Uhuh, hij is een kampert. Zal zijn familie leuk vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag trouwens laatst Frans Bauer zeggen dat hij niet wilde vertellen waar hij op stemt, omdat hij bang is dat fans dat anders ook gaan doen. Vond ik wel sympathiekOf het moet een smoes zijn omdat hij niet durft te zeggen dat hij PVV stemt
Ik gun het ze welquote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
De peilingen van gisteravond:
Ipsos Synovate:
VVV - 37 / PvdA - 36 / SP - 21 / PVV - 17 / CDA - 13 / D66 - 10 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 2 / 50Plus - 2
M. de Hond:
VVV - 36 / PvdA - 36 / SP - 20 / PVV - 18 / CDA - 12 / D66 - 11 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 3 / 50Plus - 2
Redelijk vergelijkbare peilingen dus.
Lijkt me toch grappig bv de Piratenpartij een zeteltje binnenhaalt
Aangezien de overheid alles van ons bewaatd moet dat kunnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ze kunnen die handtekening toch nooit verifiëren.
In gun ze wel een zeteltjequote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
Ipsos Synovate:
VVV - 37 / PvdA - 36 / SP - 21 / PVV - 17 / CDA - 13 / D66 - 10 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 2 / 50Plus - 2
M. de Hond:
VVV - 36 / PvdA - 36 / SP - 20 / PVV - 18 / CDA - 12 / D66 - 11 / ChristenUnie - 5 / GroenLinks - 4 / PvdD - 3 / SGP - 3 / 50Plus - 2
Roemer is kansloos om de volgende MP te worden. En Roemer gaat echt niet regeren als hij geen MP wordt of er een centrum linkse coalitie komt. Gaat dus niet gebeuren gelukkig.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef forzaudinese het volgende:
SP Gestemd !Ze verdienen nu eindelijk een kans ! Zal nooit PVDA stemmen omdat ik geen zin heb in dat gedraai van die partij.
Voor hetzelfde geld heb je het zelf ondertekend.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stempas was ondertekend en wel. Moet genoeg zijn.
Dus? Liever de SP wat groter zodat er minder kans is dat Rutte of Samsom premier wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Roemer is kansloos om de volgende MP te worden. En Roemer gaat echt niet regeren als hij geen MP wordt of er een centrum linkse coalitie komt. Gaat dus niet gebeuren gelukkig.
SP maakt helemaal geen kans meer op de MP.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus? Liever de SP wat groter zodat er minder kans is dat Rutte of Samsom premier wordt.
Nee, wat je zegt klopt niet, maar ik ben er wel dankbaar voor. Elke zetel die op de SP ipv de PvdA gaat, scheelt voor Ruttequote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus? Liever de SP wat groter zodat er minder kans is dat Rutte of Samsom premier wordt.
Misschien kan forzaudinese zelf reageren?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
CDA toch nog meer dan D66.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
Ipsos Synovate:
M. de Hond:
Het kan razendsnel gaan he? Paar weken geleden was het een en al gejubel over de SP en zag menigeen Roemer al in het Torentje zitten en nu streeft de PvdA hem zomaar voorbij.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef alors het volgende:
[..]
SP maakt helemaal geen kans meer op de MP.
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef einzeinz het volgende:
Zouden FOK!kers anders stemmen dan de publieke opinie?
Zeker! Is bepaald geen doorsnee van de bevolking die hier in 't forum komt. Iig al jonger en hoog-opgeleider dan gemiddeld.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef einzeinz het volgende:
Zouden FOK!kers anders stemmen dan de publieke opinie?
Ja maar dat gaat niet van de ene op de andere dag. SP haalt nu niet opeens 15 zetels meer dan de peilingen aangeven.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kan razendsnel gaan he? Paar weken geleden was het een en al gejubel over de SP en zag menigeen Roemer al in het Torentje zitten en nu streeft de PvdA hem zomaar voorbij.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker! Is bepaald geen doorsnee van de bevolking die hier in 't forum komt. Iig al jonger en hoog-opgeleider dan gemiddeld.
Welke AOW-leeftijd?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef forzaudinese het volgende:
SP Gestemd !Ze verdienen nu eindelijk een kans ! Zal nooit PVDA stemmen omdat ik geen zin heb in dat gedraai van die partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |