rechts he? Daar hou ik helemaal niet van.."quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
Jij zit toch ook diep in Braboland? Daar was de PvdA nooit erg populair volgens mij.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
twitter:kankerbanga twitterde op woensdag 12-09-2012 om 17:23:58k hb op pvv gestemt want k ben bulgaarse meisjj & wy allOgtone hebbe veel rechte door pvv mashallah reageer retweet
"kankerbanga"quote:Op woensdag 12 september 2012 20:01 schreef dralion13 het volgende:
twitter:kankerbanga twitterde op woensdag 12-09-2012 om 17:23:58k hb op pvv gestemt want k ben bulgaarse meisjj & wy allOgtone hebbe veel rechte door pvv mashallah reageer retweet
Klopt. Het is eigenlijk ook standaard dat ze bij peilingen op FOK! ruim bovenaan eindigen. Met op de FP nog wel eens concurrentie van dwazen op rechts als de PVV.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij stond de VVD al vanaf een uur of 12 boven hoor.
Veel VVD'ers hier inderdaad. En anders nog wel CDA-boeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij zit toch ook diep in Braboland? Daar was de PvdA nooit erg populair volgens mij.
Maurice is bezig met z'n eigen poll.. Hij is blijkbaar aan het uitzoeken of het soort eten dat men het liefst eet gerelateerd is aan de partijkeuzequote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Kan iemand deze representatieve poll doorsturen naar Maurice?
De exit-poll (die volgens velen te vroeg was omdat de stembureaus toen nog open waren) zat er anders aardig dichtbij.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maurice is bezig met z'n eigen poll.. Hij is blijkbaar aan het uitzoeken of het soort eten dat men het liefst eet gerelateerd is aan de partijkeuze
En toch slim gestemdquote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
Dat wijf op het journaal dat op de VVD heeft gestemd is echt nog te dom om te poepen.
SP - Tomatensoep (met balletjes?).quote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maurice is bezig met z'n eigen poll.. Hij is blijkbaar aan het uitzoeken of het soort eten dat men het liefst eet gerelateerd is aan de partijkeuze
Je kon alleen tussen bepaalde keukens kiezen.. "frans", "surinaams", "italiaans" etc. Misschien dat PVV stemmers massaal niks van buitenlandse keukens moeten hebben ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
SP - Tomatensoep (met balletjes?).
PVV - Hollandse kost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |