Grieks misschien wel?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kon alleen tussen bepaalde keukens kiezen.. "frans", "surinaams", "italiaans" etc. Misschien dat PVV stemmers massaal niks van buitenlandse keukens moeten hebben ofzo
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat er om dat je op de goede partij stemtquote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Om de compleet verkeerde redenen.
En 'sporten' stond er niet tussen bij 'hobby's'quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kon alleen tussen bepaalde keukens kiezen.. "frans", "surinaams", "italiaans" etc. Misschien dat PVV stemmers massaal niks van buitenlandse keukens moeten hebben ofzo
Nee inderdaad, hoewel je later aan kon geven welke sporten je beoefent.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
En 'sporten' stond er niet tussen bij 'hobby's'
De partij die het meest aansluit bij jouw ideeën, ja. Dat domme wicht stemde niet op de D66 omdat ze de premie's voor gastouders omlaag wilden. Dat had ze die ochtend nog gelezen. En wat wil de VVD?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat er om dat je op de goede partij stemt
Maar nu denkt Maus dat ik geen hobby's heb.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, hoewel je later aan kon geven welke sporten je beoefent.
Ach, we hebben er iig weer een stem bijquote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De partij die het meest aansluit bij jouw ideeën, ja. Dat domme wicht stemde niet op de D66 omdat ze de premie's voor gastouders omlaag wilden. Dat had ze die ochtend nog gelezen. En wat wil de VVD?Juist ja...
Maus weet ook niet dat ik op FOK! kom, GeenStijl kon je wel kiezenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar nu denkt Maus dat ik geen hobby's heb.
Oh, jij bent er zo één. Laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ach, we hebben er iig weer een stem bij![]()
Nee gewoon dom van jou.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef marcodej het volgende:
Zojuist ChristenUnie gestemd.
Stemmen van zus en zwager verloren gegaan, geen kopietjes van hun ID... Bureaucratie.
Dom van mn zus.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Nee gewoon dom van jou.
Staat duidelijk op het stembiljet.
Oh ik dacht dat jij voor hun ging stemmen.quote:
Ik ging ook voor hun stemmen, zuster is op vakantie. Had hun stempassen, maar niet hun ID. Ik kon er niets aan doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij voor hun ging stemmen.
Maar als ze zelf gaan stemmen, moeten ze gewoon ID kaart laten zien.
(Die je altijd bij je moet hebben)
Als je voor hen gaat stemmen, hoef je niet hun ID te hebben, maar moeten ze je gemachtigd hebben. Hoe dat moet staat gewoon op de stempas.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ging ook voor hun stemmen, zuster is op vakantie. Had hun stempassen, maar niet hun ID. Ik kon er niets aan doen.
+ kopie van hun IDbewijsquote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je voor hen gaat stemmen, hoef je niet hun ID te hebben, maar moeten ze je gemachtigd hebben. Hoe dat moet staat gewoon op de stempas.
Stond inderdaad op dat er naast een ondertekende stempas een kopie van ID bij moest. Aangezien mijn zus altijd haar zaakjes goed op orde heeft heb ik dat zelf niet gelezen en kwam ik er pas achter op het stembureau.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je voor hen gaat stemmen, hoef je niet hun ID te hebben, maar moeten ze je gemachtigd hebben. Hoe dat moet staat gewoon op de stempas.
Wat een baas is het ookquote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Johan Vlemmix mag niet in Eindhoven stemmen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |