Als minderheid ben je hoe dan ook de klos, ja...quote:Op donderdag 13 september 2012 12:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus als minderheid ben je vaak de klos.
En daarbij vooral de kleinste minderheid: het individu.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geef mij maar ander soort gelei:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Robin U gelei?
[ afbeelding ]
Homura is eigenlijk het meest sneu. Ze is zo vriendloos dat ze door de tijd reist om haar enige vriendin te redden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zij is de beste magical girl.
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds een trauma aan die show waar een zoon de borsten van zijn moeder moest raden door te voelen.quote:
Oh, dat is de milde variant?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma aan die show waar een zoon de borsten van zijn moeder moest raden door te voelen.
Het was mij niet bekend dat er een andere variant van bestond.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh, dat is de milde variant?
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was mij niet bekend dat er een andere variant van bestond.
Wquote:Op donderdag 13 september 2012 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma aan die show waar een zoon de borsten van zijn moeder moest raden door te voelen.
Die jongens die de borsten van hun moeder moesten voelen?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:43 schreef Qunix het volgende:
Wel grappig... Er komen ook Amerikanen in voor
Nee.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die jongens die de borsten van hun moeder moesten voelen?
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihi, doet me denken aan je moe-versie van Job Cohen.
Logitechquote:Op donderdag 13 september 2012 22:31 schreef mschol het volgende:
aargh, iemand tips voor een goeie muis die goed meegaat met zwaar intensief gebruik (dagelijks > 7 uur gebruik)
mijn muiswiel is verrot en reageert 80% van de keren niet meer.. soms kan ik dus echt scrollen tot ik een ons weeg: er gebeurd niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |