Psst ik zit op Zweinsteinquote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sssst. Je weet hoe het daar is hé. Dat zijn nog kostscholen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Easymodo het volgende:
Hallo,
Ik heb VVD gestemd.
Gr gr Roderick-jan
11?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
OH SHIT AL DIE GLOPPING IN SOA 11
Nou erg joh. Hoi, ik heb ook PvdA gestemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik zit op het werk met 2 PVDA stemmers![]()
Dus toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
klonen mag wel, zolang je geen ban hebt
Dit is mijn 4e account
Dat is nog niets, de helft van Klipnaps QB's gemeente stemt op de SGP.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou erg joh. Hoi, ik heb ook PvdA gestemd.
Ik zit op het werk met een paar PVV stemmers, dát is pas erg.En één SGPer.
Alleen bij PVV'ers of SP'ers verandert mijn mening vaak over de desbetreffende persoon. Tenzij ze het echt goed weten te onderbouwen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou erg joh. Hoi, ik heb ook PvdA gestemd.
Ik zit op het werk met een paar PVV stemmers, dát is pas erg.En één SGPer.
Wij hebben een Christenunie- en SGP-poster in de buurt. Zeeland he.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is nog niets, de helft van Klipnaps QB's gemeente stemt op de SGP.

HET BEGINT HET BEGINTquote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij hebben een Christenunie- en SGP-poster in de buurt. Zeeland he.
MAAR GOED, ON-TOPIC MENSEN MOBILISEER U IN VKZ.[ afbeelding ]
Had ik Koi to Senkyo to Chocolate maar gezien dan zou ik over de VKZ door kunnen gaan in codetaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij hebben een Christenunie- en SGP-poster in de buurt. Zeeland he.
MAAR GOED, ON-TOPIC MENSEN MOBILISEER U IN VKZ.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
>VKZ
Kom ook mensen. Dit is off-topic.
Naast een historische uitslag is 41 ook één zetel meer dan de PvdA heeft.quote:
Niet zo verzuurd doen. We hebben het zo wel weer over Chinese tekenfilms.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
>VKZ
Kom ook mensen. Dit is off-topic.
Ik vind het onderwerp interessant, dus ben ik altijd bang dat ik er te veel over praat. Dat probeer ik juist te voorkomen *snik*quote:
Bij de zaal van de SP hangt een bord met "PAARD VAN TROJE"quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het onderwerp interessant, dus ben ik altijd bang dat ik er te veel over praat. Dat probeer ik juist te voorkomen *snik*
Overigens:
PVV en SP HAHAHAHA. Roemer zonder winstPVV met verlies
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij de zaal van de SP hangt een bord met "PAARD VAN TROJE"
Hoe toepasselijk![]()
Dat valt wel mee. Rutte heeft de angst voor het rode gevaar goed aangewakkerd.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niggaz don't know shit 'bout my gordijnbonus.
En 50+ zit bij hotel Victoriaquote:Op woensdag 12 september 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stef Blok nu. Stiekem vind ik hem wel tof. Lekker ideologisch die man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |