quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
>VKZ
Kom ook mensen. Dit is off-topic.
Naast een historische uitslag is 41 ook één zetel meer dan de PvdA heeft.quote:
Niet zo verzuurd doen. We hebben het zo wel weer over Chinese tekenfilms.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
>VKZ
Ik vind het onderwerp interessant, dus ben ik altijd bang dat ik er te veel over praat. Dat probeer ik juist te voorkomen *snik*quote:
Bij de zaal van de SP hangt een bord met "PAARD VAN TROJE"quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het onderwerp interessant, dus ben ik altijd bang dat ik er te veel over praat. Dat probeer ik juist te voorkomen *snik*
Overigens:
PVV en SP HAHAHAHA. Roemer zonder winstPVV met verlies
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij de zaal van de SP hangt een bord met "PAARD VAN TROJE"
Hoe toepasselijk![]()
Dat valt wel mee. Rutte heeft de angst voor het rode gevaar goed aangewakkerd.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niggaz don't know shit 'bout my gordijnbonus.
En 50+ zit bij hotel Victoriaquote:Op woensdag 12 september 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stef Blok nu. Stiekem vind ik hem wel tof. Lekker ideologisch die man
/carequote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
>VKZ
Valt wel mee is een understatement. Zelfs de gordijnbonus weet niets van de gordijnbonus.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Rutte heeft de angst voor het rode gevaar goed aangewakkerd.
IJzeren Gordijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Valt wel mee is een understatement. Zelfs de gordijnbonus weet niets van de gordijnbonus.
Hoiquote:Op woensdag 12 september 2012 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen bij PVV'ers of SP'ers verandert mijn mening vaak over de desbetreffende persoon. Tenzij ze het echt goed weten te onderbouwen.
Is misschien stom, maar dat effect heeft het wel vaak op me.
Jij kan het beargumenteren.quote:
Klopt wel, ik zie eigenlijk ook liever meer midden-partijen. Wat genuanceerder hier en daar.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:20 schreef robin007bond het volgende:
Op zich wel jammer dat iedereen zo naar de flanken wordt getrokken.
De samenleving polariseert.
Volgende verkiezingen een 'Ich bin ein Berlinner' speech van Geert get.quote:
Goede middenkabinetten zitten de rit ook vaker uit. Stabiliteit.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt wel, ik zie eigenlijk ook liever meer midden-partijen. Wat genuanceerder hier en daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |