Ben ik ook ooit mee begonnen, moet het nog eens afmaken. Hoef geloof ik alleen nog 0080: War in the pocket.quote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ben bezig alle pre jaren 90 gundams te kijken
[ afbeelding ]
Hier ben ik momenteel mee bezig, eerst was Wing altijd mijn favoriet maar nu is dat toch wel 0083 geworden.quote:Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
0083: Stardust Memory al gezien? Eén van de beste uit de franchise naar mijn mening.
Wel hequote:Op maandag 10 september 2012 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hier ben ik momenteel mee bezig, eerst was Wing altijd mijn favoriet maar nu is dat toch wel 0083 geworden.
Wat is het eigenlijk??quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:48 schreef .Cake. het volgende:
De tering wat is Kaiji spannend!
Leuke Ocean's 11 / Kaiji trailer:
Wel grappig dat ze die Ichijou de stem van de vrouw hebben gegeven
Kijkuh!quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg deze aangeraden: http://myanimelist.net/anime/11111
Klinkt vet
Zuchtquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa*
Was gewoon hele nacht wakker
neuh,ik heb andere dingen te doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zucht
Wat ga je nu doen? Toch maar slapen?
Heb jij wel slaap nodig?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
neuh,ik heb andere dingen te doen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:48 schreef .Cake. het volgende:
De tering wat is Kaiji spannend!
Leuke Ocean's 11 / Kaiji trailer:
Wel grappig dat ze die Ichijou de stem van de vrouw hebben gegeven
Slapen is fijn hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
sinds 17:30 wakker,dus nee
Is deze al wat beter?quote:
Ja, maar nog even een dagje uitzieken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Slapen is fijn hoor.
[..]
Is deze al wat beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet niet, geen pijn, maar wel reactie of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
En wie is dit ookal weer:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Naruto manga#601SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds #600
Kaiji S2 "trailer" op het geluid van Ocean's Eleven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk??
Dat is dat meisje dat dood is gegaan in die ene kamer. It's a trap!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
En wie is dit ookal weer:
[ afbeelding ]
????quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Klipnap account heeft ook gewoon een ban.
Ssssst. Ze heeft een nieuw account. Ze moest kiezen tussen de oude en de nieuwe. Eerst kreeg de nieuwe een ban, maar dat is nu veranderd. Het is niet moeilijk om te raden wie hier Klipnap is. Ik zou letten op aliens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit soort plaatjes zijn meestal wel een goede aanwijzing wie de echte is:quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ssssst. Ze heeft een nieuw account. Ze moest kiezen tussen de oude en de nieuwe. Eerst kreeg de nieuwe een ban, maar dat is nu veranderd. Het is niet moeilijk om te raden wie hier Klipnap is. Ik zou letten op aliens.
Hm? Gammel? Wat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef .Cake. het volgende:
He shit, wat dingen geupdate, nu is de site hier en daar een beetje gammel... kak.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes zijn meestal wel een goede aanwijzing wie de echte is:
[ afbeelding ]
oh guttekequote:Op dinsdag 11 september 2012 10:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes zijn meestal wel een goede aanwijzing wie de echte is:
[ afbeelding ]
Hoe kun je dat zien?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je op iemand zijn profiel klikt zie je bij een gebanned account een streep door de naam.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zien?
PS:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:42 schreef robin007bond het volgende:
Nog meer mensen die lid zijn van de Clannad-Facebookgroep?
De beheerder zit echt constant domme plaatjes en leuzen te spammen.
[ afbeelding ]
Of dit soort dingen
[ afbeelding ]
Het spijt me heel erg om te zeggen en wellicht weet ik te weinig van je situatie af om hierover te kunnen oordelen, maar:quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
mijn ogen doen pijn
even dutje doen tot 20:00
Ik weet ook wel wie ze nu is hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ssssst. Ze heeft een nieuw account. Ze moest kiezen tussen de oude en de nieuwe. Eerst kreeg de nieuwe een ban, maar dat is nu veranderd. Het is niet moeilijk om te raden wie hier Klipnap is. Ik zou letten op aliens.
Het bewijs dat sponsoring in anime werkt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
En klonen mag gewoon dus ik vind die ban raar.![]()
Voor het eerst Dr Pepper gehad net. Mad scientist zal trots zijn. Ben nu wel hyper als de tering.
Volgens de policy niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
En klonen mag gewoon dus ik vind die ban raar.![]()
Voor het eerst Dr Pepper gehad net. Mad scientist zal trots zijn. Ben nu wel hyper als de tering.
Pepsi.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:42 schreef Arashimashou het volgende:
Ik nam ook es Dr Pepper na het kijken van Steins... vond het nou niet een bijzonder drankje. En nogal plakkerig. Was wel te drinken hoor, maar toch liever pepsi/coca.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |