Hihi.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon dat ik hiermee een reactie van jou zou krijgen.
Hij is wel erg slecht gedaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef Kyubey het volgende:
Iemand heeft Nicolas Cage en Kyubey samengevoegd
[ afbeelding ]
en toen was die foetsiequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij mij zie je altijd zijn gezicht net niet
Ik wou gaan kijken of ik zijn gezicht ook kon zien, en ook opeens; FOETSIE.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en toen was die foetsie
[ afbeelding ]
Toeval? Wie weet, ik denk van nietquote:De voorkant van tram 11 is flink beschadigd, evenals de achterkant van tram 9, waar 11 tegenaan is gebotst.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:48 schreef .Cake. het volgende:
De tering wat is Kaiji spannend!
Leuke Ocean's 11 / Kaiji trailer:
Wel grappig dat ze die Ichijou de stem van de vrouw hebben gegeven
begraaf dr in de achtertuinquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is dees ik mag van mijn moder niet een motor rijbewijs halen
Same here.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ga hem ook halen heb er helemaal geen zin in om auto te rijden is ook veelste duur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Same here.
Al adviseert ze dat, maar als ik echt er voor wil gaan moet ik het natuurlijk gewoon doen.
Maar een rijbewijs is wel zo handig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik ga hem ook halen heb er helemaal geen zin in om auto te rijden is ook veelste duur.
[quote:
Dat is 720 en 1080?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en toen was die foetsie
[ afbeelding ]
Dr.Pepper is echt geweldig met wodka en pepernoten. En Gundam.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
En klonen mag gewoon dus ik vind die ban raar.![]()
Voor het eerst Dr Pepper gehad net. Mad scientist zal trots zijn. Ben nu wel hyper als de tering.
Pepernoten in de Dr. Pepper?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef .Cake. het volgende:
Dr.Pepper is echt geweldig met wodka en pepernoten. En Gundam.
Nee, voor erbij natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pepernoten in de Dr. Pepper?
Ik heb dus altijd gedacht dat dat gewoon kon. Ook door van die topics met 'ja ik heb even een kloontje aangemaakt, want...'quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja ik was al naar beneden gescrollt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[
[..]
Dat is 720 en 1080?
Bij jou zie ik de bovenkant van de site niet, waar de RSS knop en searchbar staan op de tweede screen. Staan die er normaal wel?
[..]
Dr.Pepper is echt geweldig met wodka en pepernoten. En Gundam.
Ah, zelfde hiero. Maar hoe krijg je dan dat die gast verdwijnt? Want het is een 1080p afbeelding als het goed is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja ik was al naar beneden gescrollt.
En dit is op een Laptop 15.6 inch laptop dus 720P
[ afbeelding ]
Sterker nog; er staat een boete op volgens de algemene voorwaarden. Juridisch kan dat echter niet, dus geen zorgen voor onze QB-fetisjistquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb dus altijd gedacht dat dat gewoon kon. Ook door van die topics met 'ja ik heb even een kloontje aangemaakt, want...'
CTRL+Muiswiel gebruiken, heeft te maken met hoe ver je staat in/uitgezoemdquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ah, zelfde hiero. Maar hoe krijg je dan dat die gast verdwijnt? Want het is een 1080p afbeelding als het goed is.
Wel weird dat bij jou alles er wel goed uitziet?
Ah oke. Dat het juridisch geen gevolgen heeft dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterker nog; er staat een boete op volgens de algemene voorwaarden. Juridisch kan dat echter niet, dus geen zorgen voor onze QB-fetisjist
die banner, waar zijn de personages van?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee, voor erbij natuurlijk!
Zo ziet mijn frontpage er nu uit:
[ afbeelding ]
Ben ik niet heel gelukkig mee.
Fate/Zero.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
die banner, waar zijn de personages van?
ah, thnxquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Fate/Zero.
Het zijn Kerry en Shirley.
Ik snap je verwarring wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah oke. Dat het juridisch geen gevolgen heeft dat heb ik gezien.
Bij Antagonist, tot nu toe zeer goede service geleverd. Geen gezeik gehad en één keer een probleempje waar meteen op gereageerd werd. Qua prijs zijn ze geloof ik middenmoot.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, thnx
waar host jij eigenlijk?
ik wil nog steeds eens een websiteje ergens opzetten; het liefst met een vps, maar die zijn wat prijzig relatief
Oh ja, misschien te laat, maar ik heb een 1080p-monitor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bij Antagonist, tot nu toe zeer goede service geleverd. Geen gezeik gehad en één keer een probleempje waar meteen op gereageerd werd. Qua prijs zijn ze geloof ik middenmoot.
Ahaha, je hebt m genomen terwijl ik met de kleuren aan het spelen benquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ja, misschien te laat, maar ik heb een 1080p-monitor.
[ afbeelding ]
Ja, want ooglapjes zijn het nieuwe moé.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Yui togik heb haar hier nog nooit voorbij zien komen.
Dat is wel apart.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef .Cake. het volgende:
Ik vind het nog wel weird dat ik de header text niet te zien krijg.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef Kyubey het volgende:
Bij deze heb ik alle hoop in deze wereld verloren.
Nichijoutopic
0083quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gundam wing zuigt hard in vergelijking met 0083:Stardust memory
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |