quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Yui togik heb haar hier nog nooit voorbij zien komen.
Dat is wel apart.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef .Cake. het volgende:
Ik vind het nog wel weird dat ik de header text niet te zien krijg.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef Kyubey het volgende:
Bij deze heb ik alle hoop in deze wereld verloren.
Nichijoutopic
0083quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gundam wing zuigt hard in vergelijking met 0083:Stardust memory
Gangnam style moet het vooral hebben van de absurditeit. Daar hebben de Japanners al genoeg van gezienquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef Qunix het volgende:
Toch grappig dat in de Oricon enorm veel k-pop muziek in voorkomt en Gangnam style nooit daarin is geweest?
True.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gangnam style moet het vooral hebben van de absurditeit. Daar hebben de Japanners al genoeg van gezien
Aspect Ratio klopt voor mijn gevoel niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
De frame rate wilt nooit meer goed worden![]()
[ afbeelding ]
Klopt VLC fuckt het helemaal op en in MPC is het gelijk goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aspect Ratio klopt voor mijn gevoel niet.
As usual.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Klopt VLC fuckt het helemaal op en in MPC is het gelijk goed
klonen mag wel, zolang je geen ban hebtquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterker nog; er staat een boete op volgens de algemene voorwaarden. Juridisch kan dat echter niet, dus geen zorgen voor onze QB-fetisjist
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
klonen mag wel, zolang je geen ban hebt
Dit is mijn 4e account
SPOILER: ielgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*hoi*quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg om te zeggen en wellicht weet ik te weinig van je situatie af om hierover te kunnen oordelen, maar:
Is het nou echt zo moeilijk om gewoon een normaal ritme aan te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |