Vreemd, hij was best populair in RLSquote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Vlemmix heeft nog geen stem van een Fokker
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef alors het volgende:
Toch maar D66, nog gedacht aan Dibi en PvdA...
Zal wel weer evenmoment worden als Rutte weer met een big smile gaat schreeuwen dat ze de grootste zijn
Mooi manquote:
Hoe tellen ze dat dan eigenlijk?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef FTWO het volgende:
PvdA inmiddels evenveel stemmen als 2 jaar geleden in de exit-poll
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Vreemd, hij was best populair in RLS
Die mogen niet meer verkocht worden!quote:
Dat wordt net die ene beslissende stemquote:Op woensdag 12 september 2012 18:24 schreef Xetran het volgende:
PvdA, had eigenlijk twee stemmen maar was de tweede stempas vergeten. ach.
toen ik terug kwam met de vergeten stempas zei die man daar ook al zoiets dat mij best schuldig liet voelen jaquote:Op woensdag 12 september 2012 18:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat wordt net die ene beslissende stem![]()
Over een uurtje bij de poort? Vechten we het even uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef houdjemond het volgende:
Ben even de naam kwijt van de persoon waar ik een discussie mee had over de PVV, een paar topic-deeltjes geleden, maar ik sta er nogsteeds achter, let me hear you, praten we het op DM ofzo wel uit?
Wat had je dan wel bij?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef marcodej het volgende:
Stemmen van zus en zwager verloren gegaan, geen kopietjes van hun ID... Bureaucratie.
Ik had bijna op de SGP gestemd, maar voor mij als student past de ChristenUnie beter!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
bestaat die nog na die uitspraak over verkrachting?
Met het niet stemmen versterk je de eindresultaten.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik achter geen enkele partij genoeg sta om erop te stemmen.
Stem dan blancoquote:Op woensdag 12 september 2012 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik achter geen enkele partij genoeg sta om erop te stemmen.
Wat moet ik dan doen? Ogen dicht en op goed geluk een vakje rood kleuren?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met het niet stemmen versterk je de eindresultaten.
gewoon, de fotos van het nachtkastje.quote:
Stemmen op de partij waar je nog het meest mee hebt. Je zult altijd wel dingen hebben die niet overeenstemmen met jouw mening. Dat heb je met elke partij.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Ogen dicht en op goed geluk een vakje rood kleuren?
Je hebt nu toch gewoon gestemd? Wellicht niet je eigen mening, maar als nog gestemd. Ook al is het voor je moeder.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Ogen dicht en op goed geluk een vakje rood kleuren?
Wat een onzin, als ze niet wil stemmen is dat haar goed recht.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stemmen op de partij waar je nog het meest mee hebt. Je zult altijd wel dingen hebben die niet overeenstemmen met jouw mening. Dat heb je met elke partij.
Deze discussie heb ik hier al vaker gevoerd; als ik me niet in een behoorlijk aantal van de standpunten kan vinden, dan stem ik er niet op.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stemmen op de partij waar je nog het meest mee hebt. Je zult altijd wel dingen hebben die niet overeenstemmen met jouw mening. Dat heb je met elke partij.
Alleen hun stempassen, ondertekend en wel. Stond er ook op dat er een kopie van ID bij moest, maar ja die klwine letters he.quote:
Precies, heb ik nog iets nuttigs gedaan voor een ander ermeequote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je hebt nu toch gewoon gestemd? Wellicht niet je eigen mening, maar als nog gestemd. Ook al is het voor je moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |