Ik vind hem een idioot, dat vind ik. Hij smeert zichzelf een lening aan. Het lijkt net alsof de regering een bank is geworden en studenten allemaal idiote Amerikanen zijn die hypotheekleningen nemen die ze niet kunnen betalen. DAT IS DAT DING.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:06 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb een vriend en die woont op een boerderij, en z'n pa heeft net iets van 12 koeien en een kip, hijzelf ''studeert'' voor automonteur, en hij stemt VVD, omdat hij het met z'n standpunten eens is.
Wat vind je daarvan?
Want ik stem op de pvda? waar haal jij dat vandaanquote:Op woensdag 12 september 2012 17:09 schreef MichaelScott het volgende:
Want de pvda wil geen "sociaal" leenstelsel?
Het heeft niks met eigenbelang te maken, maar met het redden van mensen. Onnodige superleningen die studenten een beetje verplicht stelt te nemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:08 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik stem vvd omdat ik het met ze eens ben, ik ga niet iets anders stemmen uit eigenbelang omdat ik toevallig student ben
En jij denkt dat de VVD dat is ?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef DeRakker. het volgende:
Je moet niet alleen maar aan jezelf denken op dit moment maar vooruit kunnen kijken.
Ik zou het liever ook niet hebben maar ik ben het wel met meer dingen niet eens zoals de wietpas.
Je zoekt een partij wat het beste bij je aansluit en denkt dat het beste is voor Nederland.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat er veel meer partijen zijn die een leenstelsel in willen voeren. Zo'n stelsel zou dus toch wel ingevoerd worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:09 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Want ik stem op de pvda? waar haal jij dat vandaan
Jep dat denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En jij denkt dat de VVD dat is ?Belastingverhoging? Studenten leningen aanschaffen die niet hoeven? Wat voor een idioot ben je dan.
Wat dan wel?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:09 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Want ik stem op de pvda? waar haal jij dat vandaan
De pvda is nog een grotere floppartij want zij willen alleen een leenstelsel invoeren voor de hogeropgeleiden(hbo en uni).quote:Op woensdag 12 september 2012 17:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat er veel meer partijen zijn die een leenstelsel in willen voeren. Zo'n stelsel zou dus toch wel ingevoerd worden.
superleningenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het heeft niks met eigenbelang te maken, maar met het redden van mensen. Onnodige superleningen die studenten een beetje verplicht stelt te nemen.
ah, want die bedragen leen jij dagelijks? superidiootquote:Op woensdag 12 september 2012 17:17 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
superleningennet of het collegegeld hier zo hoog is
redden van mensen![]()
![]()
Leuke troll ben jijquote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ah, want die bedragen leen jij dagelijks? superidioot
Studeren is hier gewoon niet zo duur en mag best wat duurder uiteindelijk haal je het er toch wel uitquote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ah, want die bedragen leen jij dagelijks? superidioot
Ah, dus omdat het ergens anders duurder is moet het hier maar ook duurder? Laten we dan ook de belastingen verhogen, omdat het ergens anders toch duurder is. Wat een idiote redenering.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:24 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Studeren is hier gewoon niet zo duur en mag best wat duurder uiteindelijk haal je het er toch wel uit
Mensen die het niet met je eens zijn superidioot noemen
volgens mij is het in veel landen in europa zelfs goedkoper en dat is dan ook niet mijn redeneringquote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, dus omdat het ergens anders duurder is moet het hier maar ook duurder? Laten we dan ook de belastingen verhogen, omdat het ergens anders toch duurder is. Wat een idiote redenering.
Er zijn ook landen waar studeren veel goedkoper is, dus met die redenatie zou je ook kunnen zeggen dat studeren hier goedkoper zou moeten. Ik lach sowieso een beetje om VVD stemmende studenten, die snappen het dus écht niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:24 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Studeren is hier gewoon niet zo duur en mag best wat duurder uiteindelijk haal je het er toch wel uit
Mensen die het niet met je eens zijn superidioot noemen
De grootste profiteur is de overheid, niet de student. Die wordt namelijk voor een groot deel gefinancierd door de hoogopgeleide mensen die later een goede baan krijgen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
volgens mij is het in veel landen in europa zelfs goedkoper en dat is dan ook niet mijn redenering![]()
Ik vind alleen dat je hier voor een appel en een ei een diploma kan halen waar je dan uiteindelijk zelf veel profijt van hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |