Ja maar dat gaat niet van de ene op de andere dag. SP haalt nu niet opeens 15 zetels meer dan de peilingen aangeven.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kan razendsnel gaan he? Paar weken geleden was het een en al gejubel over de SP en zag menigeen Roemer al in het Torentje zitten en nu streeft de PvdA hem zomaar voorbij.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker! Is bepaald geen doorsnee van de bevolking die hier in 't forum komt. Iig al jonger en hoog-opgeleider dan gemiddeld.
Welke AOW-leeftijd?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef forzaudinese het volgende:
SP Gestemd !Ze verdienen nu eindelijk een kans ! Zal nooit PVDA stemmen omdat ik geen zin heb in dat gedraai van die partij.
Je zou 't soms niet denken, he?quote:
Wanneer je alle posts hier serieus neemt wel ja. 1 tip: niet doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker! Is bepaald geen doorsnee van de bevolking die hier in 't forum komt. Iig al jonger en [/b] hoog-opgeleider [/b] dan gemiddeld.
Denk wel redelijk. Hopelijk gewoon goed laat ze daar in Den Haag maar lekker een probleem krijgen omdat niemand met hem wil regerenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar de PVV op uit gaat komen.
Ze hebben tegen verhoging gestemd in de 1e en 2e kamer hoor ! Maar nu het door de 1e kamer is willen ze redden wat er nog te redden valt door de zwaardere beroepen te sparen .quote:
Waarom zou een grotere SP de kans op premier Samsom of Rutte verkleinen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus? Liever de SP wat groter zodat er minder kans is dat Rutte of Samsom premier wordt.
Whut wtf did i just read. Gekke kabouterquote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ook een geleider, een hele hoge want ik ben 1.80m.
Je bent toch niet echt 1.80 of wel?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ook altijd goed geleid en shit.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt 1.80 of wel?
SP in de regering danquote:Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef practics het volgende:
[..]
Denk wel redelijk. Hopelijk gewoon goed laat ze daar in Den Haag maar lekker een probleem krijgen omdat niemand met hem wil regeren
Nou, vooruit.quote:
quote:Johan Vlemmix, bekende Eindhovenaar en lijsttrekker van de Partij voor de Toekomst, is woensdag bij een Eindhovens stembureau geweigerd....
Vlemmix woont wel in Eindhoven, maar staat ingeschreven in de gemeente Huissen bij Arnhem......
Vlemmix had een kiezerspas aan moeten vragen om te stemmen in een andere gemeente dan waar hij ingeschreven staat.
"Een beetje dom. Zeker voor een lijsttrekker", geeft Vlemmix toe....
Ik snap helemaal niet eens hoe dit fout heeft kunnen gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Johan Vlemmix mag niet in Eindhoven stemmen
[..]
Was 2 jaar geleden ook geen probleemquote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Fok-it het volgende:
Hoop op VVD,PvdA en D66, maar die hebben geloof ik weer geen meerderheid in de eerste kamer heb ik me laten vertellen dus dat zal hem ook wel niet worden.
Dat is voor Vlemmix al hogere wiskunde.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet eens hoe dit fout heeft kunnen gaanOp de stempas staat toch het dichtstbijzijnde stembureau waardoor je gelijk weet in welke gemeente je moet stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |