Ah oke. Dat het juridisch geen gevolgen heeft dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterker nog; er staat een boete op volgens de algemene voorwaarden. Juridisch kan dat echter niet, dus geen zorgen voor onze QB-fetisjist
die banner, waar zijn de personages van?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee, voor erbij natuurlijk!
Zo ziet mijn frontpage er nu uit:
[ afbeelding ]
Ben ik niet heel gelukkig mee.
Fate/Zero.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
die banner, waar zijn de personages van?
ah, thnxquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Fate/Zero.
Het zijn Kerry en Shirley.
Ik snap je verwarring wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah oke. Dat het juridisch geen gevolgen heeft dat heb ik gezien.
Bij Antagonist, tot nu toe zeer goede service geleverd. Geen gezeik gehad en n keer een probleempje waar meteen op gereageerd werd. Qua prijs zijn ze geloof ik middenmoot.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, thnx
waar host jij eigenlijk?
ik wil nog steeds eens een websiteje ergens opzetten; het liefst met een vps, maar die zijn wat prijzig relatief
Oh ja, misschien te laat, maar ik heb een 1080p-monitor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bij Antagonist, tot nu toe zeer goede service geleverd. Geen gezeik gehad en n keer een probleempje waar meteen op gereageerd werd. Qua prijs zijn ze geloof ik middenmoot.
Ahaha, je hebt m genomen terwijl ik met de kleuren aan het spelen benquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ja, misschien te laat, maar ik heb een 1080p-monitor.
[ afbeelding ]
Ja, want ooglapjes zijn het nieuwe mo.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Yui togik heb haar hier nog nooit voorbij zien komen.
Dat is wel apart.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef .Cake. het volgende:
Ik vind het nog wel weird dat ik de header text niet te zien krijg.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef Kyubey het volgende:
Bij deze heb ik alle hoop in deze wereld verloren.
Nichijoutopic
0083quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gundam wing zuigt hard in vergelijking met 0083:Stardust memory
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |