Gangnam style moet het vooral hebben van de absurditeit. Daar hebben de Japanners al genoeg van gezienquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef Qunix het volgende:
Toch grappig dat in de Oricon enorm veel k-pop muziek in voorkomt en Gangnam style nooit daarin is geweest?
True.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gangnam style moet het vooral hebben van de absurditeit. Daar hebben de Japanners al genoeg van gezien
Aspect Ratio klopt voor mijn gevoel niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
De frame rate wilt nooit meer goed worden![]()
[ afbeelding ]
Klopt VLC fuckt het helemaal op en in MPC is het gelijk goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aspect Ratio klopt voor mijn gevoel niet.
As usual.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Klopt VLC fuckt het helemaal op en in MPC is het gelijk goed
klonen mag wel, zolang je geen ban hebtquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterker nog; er staat een boete op volgens de algemene voorwaarden. Juridisch kan dat echter niet, dus geen zorgen voor onze QB-fetisjist
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
klonen mag wel, zolang je geen ban hebt
Dit is mijn 4e account
SPOILER: ielgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*hoi*quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg om te zeggen en wellicht weet ik te weinig van je situatie af om hierover te kunnen oordelen, maar:
Is het nou echt zo moeilijk om gewoon een normaal ritme aan te houden?
Je kan via virtualdub gifjes maken of je ramt als een mongool op F5 in MPC en importeert het in Photoshop en dat laatste doe ik nu,quote:
Die met de cockpit is Gundam Wing das 1995-1996quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe dan??
Welke Gundam?1e uit 1979?
Gundam Wing,mijn 2e mecha anime in 2002!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die met de cockpit is Gundam Wing das 1995-1996
En die andere gundam is Gundam 0083: Stardust memory
De 1e mecha was toch niet Gundam Seedquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gundam Wing,mijn 2e mecha anime in 2002!!
Tekkaman Bladequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De 1e mecha was toch niet Gundam Seed?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Plaatje de naam aanpassen naar .gif.
Via mencoder/mplayer kan het trouwens ook heel makkelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je kan via virtualdub gifjes maken of je ramt als een mongool op F5 in MPC en importeert het in Photoshop en dat laatste doe ik nu,
Ik maak wel eens een keer een tut
Echt? nooit geweten!quote:Op woensdag 12 september 2012 00:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Via mencoder/mplayer kan het trouwens ook heel makkelijk.
Ook met FFMPEG.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Echt? nooit geweten!
Booking.com?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dan weet ik het dus voortaan
Goedkope hotels zoeken,maar weet niet hoe te zoeken!![]()
booking.com. tripadvisor.com, hotels.com. accorhotels.com (wel je budget instellen)quote:Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dan weet ik het dus voortaan
Goedkope hotels zoeken,maar weet niet hoe te zoeken!![]()
quote:
Het is in Düsseldorf, München lijkt me te ver(ivm Otoberfest)quote:Op woensdag 12 september 2012 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
booking.com. tripadvisor.com, hotels.com. accorhotels.com (wel je budget instellen)
zijn daar prima hotels te boeken.. welke periode?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Het is in Düsseldorf, München lijkt me te ver(ivm Otoberfest)
Oktoberfest begint a.s Zondag waarschijnlijk(duurt dus 15 dagen)quote:Op woensdag 12 september 2012 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn daar prima hotels te boeken.. welke periode?
Wat lief van hem.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:38 schreef Kyubey het volgende:
Mijn vader komt uit een mangawinkel in Londen en neemt mee:
[ afbeelding ]
Wel veel te groot
quote:Op woensdag 12 september 2012 01:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Oktoberfest begint a.s Zondag waarschijnlijk(duurt dus 15 dagen)
Naar Düsseldorf gaan,laatste keer buiten Nederland was 5 jaar(!) geleden sinds ik mijn verblijfsdocument had(1x maar)![]()
slechts 462 voor 15 nachtenquote:Erg goed, 8.1 10
Score uit 89 beoordelingen Jugendherberge Düsseldorf
Düsseldorf • Toon kaart
Dit hotel ligt op slechts 50 meter van de Rijn. Het is gevestigd in een markant gebouw met uitzicht op oude binnenstad van Düsseldorf. Meer
die geeft bij mij alleen nederland aanquote:Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik doe het via Stay Okay
Goed kijken naar logoquote:Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
die geeft bij mij alleen nederland aan
Zien of je hem kan ombouwen tot een zeker ander wit beestje.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:38 schreef Kyubey het volgende:
Mijn vader komt uit een mangawinkel in Londen en neemt mee:
[ afbeelding ]
Wel veel te groot
Ik weet niet of je wel twee weken in een StayOkay wilt zitten hoor. Het is nogal schraal.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik doe het via Stay Okay
5 dagen maarquote:Op woensdag 12 september 2012 11:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel twee weken in een StayOkay wilt zitten hoor. Het is nogal schraal.
Wel goedkoop, dat dan weer wel.
Ooow, dan is het prima. Go for it!quote:
Ik ben aan het compenseren op dit momentquote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ooow, dan is het prima. Go for it!![]()
Daarnaast, waarom gamen tot 06.00? Waarom niet gewoon lekker vroeg opstaan en overdag gamen? Beter voor je ritme, dunkt me. Of tussenweg, dat je 's middags begint en ergens rond uurtje of 02.00 stopt. Kan je nog uitslapen tot uur of 10 á 12, dan weer beginnen.
Stiekem heb ik in oktober ook een weekje vrij gehouden zodat ik series kan inhalen en Tales of Vesperia een aantal dagen ononderbroken kan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |