SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
[ Bericht 0% gewijzigd door Qunix op 13-09-2012 19:28:37 ]
Je hebt de vakantie van je ouders op je genomen?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:25 schreef mschol het volgende:
zo, even 600 euro afgetiktpa en ma op vakantie sturen
een verlaat huwelijkskadootje van de kinderenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt de vakantie van je ouders op je genomen?
Wow, dat zou ik eerlijk gezegd nooit doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een verlaat huwelijkskadootje van de kinderen
ik moet de boel even voorschieten..
gaat om ongeveer dit tripje over 11 dagen
dat voorschieten of die vakantie kadoo doen?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik eerlijk gezegd nooit doen.
Ze betalen het maar lekker zelf of mogen het lenen tegen rente. Uiteraard marktconform dus geen absurde rentes.
Allebei eigenlijk. Ik schiet nooit iets voor, omdat ik dat geld dan niet kan consumeren. Daarom staat daar rente tegenover en dat vind ik eerlijk gezegd best redelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat voorschieten of die vakantie kadoo doen?
ik krijg het geld wel terug, daar maak ik mij niet zoveel zorgen om...
Daarnaast is zelf betalen wat lastig (iig voor m'n broer en zus) aangezien we 4 verschillende accomodaties hebben
dan is het handiger als 1 persoon boekt...
Hihi, niet zo negatief. Je bent altijd zo pessimistisch.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef Arashimashou het volgende:
Rumjuderei und so... garpje
Straks stempen...zal me benieuwen welk paarse gedrocht Nederland straks rijker is
Vandaag?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihi, niet zo negatief. Je bent altijd zo pessimistisch.
Vandaag iemand gezien die PVV gaat stemmen voor de studiefinanciering.
Ook iemand die aan me vroeg wat hij moest stemmen. Uiteraard netjes advies gegeven.
Ik woon in Groningen, een PVDA bolwerk dat volgens mij nauwelijks onder doet voor PvdAmsterdam.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik zit op het werk met 2 PVDA stemmers![]()
Op mijn stage/werk allemaal VVD'ers of D66'er.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hihi.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op mijn stage/werk allemaal VVD'ers of D66'er.
Bij mijn krantenwijk vroeger iedereen links. Ze mochten mij ook niet zo.
We gaan wel een keer door via IRC.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hihi.
D66Nee, niet de juiste topic.
Nou rob, over 5 verkiezingen mag jij ook naar het hokje
#Belgische toestanden
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Easymodo het volgende:
Hallo,
Ik heb VVD gestemd.
Gr gr Roderick-jan
Tof.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:
Nog even een keer dat filmpje bekijken over stemmen tellen, en dan ga ik... vind het nog best spannend
Nee nee, ik tel bepaalde partijen niet dubbel, wees maar gerustquote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tof.
Geen trucs uithalen he.
huhquote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
OH SHIT AL DIE GLOPPING IN SOA 11
En dat in Nieuw-Milligen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef Kyubey het volgende:
Bij ons in de klas veel linkse rakkers...
Maar mijn favoriete leraar stemt D66.
Ze zal wel niet in Nieuw-Milligen naar school gaan, vermoed ik zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dat in Nieuw-Milligen.
Verassend.
Sssst. Je weet hoe het daar is hé. Dat zijn nog kostscholen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze zal wel niet in Nieuw-Milligen naar school gaan, vermoed ik zo.
Oh jaquote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sssst. Je weet hoe het daar is hé. Dat zijn nog kostscholen.
Psst ik zit op Zweinsteinquote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sssst. Je weet hoe het daar is hé. Dat zijn nog kostscholen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Easymodo het volgende:
Hallo,
Ik heb VVD gestemd.
Gr gr Roderick-jan
11?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
OH SHIT AL DIE GLOPPING IN SOA 11
Nou erg joh. Hoi, ik heb ook PvdA gestemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dus toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
klonen mag wel, zolang je geen ban hebt
Dit is mijn 4e account
Dat is nog niets, de helft van Klipnaps QB's gemeente stemt op de SGP.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou erg joh. Hoi, ik heb ook PvdA gestemd.
Ik zit op het werk met een paar PVV stemmers, dát is pas erg.En één SGPer.
Alleen bij PVV'ers of SP'ers verandert mijn mening vaak over de desbetreffende persoon. Tenzij ze het echt goed weten te onderbouwen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou erg joh. Hoi, ik heb ook PvdA gestemd.
Ik zit op het werk met een paar PVV stemmers, dát is pas erg.En één SGPer.
Wij hebben een Christenunie- en SGP-poster in de buurt. Zeeland he.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is nog niets, de helft van Klipnaps QB's gemeente stemt op de SGP.
HET BEGINT HET BEGINTquote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij hebben een Christenunie- en SGP-poster in de buurt. Zeeland he.
MAAR GOED, ON-TOPIC MENSEN MOBILISEER U IN VKZ.[ afbeelding ]
Had ik Koi to Senkyo to Chocolate maar gezien dan zou ik over de VKZ door kunnen gaan in codetaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij hebben een Christenunie- en SGP-poster in de buurt. Zeeland he.
MAAR GOED, ON-TOPIC MENSEN MOBILISEER U IN VKZ.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
>VKZ
Kom ook mensen. Dit is off-topic.
Naast een historische uitslag is 41 ook één zetel meer dan de PvdA heeft.quote:
Niet zo verzuurd doen. We hebben het zo wel weer over Chinese tekenfilms.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
>VKZ
Ik vind het onderwerp interessant, dus ben ik altijd bang dat ik er te veel over praat. Dat probeer ik juist te voorkomen *snik*quote:
Bij de zaal van de SP hangt een bord met "PAARD VAN TROJE"quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het onderwerp interessant, dus ben ik altijd bang dat ik er te veel over praat. Dat probeer ik juist te voorkomen *snik*
Overigens:
PVV en SP HAHAHAHA. Roemer zonder winstPVV met verlies
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij de zaal van de SP hangt een bord met "PAARD VAN TROJE"
Hoe toepasselijk![]()
Dat valt wel mee. Rutte heeft de angst voor het rode gevaar goed aangewakkerd.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niggaz don't know shit 'bout my gordijnbonus.
En 50+ zit bij hotel Victoriaquote:Op woensdag 12 september 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stef Blok nu. Stiekem vind ik hem wel tof. Lekker ideologisch die man
/carequote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
>VKZ
Valt wel mee is een understatement. Zelfs de gordijnbonus weet niets van de gordijnbonus.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Rutte heeft de angst voor het rode gevaar goed aangewakkerd.
IJzeren Gordijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Valt wel mee is een understatement. Zelfs de gordijnbonus weet niets van de gordijnbonus.
Hoiquote:Op woensdag 12 september 2012 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen bij PVV'ers of SP'ers verandert mijn mening vaak over de desbetreffende persoon. Tenzij ze het echt goed weten te onderbouwen.
Is misschien stom, maar dat effect heeft het wel vaak op me.
Jij kan het beargumenteren.quote:
Klopt wel, ik zie eigenlijk ook liever meer midden-partijen. Wat genuanceerder hier en daar.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:20 schreef robin007bond het volgende:
Op zich wel jammer dat iedereen zo naar de flanken wordt getrokken.
De samenleving polariseert.
Volgende verkiezingen een 'Ich bin ein Berlinner' speech van Geert get.quote:
Goede middenkabinetten zitten de rit ook vaker uit. Stabiliteit.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt wel, ik zie eigenlijk ook liever meer midden-partijen. Wat genuanceerder hier en daar.
stiekem wil ik gewoon iedereen arm maken, en tomaten gooienquote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij kan het beargumenteren.
Mensen die op Roemer stemmen, omdat het "zo'n lieve man is" of op Wilders stemmen omdat "hij zegt wat wij denken!". Dat soort mensen bedoel ik vooral
Bwhehe. Ja eigenlijk wel, maar aan de andere kant vind ik dat ze het verdienen door met de PVV in zee te zijn gegaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem vind ik het wel jammer dat CDA het minder goed doet. Waar zijn de normen en waarden gebleven? Het gezin: hoeksteen van de samenleving?
Ik ook, en stiekem vind ik het toch jammer dat de VVD daar niet voor is gestraft.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwhehe. Ja eigenlijk wel, maar aan de andere kant vind ik dat ze het verdienen door met de PVV in zee te zijn gegaan.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook, en stiekem vind ik het toch jammer dat de VVD daar niet voor is gestraft.
Kindsoldaten zijn niet moequote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
ROW ROW FIGHT DA POWAH
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
ROW ROW FIGHT DA POWAH
[ afbeelding ]
Kan ik wel doen maar samsom en roemerquote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]![]()
Kun je ook zo'n soort voor Samsom/Roemer maken?
Zo moet je dat inderdaad zien.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kan ik wel doen maar samsom en roemer
Do the impossible, see the invisible Row row fight da SP
Roemer als Gendou?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kan ik wel doen maar samsom en roemer
Do the impossible, see the invisible Row row fight da SP
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Rutte is ook al gendo
[ afbeelding ]
Ik gun ze die zetel ook wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef Qunix het volgende:
Hopelijk wint de Piraten Partij een zetel.... 50+ qua prognose inmiddels op 3.
Op fok! zijn ze tenminste de grootste, misschien moeten we de PP fractie gewoon over ons forum laten regeren - met een vrijstaat animu en mango natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef Qunix het volgende:
Hopelijk wint de Piraten Partij een zetel.... 50+ qua prognose inmiddels op 3.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef GekkePoes het volgende:
Geert Wilders komt sjagarijnig het huis binnen. Vraagt zijn vrouw "Ik heb al een wijntje te opengemaakt, zullen we vanavond vroeg naar boven?" Geert: "Nee, ik ben niet zo in de stemming vanavond"
En een groot deel van Roemers achterban is als Yui.quote:
'sjagarijnig' is een pareltje, maar de grammatica daar wor' ik niets wijzer v'n.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En een groot deel van Roemers achterban is als Yui.
[..]
'sjagarijnig' is een pareltje, maar de grammatica daar wor' ik niets wijzer v'n.
Als ik al had kunnen stemmen dit jaar was het VVD geweest.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
Zouden animekijkers anders stemmen dan "normale" mensen?
Ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Als ik al had kunnen stemmen dit jaar was het VVD geweest.
Wat is er voor een VVD sympathisant mis met de huidige koers? De PVV is gehalveerd en Mark Rutte heeft stiekem naast de opzichtige symboolpolitiek en die afgrijselijke Halbeheffing toch redelijk veel van de liberale standpunten kunnen realiseren.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dan VVD willen afstraffen voor de huidige koers die me niet zo aanstaat, dus dan zou het denk ik toch D66 worden als genuanceerder alternatief. Toch jammer, want ideologisch ben ik het wel met ze eens.
- Wietpasquote:Op woensdag 12 september 2012 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is er voor een VVD sympathisant mis met de huidige koers? De PVV is gehalveerd en Mark Rutte heeft stiekem naast de opzichtige symboolpolitiek en die afgrijselijke Halbeheffing toch redelijk veel van de liberale standpunten kunnen realiseren.
Volgens mij heeft hij kunstgeschiedenis gestudeerd, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef .Cake. het volgende:
D66, maar weet niet zo goed alle punten. Maar ik geloof wel in het punt dat investeren in onderwijs de toekomst heeft.
Pechtold heeft geloof ik ook archeologie gestudeerd.
Dan heeft hij het begonnen maar niet afgemaakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij kunstgeschiedenis gestudeerd, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
En ik ben het met je eens hoor. Onderwijs zit ook een zekere ROI (return on investment) op. Meer daarin investeren is niet alleen goed voor mensen, maar ook voor de economie.
Je hebt niks gemist, behalve de tijdelijke ondergang.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
dutje gedaan van 12 uur(tot ongeveer 75 minuten geleden)
Dat, hij had er wel 13 jaar voor nodig.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij kunstgeschiedenis gestudeerd, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
En ik ben het met je eens hoor. Onderwijs zit ook een zekere ROI (return on investment) op. Meer daarin investeren is niet alleen goed voor mensen, maar ook voor de economie.
Studenten kiezen voor VVD??quote:Op donderdag 13 september 2012 01:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, behalve de tijdelijke ondergang.
Ik weet niet wat studenten kiezen...quote:Op donderdag 13 september 2012 01:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Studenten kiezen voor VVD??
Studiebeursquote:Op donderdag 13 september 2012 01:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet wat studenten kiezen...
Ah, die komt nog bij mijn lijstje wat neo-paars gaat verkloten.quote:
Straks gamenquote:Op donderdag 13 september 2012 01:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ah, die komt nog bij mijn lijstje wat neo-paars gaat verkloten.
Misschien ga ik zo maar eens naar bed.
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Slaap lekker
Jongste cosplayer is 5![]()
![]()
Vreemde dagindeling heb jij... maar eten van stoofpot als ontbijt +1quote:Op donderdag 13 september 2012 08:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*stoofpot klaar,nu proeven*
proevenquote:Op donderdag 13 september 2012 08:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vreemde dagindeling heb jij... maar eten van stoofpot als ontbijt +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 13-09-2012 09:35:21 ]
het is echt te triest voor woorden inderdaadquote:
Nogal.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het is echt te triest voor woorden inderdaad
maar zowiezo is de hele verkiezingsuitslag 1 grote puinhoop voor dit land..
De internationale media zijn blij. BBC noemt ons 'The pragmatic dutch'.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nogal.
Heb medelijden met dit arme, domme volk, of iets dergelijks.
Oke.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De internationale media zijn blij. BBC noemt ons 'The pragmatic dutch'.
Ze zijn gewoon blij omdat de PVV en SP vrijwel van regeringsdeelname uitgesloten zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De internationale media zijn blij. BBC noemt ons 'The pragmatic dutch'.
De laatste woorden van een zwijger.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nogal.
je bedoelt dat GS weer eens overal naar binnen banjert zonder dat ze uitgenodigd zijn en dan verbaasd zijn dat ze eruit geknikkerd worden?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke.
Overigens, walgelijk wat hier is gebeurd. Bij het tweede stembureau, hotel Krasnapolsky.
http://www.geenstijl.tv/2(...)_stemmen_tellen.html
Stemmen tellen is een openbare aangelegenheid, waarbij het voor iedereen in principe is toegestaan erbij te zijn. Op deze manier iemand weigeren en naar buiten smijten is, ik zou haast zeggen, illegaal.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt dat GS weer eens overal naar binnen banjert zonder dat ze uitgenodigd zijn en dan verbaasd zijn dat ze eruit geknikkerd worden?
Tom Staal.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Stemmen tellen is een openbare aangelegenheid, waarbij het voor iedereen in principe is toegestaan erbij te zijn. Op deze manier iemand weigeren en naar buiten smijten is, ik zou haast zeggen, illegaal.
dat is prima, totdat je je overal maar gaat mee bemoeien en mensen gaat lastig vallen (want dat is GS)..quote:Op donderdag 13 september 2012 11:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Stemmen tellen is een openbare aangelegenheid, waarbij het voor iedereen in principe is toegestaan erbij te zijn. Op deze manier iemand weigeren en naar buiten smijten is, ik zou haast zeggen, illegaal.
Ze hebben zich aardig netjes gehouden. Bovendien waren ze bij Krasnapolsky nog niet eens binnen. Dit kan echt niet zo hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is prima, totdat je je overal maar gaat mee bemoeien en mensen gaat lastig vallen (want dat is GS)..
iets met uitlokken enzo..
Schijnt dat heel veel studenten niet eens stemmen. Ik herinner me een getal van 60% dat vorige keer wel gestemd had. Of ging dat over deze verkiezingen? Dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet wat studenten kiezen...
"In a democracy, people get the government they deserve" of zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nogal.
Ik wil niet zelf sparen voor mijn rollator!quote:Op donderdag 13 september 2012 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
50+ is me toch een kutpartij.Alleen die naam al. Onbegrijpelijk idd.
Vind ik ook geen ramp.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon blij omdat de PVV en SP vrijwel van regeringsdeelname uitgesloten zijn.
Dus als minderheid ben je vaak de klos.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"In a democracy, people get the government they deserve" of zo.
De meerderheid dan.
Ik geloof dat de piratenpartij nek-aan-nek ligt met de CU en de 50plus. Maar dat is pas de definitieve prognose, er staat nog niets vast, de partijbonus kan alles nog overhoop gooien.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weet iemand wat de uitslag in NIeuw-MIlligen geworden is?
"De minderheid heeft geen belang bij democratie. Het is toch altijd een festival voor de meerderheid!"quote:Op donderdag 13 september 2012 12:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus als minderheid ben je vaak de klos.
En daarbij vooral de kleinste minderheid: het individu.
VVD en PVDAquote:Op donderdag 13 september 2012 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het is echt te triest voor woorden inderdaad
maar zowiezo is de hele verkiezingsuitslag 1 grote puinhoop voor dit land..
Robotics;Notes komt volgend seizoen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef De_Ilias het volgende:
Gegroet. Nog wat nieuws in Anime ?
rustig maarquote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Robotics;Notes komt volgend seizoen.
Komt er nog een derde seizoen van K-ON?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Robotics;Notes komt volgend seizoen.
neequote:Op donderdag 13 september 2012 17:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Komt er nog een derde seizoen van K-ON?
Krijgen we straks NL RTL Pr0n op televisie? Vast niet... dat zou wat zijn. Dan zouden ze dit na 00:00 uit moeten zenden, dan zou het op zich wel kunnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:03 schreef Kyubey het volgende:
Porno Talentenjacht bij RTL5
Dit wordt geweldig
Nee.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Komt er nog een derde seizoen van K-ON?
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:03 schreef Kyubey het volgende:
Porno Talentenjacht bij RTL5
Dit wordt geweldig
Er is niets aangekondigd en het lijkt me best sterk.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is niets aangekondigd en het lijkt me best sterk.
Maar een troost, je hebt veel leuke oude anime nog niet gezien.
Nou, ik vond het wel leuk om te zien hoor, maar ik zie liever Ika Musume S3 dan K-ON!!!, om maar eens wat te zeggen.quote:
Ika Musume was ook betrokken bij het Kokoro Connect-schandaal.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel leuk om te zien hoor, maar ik zie liever Ika Musume S3 dan K-ON!!!, om maar eens wat te zeggen.
Ik weet het, ik weet hetquote:Op donderdag 13 september 2012 18:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ika Musume was ook betrokken bij het Kokoro Connect-schandaal.
In your face!
Geef mij maar ander soort gelei:quote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Robin U gelei?
[ afbeelding ]
Als minderheid ben je hoe dan ook de klos, ja...quote:Op donderdag 13 september 2012 12:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus als minderheid ben je vaak de klos.
En daarbij vooral de kleinste minderheid: het individu.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geef mij maar ander soort gelei:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Robin U gelei?
[ afbeelding ]
Homura is eigenlijk het meest sneu. Ze is zo vriendloos dat ze door de tijd reist om haar enige vriendin te redden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zij is de beste magical girl.
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds een trauma aan die show waar een zoon de borsten van zijn moeder moest raden door te voelen.quote:
Oh, dat is de milde variant?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma aan die show waar een zoon de borsten van zijn moeder moest raden door te voelen.
Het was mij niet bekend dat er een andere variant van bestond.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh, dat is de milde variant?
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was mij niet bekend dat er een andere variant van bestond.
Wquote:Op donderdag 13 september 2012 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma aan die show waar een zoon de borsten van zijn moeder moest raden door te voelen.
Die jongens die de borsten van hun moeder moesten voelen?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:43 schreef Qunix het volgende:
Wel grappig... Er komen ook Amerikanen in voor
Nee.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die jongens die de borsten van hun moeder moesten voelen?
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihi, doet me denken aan je moe-versie van Job Cohen.
Logitechquote:Op donderdag 13 september 2012 22:31 schreef mschol het volgende:
aargh, iemand tips voor een goeie muis die goed meegaat met zwaar intensief gebruik (dagelijks > 7 uur gebruik)
mijn muiswiel is verrot en reageert 80% van de keren niet meer.. soms kan ik dus echt scrollen tot ik een ons weeg: er gebeurd niks
Trackballquote:Op donderdag 13 september 2012 22:31 schreef mschol het volgende:
aargh, iemand tips voor een goeie muis die goed meegaat met zwaar intensief gebruik (dagelijks > 7 uur gebruik)
mijn muiswiel is verrot en reageert 80% van de keren niet meer.. soms kan ik dus echt scrollen tot ik een ons weeg: er gebeurd niks
Picsquote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef Easymodo het volgende:
Oh, wat doen jullie!
Heb trouwens cosplay gekocht. Hisagi van Bleach, die met die '69' tattoo
Heb hem net pas besteld, ik zal wel ergens in Oktober pics maken. Ik weet niet of jullie zin hebben in de MGC experience: http://www.mgcexperience.com/, maar daar zal ik hem dragen.quote:
Ha, tof.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef Easymodo het volgende:
Oh, wat doen jullie!
Heb trouwens cosplay gekocht. Hisagi van Bleach, die met die '69' tattoo
newsflash: heb een Logitech G5... denk dattie nu 2 a 3 jaar meegaat..quote:
Ik heb liever geen RSI na een nachtje gamen, dank u..quote:Op donderdag 13 september 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Trackball
inb4 Robbie zeuren.
Hihi.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Trackball
inb4 Robbie zeuren.
Met een trackball? Vertel, hoe is dat?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ga er in de vakantie 15 uur intensief mee om.
Van een trackball krijg je juist geen RSI... Je legt je hand gewoon ontspannen op het apparaat, en je duim doet de rest.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
newsflash: heb een Logitech G5... denk dattie nu 2 a 3 jaar meegaat..
mijn MX700 deed ik 6 a 7 jaar mee, wereldding was dat
[..]
Ik heb liever geen RSI na een nachtje gamen, dank u..
Maar binnen 10 jaar heb je een gespierdere duim en ongelofelijk slappe vingers.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Van een trackball krijg je juist geen RSI... Je legt je hand gewoon ontspannen op het apparaat, en je duim doet de rest.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar binnen 10 jaar heb je een gespierdere duim en ongelofelijk slappe vingers.
Wel leuk voor duimpje drukken, dat wel.
Oke, ik geef toe. Dat was een trollreactiequote:Op donderdag 13 september 2012 23:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]moet ik hier serieus op reageren?
waarbij je continue exact dezelfde beweging maakt met je duim...quote:Op donderdag 13 september 2012 23:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Van een trackball krijg je juist geen RSI... Je legt je hand gewoon ontspannen op het apparaat, en je duim doet de rest.
Bij intensief gebruik van een normale muis kon ik na vele uren pijn in mijn hand en pols krijgen. De bal bewegen met je duim is echt veel minder vermoeiend. Ik gebruik nu meer dan 6 jaar elke dag een trackball. De ene mens zit misschien wat anders in elkaar dan de andere, maar je krijgt normaal gesproken echt niet eerder RSI van een trackball dan van een normale muis. Overigens is wisselen tussen verschillende manieren van besturen helemaal niet zo handig, behalve als je het bewust frequent doet voordat zich RSI verschijnselen voordoen. Anders zorg je er gewoon voor dat de pijn zich op meerdere plaatsen ontwikkelt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
waarbij je continue exact dezelfde beweging maakt met je duim...
voila RSI is geboren... nog sneller als bij een reguliere muis (aangezien je daar kan 'wisselen' tussen polsbesturen en elleboogbesturing om het zo maar even te noemen....)
ach,ik ontwikkel na jaren en jaren muizen nog geen RSI dus dat scheelt opzich..quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bij intensief gebruik van een normale muis kon ik na vele uren pijn in mijn hand en pols krijgen. De bal bewegen met je duim is echt veel minder vermoeiend. Ik gebruik nu meer dan 6 jaar elke dag een trackball. De ene mens zit misschien wat anders in elkaar dan de andere, maar je krijgt normaal gesproken echt niet eerder RSI van een trackball dan van een normale muis. Overigens is wisselen tussen verschillende manieren van besturen helemaal niet zo handig, behalve als je het bewust frequent doet voordat zich RSI verschijnselen voordoen. Anders zorg je er gewoon voor dat de pijn zich op meerdere plaatsen ontwikkelt.
Wauw, wat...is dit...quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:10 schreef robin007bond het volgende:
Het voordeel van een trackball is wel dat je op afstand met een stok het balletje kan laten draaien of zo.
Het lijkt me tof (maar wel creepy) als iemand zo'n trackball op de plaats van zijn navel in zijn lichaam liet implementeren. Hoe hij dan zou moeten besturen![]()
Naja, misschien is het niet voor iedereen fijn. Bedenk wel dat je een week of twee moet wennen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ach,ik ontwikkel na jaren en jaren muizen nog geen RSI dus dat scheelt opzich..
ik heb wel eens met trackballs gewerkt en dat was juist vermoeiender t.o.v. een reguliere muis..daarnaast maakte ik telkens exact dezelfde bewegingen wat n.m.i. niet goed kan zijn...
maar trackball is geen optie want kut.. ik twijfel tussen:
http://tweakers.net/price(...)rmance-mouse-mx.html
en
http://tweakers.net/price(...)00-gaming-mouse.html
eerste is draadloos met optie voor draad (en opladen via draad, stuk prettiger als losse oplader..
draadloos opzich vind ik geen probleem, dan game ik nog prima.. (MX700 heb ik dat ook mee gedaan en die was draadloos)
tevens heeft de eerste een errug fijn type scrollwieltje
de 2 is gewoon een degelijke goedkopere muis als ik tweakers moet geloven
huhquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:10 schreef robin007bond het volgende:
Het voordeel van een trackball is wel dat je op afstand met een stok het balletje kan laten draaien of zo.
Het lijkt me tof (maar wel creepy) als iemand zo'n trackball op de plaats van zijn navel in zijn lichaam liet implementeren. Hoe hij dan zou moeten besturen![]()
Azu-arc moet nog geanimeerd wordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 06:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Manga is afgelopen!
*hoi/oyaho*
Misschienquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
huh
[..]
Azu-arc moet nog geanimeerd worden
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:05 schreef Arashimashou het volgende:
<fuck, quote knop in plaats van de edit knop>
Dit is het toppunt Asdfgsgjkgdfhydschfquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
AsDfG!asdasasd dfsdfsdfsdfsdf! asdef! emigshauwen. Uzdag ie, Uzdag zdrie-e.
Axili!quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit is het toppunt Asdfgsgjkgdfhydschf
Dom vraagke, waar is dit ook weer van?quote:
Yuri yuriquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Axili!
[..]
Dom vraagke, waar is dit ook weer van?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit is het toppunt Asdfgsgjkgdfhydschf
Nee, een keer was voldoende.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo vaak gebruik ik dat ook weer niet toch?
Nog gekker dus!quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, een keer was voldoende.
Overigens... het houdt niet op:
http://www.google.com/hos(...)435598bc1781a09d78e5
Fuck yuuu Chuugokuuuuquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nog gekker dus!
http://www.sankakucomplex(...)s-on-japanese-mount/
1937 all over??quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuck yuuu Chuugokuuuu
Nee, grapje
quote:De politie heeft donderdagmiddag een prostituee aangehouden in een bos in het Gelderse Kootwijk. Agenten betrapten de 45-jarige Duitse toen ze seks had met een klant, laat de politie vrijdag weten.
Agenten gingen naar de vrouw op zoek nadat meldingen waren binnengekomen dat er in het bos aan de Nieuw Milligenseweg zou worden gesekst. Tegen de vrouw is proces-verbaal opgemaakt. Haar klant is weggestuurd.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Arashimashou het volgende:
Prostituee biedt diensten aan in bos
[..]
Kreeg hij wel zijn geld terug?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wtf... ik neem toch aan dat de mensen verantwoordelijk die regels uit hun duim hebben gezogenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)epublic_of_the_Congo
Ik wist niet eens dat er al Japanners waren in de jaren "70 in mijn geboorteland.
Arme kinderen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef mschol het volgende:
ik heb volgens mij door dit filmpje mijn muis weer aan het laden gekregen![]()
scheelt weer 50 euro
Wat een goed idee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanavond de hele avond anime kijken, fuck the system
Xenofobiequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wtf... ik neem toch aan dat de mensen verantwoordelijk die regels uit hun duim hebben gezogen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je had op zijn minst kunnen doen alsof je ze kende ... was grappiger geweest enzo.quote:
Ik wilde zeggen "He ik sta in de krant" maar toch nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:29 schreef Arashimashou het volgende:
Ja of dat jij diegene was die een klacht had ingediend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
KiekeboeKiekeboeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
KiekeboeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:28 schreef Arashimashou het volgende:
KiekeboeNee, ik zag eerst de letters er onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIE WEG ZIJN GE-EDITHelemaal super.
Hihihi...oooh wat zou het geweest zijn? Spannend... ik heb ze nog in m'n CTRL-V dingetje... hoe noemen ze dat.... clipboard?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, ik zag eerst de letters er onder.
DIE WEG ZIJN GE-EDIT
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met die vogel?
[ afbeelding ]
Kan dan kan ik mijn mio folder uitbreiden .quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kan dan kan ik mijn mio folder uitbreiden .
[ afbeelding ]
hiervan krijg ik een glimlach op mijn gezicht. GW-ON!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Klant is koning he.
Helaas is mijn G-ON folder niet zo geordend.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kan dan kan ik mijn mio folder uitbreiden .
[ afbeelding ]
Robin was begin van de week ook al ziek. Er gaat iets rond?quote:
Ik ben niet zo goed met muziek laten overlappen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hier had meer ingezeten. Maar wel leuk.
Ik dacht eerder misschien iets langer. Maar goed, ik ben er ook niet goed mee. Ik doe het nooitquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met muziek laten overlappen.
SPOILER: Mio Inside™Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:33 schreef Arashimashou het volgende:
Ik hoop niet dat Robert bezig is met een lang verhaal.
www.asus.com ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
kut asus ik wil mijn ethernet driver hebben
quote:
De ethernet driver voor de Asus K53SV .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |