Oh nee, dat vind ik een persoonlijke beslissing, je kunt zelf niet eens zwanger worden, Timmmmm. En ook die spagaat, wel samenwonen, maar je mag niet trouwen: foei foei.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor een partij omdat er het woordje Christelijk instaat. Meeste christelijke normen zijn ook gewoon goede. Enige minpunt is CU's standpunt mbt homo's. Ik ben het zelfs met ze eens dat abortus wel wat lastiger mag worden. Natuurlijk nog steeds voor iedereen toegankelijk, maar wel minder laagdrempelig
Ik kreeg vandaag nog een sms of ik beschikbaar was om stemmen te tellen. Blijkbaar hadden ze nog niet genoeg stemmentellers.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb bij een grote gemeente gewerkt en daar werd dat ook aan ambtenaren gevraagd.
In mijn provincie zal wel weer 50% PvdA stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef MrBaas het volgende:
In mijn provincie zal wel weer 50% PVV stemmen
Limburg
Wat een bazenprovincie !quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In mijn provincie zal wel weer 50% PvdA stemmen
Groningen
En daarom stemmen we niet op dezelfde partijquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef OeJ het volgende:
[..]
Oh nee, dat vind ik een persoonlijke beslissing, je kunt zelf niet eens zwanger worden, Timmmmm. En ook die spagaat, wel samenwonen, maar je mag niet trouwen: foei foei.
En opgegetenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, als de campagne drie weken langer had geduurd, had hij Wendy op de stoep gehad.
Ik heb dit maal een beetje tegengas gegevenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Groningen
Dat izzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En daarom stemmen we niet op dezelfde partij
Volgens mij is dat ze nog nooit gelukt in Groningenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Groningen
Denk ik ook welquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef MrBaas het volgende:
Limburg
Doet me denken aan een interview met een Limburger op Maastricht Centraal een tijdje terug;quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef MrBaas het volgende:
Limburg
Vanochtend was er een stemster op WNL die ging 'maar' SP stemmen, omdat ze de Partij voor de Dieren niet kon vinden op de Lijst.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan een interview met een Limburger op Maastricht Centraal een tijdje terug;
"ja kijk nou, dat kan toch niet al die fietsen hier wat een zootje! daar moet de politiek echt eens wat aan doen!"
- En wat gaat u stemmen?
"PVV"
- Die gaan wat aan die fietsen doen?
"Ja... Ja... Dat denk ik wel"
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef OeJ het volgende:
[..]
Vanochtend was er een stemster op WNL die ging 'maar' SP stemmen, omdat ze de Partij voor de Dieren niet kon vinden op de Lijst.
Als je ongeveer een vierkante meter papier voor je neus krijgt is dat natuurlijk wel moeilijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef OeJ het volgende:
[..]
Vanochtend was er een stemster op WNL die ging 'maar' SP stemmen, omdat ze de Partij voor de Dieren niet kon vinden op de Lijst.
Was ook niet moeilijk om voor anderen te zien wat je stemde, als je linksboven aan het kleuren wasquote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als je ongeveer een vierkante meter papier voor je neus krijgt is dat natuurlijk wel moeilijk.
Direct ontnemen van het stemrecht bij dat soort figuren.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik vond het terugvouwen anders wel knap lastig.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als je ongeveer een vierkante meter papier voor je neus krijgt is dat natuurlijk wel moeilijk.
Daarom VVD stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond het terugvouwen anders wel knap lastig.
Kijkcijfers, eigen peiling..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
RTL 4 gaat voor 9 uur al een beeld geven van de uitslag
Dat heb ik gedaanquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ook niet moeilijk om voor anderen te zien wat je stemde, als je linksboven aan het kleuren was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |