Wat een onzin, als ze niet wil stemmen is dat haar goed recht.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stemmen op de partij waar je nog het meest mee hebt. Je zult altijd wel dingen hebben die niet overeenstemmen met jouw mening. Dat heb je met elke partij.
Deze discussie heb ik hier al vaker gevoerd; als ik me niet in een behoorlijk aantal van de standpunten kan vinden, dan stem ik er niet op.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stemmen op de partij waar je nog het meest mee hebt. Je zult altijd wel dingen hebben die niet overeenstemmen met jouw mening. Dat heb je met elke partij.
Alleen hun stempassen, ondertekend en wel. Stond er ook op dat er een kopie van ID bij moest, maar ja die klwine letters he.quote:
Precies, heb ik nog iets nuttigs gedaan voor een ander ermeequote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je hebt nu toch gewoon gestemd? Wellicht niet je eigen mening, maar als nog gestemd. Ook al is het voor je moeder.
En dan durf je bureaucratie de schuld te geven?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen hun stempassen, ondertekend en wel. Stond er ook op dat er een kopie van ID bij moest, maar ja die klwine letters he.
Dat is toch logisch manquote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen hun stempassen, ondertekend en wel. Stond er ook op dat er een kopie van ID bij moest, maar ja die klwine letters he.
No shit.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Bijna alle BN'ers bij het geweldige RTL Boulevard stemt VVD
Klopt. En het is de schuld van de Rabobank. En van de Grieken.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan durf je bureaucratie de schuld te geven?![]()
Idd , willen nog steeds hoog verdienen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit.
Zo ongeveer alle BN'ers zullen VVD stemmen.
En van de partij van de arabieren, zoals wilders zou zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt. En het is de schuld van de Rabobank. En van de Grieken.
Zou Roemer dan toch stiekem VVD stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit.
Zo ongeveer alle BN'ers zullen VVD stemmen.
neeeeeee roemer is politieke man geen BN'ER!!!1 JIJ DOM OF WATquote:Op woensdag 12 september 2012 18:42 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Zou Roemer dan toch stiekem VVD stemmen?
Stempas was ondertekend en wel. Moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is toch logisch man
"bureacratie"
Ach, tegenwoordig is iedereen die met z'n hoofd op de tv is geweest een BN'er.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
neeeeeee roemer is politieke man geen BN'ER!!!1 JIJ DOM OF WAT
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stempas was ondertekend en we. Moet genoeg zijn.
Nee. Ze kunnen die handtekening toch nooit verifiëren.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Staat toch echt duidelijk op de stempas dat je ook een kopie van de ID-kaarten mee moet nemen bij een machtigingquote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uhuh, hij is een kampert. Zal zijn familie leuk vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag trouwens laatst Frans Bauer zeggen dat hij niet wilde vertellen waar hij op stemt, omdat hij bang is dat fans dat anders ook gaan doen. Vond ik wel sympathiekOf het moet een smoes zijn omdat hij niet durft te zeggen dat hij PVV stemt
Ik gun het ze welquote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
De peilingen van gisteravond:
Ipsos Synovate:
VVV - 37 / PvdA - 36 / SP - 21 / PVV - 17 / CDA - 13 / D66 - 10 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 2 / 50Plus - 2
M. de Hond:
VVV - 36 / PvdA - 36 / SP - 20 / PVV - 18 / CDA - 12 / D66 - 11 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 3 / 50Plus - 2
Redelijk vergelijkbare peilingen dus.
Lijkt me toch grappig bv de Piratenpartij een zeteltje binnenhaalt
Aangezien de overheid alles van ons bewaatd moet dat kunnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ze kunnen die handtekening toch nooit verifiëren.
In gun ze wel een zeteltjequote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
Ipsos Synovate:
VVV - 37 / PvdA - 36 / SP - 21 / PVV - 17 / CDA - 13 / D66 - 10 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 2 / 50Plus - 2
M. de Hond:
VVV - 36 / PvdA - 36 / SP - 20 / PVV - 18 / CDA - 12 / D66 - 11 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 3 / 50Plus - 2
Roemer is kansloos om de volgende MP te worden. En Roemer gaat echt niet regeren als hij geen MP wordt of er een centrum linkse coalitie komt. Gaat dus niet gebeuren gelukkig.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef forzaudinese het volgende:
SP Gestemd !Ze verdienen nu eindelijk een kans ! Zal nooit PVDA stemmen omdat ik geen zin heb in dat gedraai van die partij.
Voor hetzelfde geld heb je het zelf ondertekend.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stempas was ondertekend en wel. Moet genoeg zijn.
Dus? Liever de SP wat groter zodat er minder kans is dat Rutte of Samsom premier wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Roemer is kansloos om de volgende MP te worden. En Roemer gaat echt niet regeren als hij geen MP wordt of er een centrum linkse coalitie komt. Gaat dus niet gebeuren gelukkig.
SP maakt helemaal geen kans meer op de MP.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus? Liever de SP wat groter zodat er minder kans is dat Rutte of Samsom premier wordt.
Nee, wat je zegt klopt niet, maar ik ben er wel dankbaar voor. Elke zetel die op de SP ipv de PvdA gaat, scheelt voor Ruttequote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus? Liever de SP wat groter zodat er minder kans is dat Rutte of Samsom premier wordt.
Misschien kan forzaudinese zelf reageren?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
CDA toch nog meer dan D66.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
Ipsos Synovate:
M. de Hond:
Het kan razendsnel gaan he? Paar weken geleden was het een en al gejubel over de SP en zag menigeen Roemer al in het Torentje zitten en nu streeft de PvdA hem zomaar voorbij.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef alors het volgende:
[..]
SP maakt helemaal geen kans meer op de MP.
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef einzeinz het volgende:
Zouden FOK!kers anders stemmen dan de publieke opinie?
Zeker! Is bepaald geen doorsnee van de bevolking die hier in 't forum komt. Iig al jonger en hoog-opgeleider dan gemiddeld.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef einzeinz het volgende:
Zouden FOK!kers anders stemmen dan de publieke opinie?
Ja maar dat gaat niet van de ene op de andere dag. SP haalt nu niet opeens 15 zetels meer dan de peilingen aangeven.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kan razendsnel gaan he? Paar weken geleden was het een en al gejubel over de SP en zag menigeen Roemer al in het Torentje zitten en nu streeft de PvdA hem zomaar voorbij.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker! Is bepaald geen doorsnee van de bevolking die hier in 't forum komt. Iig al jonger en hoog-opgeleider dan gemiddeld.
Welke AOW-leeftijd?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef forzaudinese het volgende:
SP Gestemd !Ze verdienen nu eindelijk een kans ! Zal nooit PVDA stemmen omdat ik geen zin heb in dat gedraai van die partij.
Je zou 't soms niet denken, he?quote:
Wanneer je alle posts hier serieus neemt wel ja. 1 tip: niet doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker! Is bepaald geen doorsnee van de bevolking die hier in 't forum komt. Iig al jonger en [/b] hoog-opgeleider [/b] dan gemiddeld.
Denk wel redelijk. Hopelijk gewoon goed laat ze daar in Den Haag maar lekker een probleem krijgen omdat niemand met hem wil regerenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar de PVV op uit gaat komen.
Ze hebben tegen verhoging gestemd in de 1e en 2e kamer hoor ! Maar nu het door de 1e kamer is willen ze redden wat er nog te redden valt door de zwaardere beroepen te sparen .quote:
Waarom zou een grotere SP de kans op premier Samsom of Rutte verkleinen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Whut wtf did i just read. Gekke kabouterquote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ook een geleider, een hele hoge want ik ben 1.80m.
Je bent toch niet echt 1.80 of wel?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ook altijd goed geleid en shit.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt 1.80 of wel?
SP in de regering danquote:Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef practics het volgende:
[..]
Denk wel redelijk. Hopelijk gewoon goed laat ze daar in Den Haag maar lekker een probleem krijgen omdat niemand met hem wil regeren
Nou, vooruit.quote:
quote:Johan Vlemmix, bekende Eindhovenaar en lijsttrekker van de Partij voor de Toekomst, is woensdag bij een Eindhovens stembureau geweigerd....
Vlemmix woont wel in Eindhoven, maar staat ingeschreven in de gemeente Huissen bij Arnhem......
Vlemmix had een kiezerspas aan moeten vragen om te stemmen in een andere gemeente dan waar hij ingeschreven staat.
"Een beetje dom. Zeker voor een lijsttrekker", geeft Vlemmix toe....
Ik snap helemaal niet eens hoe dit fout heeft kunnen gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Johan Vlemmix mag niet in Eindhoven stemmen
[..]
Was 2 jaar geleden ook geen probleemquote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Fok-it het volgende:
Hoop op VVD,PvdA en D66, maar die hebben geloof ik weer geen meerderheid in de eerste kamer heb ik me laten vertellen dus dat zal hem ook wel niet worden.
Dat is voor Vlemmix al hogere wiskunde.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet eens hoe dit fout heeft kunnen gaanOp de stempas staat toch het dichtstbijzijnde stembureau waardoor je gelijk weet in welke gemeente je moet stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |